loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 47 سه شنبه 05 دی 1402 نظرات (0)

10 شغل آنلاین برتر و سرگرمی های جانبی برای نوجوانان

 

یافتن شغلی با درآمد   کسب درآمد برای نوجوانان خوب در دوران نوجوانی امروز بسیار آسان تر از گذشته است. علاوه بر مشاغل سنتی نوجوانان مانند کار در یک فروشگاه مواد غذایی یا رستوران، نوجوانان همچنین می توانند برای مشاغل درخواست دهند و کارهای جانبی را پیدا کنند که می توانند به صورت آنلاین از خانه خود انجام دهند.

 

در این مقاله، بهترین مشاغل آنلاین و  کسب درآمد برای نوجوانان  مزاحمت های جانبی برای نوجوانان را با اطلاعاتی در مورد حقوق، وظایف شغلی اولیه و الزامات شغلی مورد بحث قرار می دهیم.

 

مشاغل Content Writer را در Indeed کاوش کنید

 

مشاغل آنلاین برتر برای نوجوانان

در اینجا لیستی از مشاغل آنلاین برتر برای کسب درآمد برای نوجوانان  نوجوانانی که به دنبال کسب درآمد اضافی در اوقات فراغت خود هستند آورده شده است:

 

1. منشی ورود اطلاعات

میانگین حقوق ملی: 16.81 دلار در ساعت

وظایف اصلی: ورود داده نوعی کار اداری است که شامل استفاده کسب درآمد برای نوجوانان  از فرآیندهای مختلف مانند تایپ و ضبط صدا برای وارد کردن داده ها به رایانه است. کارمندان ورود اطلاعات می توانند در صنایع مختلفی از جمله مراقبت های بهداشتی، مالی، خرده فروشی و حمل و نقل کار کنند.

 

الزامات شغلی: مشاغل ورود داده ها معمولاً  کسب درآمد برای نوجوانان  به مهارت های تایپ سریع و دقیق نیاز دارند. شرایط سنی بستگی به شرکت یا فردی دارد که شما را استخدام می کند.  آموزش برنامه نویسی کودکان اکثر شرکت ها برای انجام کار وارد کردن داده ها از شما می خواهند 16 یا 18 سال سن داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید در مورد مشاغل ورودی داده بدانید

2. طراح گرافیک آزاد

میانگین حقوق ملی: 19.88 دلار در ساعت

وظایف اصلی: طراحان گرافیک با استفاده از نرم افزارها و دستگاه های تخصصی، آثار هنری دیجیتال را طراحی و ایجاد می کنند. اگر خلاق هستید و از ساختن هنر لذت می برید، ممکن است بخواهید به دنبال کارهای طراحی گرافیک آزاد باشید. شما اغلب نرخ های خود را، چه به صورت ساعتی و چه در هر پروژه، تعیین می کنید.

 

الزامات شغلی: این شغل مهارت های هنری را با فناوری ترکیب می کند،  کسب درآمد برای نوجوانان  بنابراین مهم است که بدانید چگونه از نرم افزار طراحی گرافیک استفاده کنید. ممکن است لازم باشد ابتدا با داوطلب شدن برای ایجاد پروژه‌هایی برای سازمان‌های دانشجویی، سازمان‌های غیرانتفاعی، گروه‌های سیاسی، دوستان و خانواده و موسسات محلی، یک نمونه کار تهیه کنید. هنگامی که یک نمونه کار ساختید، می توانید آن را به منظور جذب مشتریان پولی سازماندهی کنید.

 

مطالب مرتبط: نحوه یادگیری طراحی گرافیک (با نکات)

3. ویرایشگر ویدیوی آزاد

میانگین حقوق ملی: 20.61 دلار در ساعت

وظایف اصلی: بسیاری از صنایع از محتوای ویدئویی استفاده می کنند و کسب درآمد برای نوجوانان  به ویرایشگرهای ویدئویی مستقلی نیاز دارند که از گرافیک، فیلم و صدا برای روایت داستان استفاده کنند. یک ویرایشگر ویدیوی مستقل، فیلم خام را می گیرد و آن را برای طول، صدا و کیفیت ویرایش می کند. آنها همچنین می توانند در تولید ویدئو و پس از تولید فیلم شرکت کنند.

 

الزامات شغلی: شما باید قبل از درخواست برای کنسرت های پولی، مهارت های ویرایش ویدیوی خود را توسعه دهید و نمونه کارها را بسازید. مهارت های ارتباطی و مدیریت زمان نیز برای فریلنسرها مهم است تا بتوانند سود خود را به حداکثر برسانند.

 

مطالب مرتبط: چگونه یک ویرایشگر فیلم آزاد شویم

4. دستیار مجازی

میانگین حقوق ملی: 21.93 دلار در ساعت

وظایف اصلی: دستیاران مجازی وظایف اداری مختلفی را برای مشتریان خود انجام می دهند. وظایف شامل پاسخ به تماس های تلفنی، برنامه ریزی جلسات، رزرو محل اقامت سفر و سازماندهی تقویم مشتریان است.

 

شرایط شغلی: برای اینکه یک دستیار مجازی باشید، باید به اینترنت، ایمیل و برنامه های کامپیوتری مسلط باشید و در ارتباطات شفاهی و نوشتاری، سازماندهی و مدیریت زمان مهارت داشته باشید.

 

مطالب مرتبط: چگونه به یک دستیار مجازی تبدیل شویم (بدون تجربه)

 

5. نویسنده محتوای آزاد

میانگین حقوق ملی: 23.24 دلار در ساعت

وظایف اصلی: نویسندگان محتوا مقالات وبلاگ آنلاین و سایر محتوای صفحه وب را برای مشاغل ایجاد می کنند تا در وب سایت های خود استفاده کنند. به نویسندگان محتوا معمولاً به ازای هر کلمه یا هر قطعه پول پرداخت می شود. اگر مهارت های نوشتاری و گرامر قوی دارید، ممکن است بتوانید به عنوان یک نویسنده محتوای آزاد کار پیدا کنید.

 

الزامات شغلی: برای اینکه یک نویسنده محتوای آزاد باشید، به مهارت های قوی در نوشتن و ویرایش نیاز دارید. ایده خوبی است که یک نمونه کار آنلاین از برخی از بهترین کارهای خود بدون خطا ایجاد کنید. همچنین برای اینکه یک فریلنسر موفق باشید باید بتوانید زمان خود را به خوبی مدیریت کنید و مهارت های ارتباطی قوی داشته باشید.

 

مطالب مرتبط: چگونه به صورت آزاد بنویسیم: 6 گام برای موفقیت

 

6. معلم آنلاین

میانگین حقوق ملی: 24.79 دلار

در ساعت

وظایف اصلی: یکی از پردرآمدترین مشاغلی که یک نوجوان می تواند به صورت آنلاین انجام دهد، معلم شدن است. در حالی که تدریس آنلاین معمولاً برای دانش‌آموزان بزرگ‌تر رزرو می‌شود، پلتفرم‌های خاصی به نوجوانان اجازه می‌دهند تا با پرداخت هزینه به همسالان خود آموزش دهند. ممکن است بتوانید برای یک موضوع یا دوره ای که به آن تسلط دارید یا برای آموزش مهارت های زبان به افراد خارجی و غیر بومی، آموزش آنلاین همتایان ارائه دهید.

 

الزامات شغلی: مشاغل تدریس خصوصی آنلاین اغلب نوجوانان را ملزم می کند که با قبولی در آزمون تسلط خود را بر موضوع یا دوره ثابت کنند. پلتفرم‌ها همچنین ممکن است نیاز به معلم داشته باشند که حداقل 18 سال سن داشته باشد و/یا قبل از شروع کار  Earn money for teenagers با سایر دانش‌آموزان چندین جلسه آموزشی را طی کند. اکثر پلتفرم‌ها به معلمان نیاز دارند که دوربین وب داشته باشند، زیرا جلسات معمولاً از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می‌شوند.

 

 

عشق به کودکان بازدید : 4 چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

به این ترتیب، هوش مصنوعی به کسب‌وکارها هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  کمک می‌کند تا با سرعت، با جریان منظم بینش‌ها، نوآوری و مزیت رقابتی را در دنیایی که دائماً دچار اختلال می‌شود، سازگار کنند. وقتی مقیاس‌پذیر باشد، هوش مصنوعی می‌تواند به یک عامل کلیدی برای اولویت‌های استراتژیک شما تبدیل شود – و حتی عامل اصلی بقا: از هر چهار مدیر C-suite، سه نفر بر این باورند که اگر در پنج سال آینده هوش مصنوعی را مقیاس نکنند، خطر خروج از آن را دارند. تجارت به طور کامل واضح است که در مقیاس هوش مصنوعی ریسک بالاست.

 

از هر 4 مدیر C-suite، 3 نفر بر این باورند که اگر  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان در پنج سال آینده هوش مصنوعی را افزایش ندهند، خطر از بین رفتن کامل کسب و کار را خواهند داشت.

 

مزایای هوش مصنوعی

راه‌های زیادی برای تعریف هوش مصنوعی وجود دارد، اما گفتگوی مهم‌تر حول محور کارهایی است که هوش مصنوعی شما را قادر می‌سازد انجام دهید.

 

کارایی سرتاسری: هوش مصنوعی اصطکاک را از بین م هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ی برد و تجزیه و تحلیل و استفاده از منابع را در سراسر سازمان شما بهبود می بخشد و در نتیجه هزینه ها را کاهش می دهد. همچنین می تواند فرآیندهای پیچیده را خودکار کند و با پیش بینی نیازهای تعمیر و نگهداری، زمان خرابی را به حداقل برساند.

 

دقت و تصمیم‌گیری بهبود یافته: هوش مصنوعی هوش انسان را با قابلیت‌های تحلیلی و پیش‌بینی الگوی غنی تقویت می‌کند تا کیفیت، اثربخشی و خلاقیت تصمیم‌های کارکنان را بهبود بخشد.

 

پیشنهادات هوشمند: از آنجایی که ماشین‌ها متفاوت از انسان‌ها فکر می‌کنند، می‌توانند شکاف‌ها و فرصت‌های موجود در بازار را سریع‌تر کشف کنند و به شما کمک می‌کنند محصولات، هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  خدمات، کانال‌ها و مدل‌های تجاری جدید را با سطحی از سرعت و کیفیت معرفی کنید که قبلاً امکان‌پذیر نبود.

 

کارمندان توانمند: هوش مصنوعی می تواند با فعالیت های پیش پا افتاده مقابله کند در حالی که کارمندان وقت خود را صرف انجام وظایف با ارزش تر می کنند. با تغییر اساسی روش انجام هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  کار و تقویت نقش افراد در پیشبرد رشد، پیش بینی می شود که هوش مصنوعی بهره وری نیروی کار را افزایش دهد. استفاده از هوش مصنوعی همچنین می‌تواند پتانسیل باورنکردنی استعدادهای دارای معلولیت را باز کند و در عین حال به پیشرفت همه کارگران کمک کند.

 

خدمات مشتری برتر: یادگیری ماشینی مداوم جریان ثابتی از بینش های 360 درجه مشتری را برای شخصی سازی بیش از حد فراهم می کند. از ربات‌های چت 24 ساعته گرفته تا مسیریابی  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان سریع‌تر میز کمک، کسب‌وکارها می‌توانند از هوش مصنوعی برای مدیریت اطلاعات در زمان واقعی و ارائه تجربیات لمسی بالا استفاده کنند که باعث رشد، حفظ و رضایت کلی می‌شود.

 

هوش مصنوعی در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد، اما حقیقت غالب این است که استراتژی هوش مصنوعی شما استراتژی کسب و کار شما است. برای به حداکثر رساندن بازده سرمایه‌گذاری‌های هوش مصنوعی، اولویت‌های کسب‌وکار خود را شناسایی کنید و سپس تعیین کنید که هوش مصنوعی چگونه می‌تواند به شما کمک کند.

 

اولویت های کسب و کار خود را شناسایی کنید  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و سپس تعیین کنید که هوش مصنوعی چگونه می تواند به شما کمک کند.

به‌کارگیری موفقیت‌آمیز این عوامل می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند ارزش نمایی را باز کنند و رقابتی بمانند. هوش مصنوعی دیگر صرفاً «خوب بودن» نیست، بلکه برای آینده یک کسب و کار بسیار مهم است.

 

اخلاق هوش مصنوعی

هیچ معرفی هوش مصنوعی بدون پرداختن به اخلاق هوش مصنوعی کامل نخواهد بود. هوش مصنوعی با سرعتی تاول‌آمیز در حال حرکت است و مانند هر فناوری قدرتمند، سازمان‌ها باید اعتماد عمومی را ایجاد کنند و در قبال مشتریان و کارمندان خود پاسخگو باشند.

 

در Accenture، ما «هوش مصنوعی مسئولانه» را به‌عنوان تمرین طراحی، ساخت و استقرار هوش مصنوعی به‌گونه‌ای تعریف می‌کنیم که کارمندان و کسب‌وکارها را توانمند می‌کند و بر مشتریان و جامعه تأثیر می‌گذارد - به شرکت‌ها اجازه می‌دهد اعتماد ایجاد کنند و هوش مصنوعی را با اطمینان مقیاس کنند.

 

اعتماد کنید

هر شرکتی که از هوش مصنوعی استفاده می کند، ت Artificial intelligence in plain language for children حت بررسی است. تئاتر اخلاقی، که در آن شرکت‌ها استفاده مسئولانه خود از هوش مصنوعی را از طریق روابط عمومی افزایش می‌دهند، در حالی که در فعالیت‌های منطقه خاکستری غیرعلنی شرکت می‌کنند، موضوعی عادی است. تعصب ناخودآگاه یک چیز دیگر است. پاسخگویی

عشق به کودکان بازدید : 4 چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نکته جالب در مورد هوش مصنوعی (AI) این است که ا هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ین فناوری قادر به یادگیری است. برای مدت طولانی، ما فکر می کردیم که این مهارتی است که فقط انسان ها و حیوانات می توانند بر آن مسلط شوند. اکنون که ماشین‌ها می‌توانند یاد بگیرند (بله، به دلیلی به آن "یادگیری ماشینی" می‌گویند)، آنها به معلمان انسانی خوب نیاز دارند. هنگامی که رایانه های هوشمند یک زبان انسانی را برای ترجمه ماشینی یاد می گیرند، این فرآیند کاملاً شبیه به آموزش یک کودک است.

 

هوش مصنوعی، کودک بی گناه

 

مانند کودکی که در این دنیا به دنیا می آید، هوش مصن هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان وعی ماهیت خود را بسیار بی گناه است. در ابتدا، یک مدل زبان و شبکه های عصبی آن یک لوح خالی هستند. هنوز چیزی از جهان را ندیده است، واژگانی ندارد و مطمئناً به چندین زبان صحبت نمی کند. قبل از اینکه دانشمندان داده شروع به آموزش یک مدل کنند، آن چیزی نیست جز دسته ای از اعداد تصادفی.

 

تصور کنید یک کودک چگونه زبان یاد می گیرد. کودک با زبانی که اطرافیانش صحبت می کنند بزرگ می شود. هوش مصنوعی همچنین اطلاعات ارائه شده را جذب می کند. مانند کود هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  کان، مدل‌های MT اطلاعاتی را که در معرض آن قرار می‌گیرند پردازش می‌کنند. مهندسان نمونه هایی از قطعات زبان را در قالب داده به آنها نشان می دهند. سپس شبکه های عصبی شروع به برقراری ارتباط و یادگیری می کنند. همانطور که کودک ابتدا کلمات را می آموزد و سپس به تدریج مفهوم و مفهوم را درک می کند.

 

داده ها آموزش هستند

 

کیفیت داده ها در یادگیری ماشینی بسیار مهم است. شما هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  انتظار ندارید دانش آموزی که تحصیلات ضعیفی دارد نابغه کلاس باشد. مدل‌های زبانی نیز به همان اندازه باهوش هستند که معلمانشان می‌سازند. برای تبدیل شدن به یک مدل آموزش دیده، مهندسان کیفیت داده را با فیلتر کردن و تقویت آن قبل از اینکه مدل زبان آن را ببیند، بهبود می بخشد. ورودی خوب برابر با خروجی خوب است.

 

با این حال، تفاوت قابل توجهی در نحوه یادگیری انسان وجود دارد. هوش مصنوعی فقط یک نگاه بسیار محدود به دنیای ما دارد و مانند ما نمی تواند آن را کشف کند. در معرض هیچ چیز دیگری جز داده ها و نمونه های زبانی که معلمان مهندس آنها ارائه می دهند، نخواهد بود. فقط چیزهای زیادی وجود دارد که یک مدل زبان می تواند آن را انتخاب کند. باید در نظر داشته باشید که یادگیری زبان بسیار پیچیده است و با زندگی انسان ارتباط دارد. به همین دلیل است که باید آن را با حجم وسیعی از داده ها آموزش دهید تا تا حد امکان جلوه دیجیتالی از دنیای ما پیدا کند.

 

تعصب یادگیری

 

مطالعات نشان می دهد که کودکان پیش دبستانی در حال هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  حاضر علائم سوگیری را نشان می دهند. آنها به راحتی نشانه های اجتماعی را دریافت می کنند. در حالی که آنها رفتار بزرگسالان را منعکس می کنند، هوش مصنوعی نیز سوگیری را از انسان می آموزد. به طور دقیق تر، از داده های تولید شده توسط انسان. برای مثال، اگر یک ربات چت بر روی داده های عمومی آموزش ببیند، نحوه ارتباط انسان ها را یاد می گیرد که متأسفانه شامل تبعیض نیز می شود. به عنوان مثال، مانند ربات چت مایکروسافت، Tay، که نمونه های زبان را از داده های عمومی در توییتر یاد گرفت. ربات شروع به استفاده از زبان توهین آمیز کرد و خیلی سریع به یک زن ستیز نژادپرست تبدیل شد.

 

نکته پیچیده در مورد حذف سوگیری در هوش مصنوعی و زبان این است که انسان ها باید تعریف کنند که چه چیزی "درست" یا "عادلانه" است. راه حل این مشکل آسان نخواهد بود. بنابراین، دقیقاً مانند معلمانی که می‌توانند از نقش تأثیرگذار خود برای کمک به دانش‌آموزان برای حذف تعصبات و سوگیری‌ها استفاد هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ه کنند، دانشمندان داده نیز باید از این مشکل آگاه باشند و هنگام انتخاب داده‌های آموزشی و فراپارامترها، فعالانه علیه آن کار کنند.

 

دانش آموزان جوان اشتباه می کنند و نیاز به راهنمایی دارند

 

دانش آموزان جوان اشتباه می کنند. با این حال، انسان‌ها معمولاً انتظار دارند که ماشین‌ها بی‌عیب باشند و هک‌آپ‌ها را تحمل کنند، به‌ویژه وقتی صحبت از هوش مصنوعی به میان می‌آید. این ممکن است ریشه در این واقعیت داشته باشد که خود این اصطلاح نشان می دهد که ماشین باید مطابق با توانایی های انسانی ما منهای بخش های احساسی باشد. بسیاری انتظار دارند که هوش مصنوعی بدون نظارت بدون استثنا کار کند. اما ماشین‌ها مانند خالقان انسانی‌شان کامل نیستند.

 

وقتی در مورد چیزی به کودکان آموزش می دهیم، انتظا هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ر داریم قبل از اینکه آن را درست انجام دهند، اشتباه کنند. معلمان دانش آموزان خود را تصحیح می کنند و از آنها در راه تسلط بر یک مفهوم جدید حمایت می کنند. هوش مصنوعی نیز نیاز به یادگیری دارد و اشتباه کردن بخشی از این فرآیند است.

 

هنگامی که یک مدل زبان به خوبی کار نمی کند، مهندسان MT باید پارامترهای یادگیری را تنظیم کنند. این می تواند به این معنی باشد که شما به سیستم می گویید با آموزش مجدد مدل هایی با مجموعه داده های بهبود یافته و فراپارامترهای مختلف، یک ترجمه را بر دیگری ترجیح دهد.

 

فرآیند یادگیری هرگز به پایان نمی رسد

 

برای انسان ها، فرآیند یادگیری ناگهان متوقف نمی شود. آنها باید با محیط های در حال تغییر خود سازگار شوند، افق دید خود را گسترش دهند و مهارت های جدیدی را برای داشتن هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  یک زندگی موفق در این دنیا تطبیق دهند. همین امر در مورد هوش مصنوعی نیز صدق می کند. یک مدل آموزش دیده در صورتی که هدفش تغییر کند یا در محیطی متفاوت استفاده شود، باید دوباره آموزش ببیند. شما نمی توانید از همان مدلی استفاده کنید که برای انجام یک وظیفه آموزش داده شده است و سپس انتظار داشته باشید که در یک زمینه متفاوت به خوبی کار کند. مدل زبانی که برای ترجمه توضیحات محصول از فرانسوی به سوئدی تنظیم شده است، برای ترجمه محتوای بازاریابی از چینی به فرانسوی به هم Artificial intelligence in plain language for children ان اندازه خوب عمل نمی کند. از دانش آموزی که فقط یک لیتر آموزش دیده باشد انتظار ندارید

عشق به کودکان بازدید : 10 سه شنبه 28 فروردین 1403 نظرات (0)

 

خواندن زبان ساده آسان تر از نوشتن است. برای اینکه هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  پیام شما قابل درک باشد، زمان و مهارت لازم است. اما نتیجه ارزش کار را دارد. چرا؟ زیرا زبان ساده محتوای شما را برای همه مخاطبان جذاب تر و قابل دسترس تر می کند. و در نتیجه باعث موفقیت تجاری می شود.

 

در Evolving Web، هنگام ساخت پلتفرم‌های دیجیتال، قابلیت استفاده و گنجاندن را در اولویت قرار می‌دهیم. ما می دانیم که بهترین طراحی وب سایت در جهان نمی تواند محتوای ضعیف را هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  جبران کند! بنابراین ما از اصول زبان ساده در خدمات استراتژی محتوای خود و فراتر از آن استفاده می کنیم.

 

این راهنما نحوه نوشتن محتوای شفاف و لذت بخش برای خواندن را توضیح می دهد. ما توصیه‌های عملی، حقایق سرگرم‌کننده، مثال‌ها و ابزارهای زیادی را برای کمک به شما در مسیرتان گنجانده‌ایم.

 

  

اطلاعات مورد نیاز آنها را پیدا کنید

بفهمند که چه چیزی پیدا می کنند

از اطلاعات برای برآوردن نیازهای آنها استفاده کنید

3 افسانه درباره زبان ساده

برخی تصورات غلط رایج در مورد اینکه زبان ساده چیست  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و چرا اهمیت دارد وجود دارد. در اینجا سه افسانه وجود دارد که باید حقیقت را بدانید!

 

افسانه 1: "زبان ساده به معنای بیهوده کردن اطلاعات است."

زبان ساده به معنای ساده سازی بیش از حد اطلاعات نیست. در واقع بخشی از هدف کمک به مخاطبان برای درک کامل و دقیق پیام شماست. بنابراین موضوع ساده‌تر کردن خود اطلاعات نیست، بلکه ساده‌تر کردن فرآیند درک است.

 

بیایید به یک مثال نگاه کنیم. در اینجا دو روش برای توصیف هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  این راهنما وجود دارد:

 

"این راهنما توضیح می دهد که زبان ساده چیست، چرا اهمیت دارد و چگونه از آن استفاده کنیم."

"این راهنما یک نمای کلی از زبان ساده ارائه می دهد، اهمیت آن را توضیح می دهد و بینش های عملی را در مورد کاربرد آن ارائه می دهد."

هر دو توصیف پیام یکسانی را منتقل می کنند. اما برای فهمیدن مورد دوم کمی زمان و قدرت ذهن بیشتری لازم است.

 

افسانه 2: "نیازی به نوشتن به زبان ساده برای مخاطبان متخصص ندارم."

نوشتن برای متخصصان ماهر، محققین، یا دانشگاهیان؟ هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  ممکن است نگران باشید که زبان ساده اتلاف وقت است یا اینکه کمتر هوشمندانه به نظر می رسد. اما کلمات طولانی و جملات پیچیده کسی را فریب نمی دهند. فقط اطلاعات واقعاً ارزشمند کارشناسان را تحت تأثیر قرار می دهد. همچنین، کارشناسان زبان ساده را ترآموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان جیح می دهند. این باعث صرفه جویی در وقت و انرژی ذهنی آنها در هنگام خواندن می شود - که مهم است زیرا آنها معمولاً مطالب زیادی برای خواندن دارند!

 

افسانه 3: "زبان ساده خسته کننده به نظر می رسد."

در حقیقت، درک آسان اطلاعات با درگیر نگه داشتن  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان مخاطبان شما همراه است. این برخلاف پاراگراف های بزرگ و گیج کننده ای است که افراد را به خواب می برد. نوشتن به زبان ساده شما را از استفاده از طنز، داستان سرایی و حقایق جالب باز نمی دارد. و همچنان می توانید شخصیت سازمان خود را از طریق صدای برند آن بیان کنید.

 

 

 

چرا زبان ساده اهمیت دارد؟

اکنون که فهمیدید زبان ساده چیست (و چه چیزی نیست)، بیایید دو دلیل اصلی برای سرمایه گذاری زمان و منابع برای ایجاد محتوای واضح را بررسی کنیم.

 

زبان ساده شامل است

زبان ساده در میان همه، حتی متخصصان، محبوب است. اما زمانی که با مخاطبان مختلف ارتباط برقرار می کنید، کاملا ضروری می شود. عموم مردم دارای طیف گسترده ای از توانایی ها، سطح سواد و تسلط به زبان انگلیسی هستند.

 

49٪ از بزرگسالان در کانادا سطح سواد دبیرستانی پایین  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان تر دارند و 17٪ نمی توانند دستورالعمل های مکتوب را دنبال کنند یا نقشه ها را بخوانند.

نیمی از بزرگسالان در ایالات متحده برای خواندن کتابی که برای کلاس هشتم نوشته شده است، مشکل دارند.

جمعیت های تازه وارد، بومی و کم درآمد بیشتر تحت تاثیر سواد پایین قرار می گیرند.

بیش از 6.2 میلیون نفر در کانادا با معلولیت زندگی می کنند. متن پیچیده می تواند برای افراد کم بینا، ADHD، نارساخوانی و سایر ناتوانی ها چالش برانگیزتر باشد.

زبان ساده باعث می شود که محتوای شما برای مخاطبان بیشتری قابل دسترسی باشد. بدون آن، شما خطر حذف گروه های خاصی را دارید. نه تنها یک پایگاه مشتری بزرگ را از دست خواهید داد، بلکه در به حاشیه راندن آنها نیز نقشی ایفا خواهید کرد - به خصوص اگر خدمات ضروری مانند اطلاعات بهداشت عمومی، آموزش یا بانکداری را ارائه دهید.

 

به عنوان مثال، سواد می تواند برای پیش بینی سلامت افراد بیش هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  از سن، درآمد، وضعیت شغلی، تحصیلات و نژاد آنها استفاده شود. هر دو دولت ایالات متحده و کانادا نیاز دارند که ارتباطات عمومی خود به زبان ساده باشد.

 

مهم نیست سطح سواد شما چقدر است، اطلاعات بسیار پیچیده انجام کارهای روزمره را دشوارتر می کند. احتمالاً می توانید زمانی را به خاطر بیاورید که تحت تأثیر محتوای پیچیده، Artificial intelligence in plain language for children  چنین شرایط و ضوابط قانونی قرار گرفته اید. به عنوان ساده la

عشق به کودکان بازدید : 12 سه شنبه 28 فروردین 1403 نظرات (0)

n اثربخشی چت بات ها به عنوان یک ابزار یادگیری، هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  به ویژه برای زبان آموزان انگلیسی (آفریانتو و همکاران، 2019). برنامه چت بات ایجاد شده به عنوان یک دوست مکالمه برای زبان آموزان و معلمان انگلیسی عمل می کند. به طور کلی، مکالمات ممکن است به صورت صوتی یا نوشتاری انجام شود و بنابراین کاربر باید بتواند هر دو را تمرین کند. برای پشتیبانی از هدف برنامه چت بات به عنوان ابزاری برای آموزش مکالمه انگلیسی، تصحیح اشتباه گرامر و ویژگی ضبط روزانه مورد نیاز است. پاسخ های دریافت شده شامل شرح هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  مشکلات، توصیه هایی برای

نقش هوش مصنوعی 26 کلمه یا عبارت جایگزین آنها و محل خطاها. هدف از این کار کاهش اشتباهات دستوری کاربر است. به همین دلیل، ویژگی گزارش روزانه کمک می کند تا مشخص شود که تمرین کاربر چقدر درک مکالمه انگلیسی و ساختار جملات را بهبود بخشیده است. کاربران از طریق این روش با مکالمه انگلیسی راحت‌تر می‌شوند و در مورد تمرین خود و هرگونه خطای که ممکن است مرتکب شده باشند، بازخورد دریافت می‌کنند. پیامی که کاربر وارد م هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ی کند اولین موردی است که تابع بنیادی چت بات تجزیه و تحلیل می کند. چت بات و NLP (پردازش زبان طبیعی) می توانند معنای پیام را با مقایسه آن با اطلاعات موجود در پایگاه داده رمزگشایی کنند (هاریستیانی، 2019). Duolingo از وب سایت Duolingo دیدن کنید تا به بسیاری از زبان ها مسلط شوید. نرم افزاری به نام Duolingo از روشی برای یادگیری زبان از طریق قالبی شبیه بازی استفاده می کند که شامل تطبیق کلمات و تکمیل جملات ناقص است. این استراتژی به دانش آموزان نحو، واژگان و عبارات لازم برای ساخت جملات را می آموزد. با توجه به سطح فعلی دانش زبان انگلیسی، آنها می توانند از Duolingo برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی و در عین حال یادگیری یک علم جدید استفاده کنند. Duolingo با ارزیابی کاربران خود برای تعیین سطح مهارت آنها شروع می کند و سپس مواد آموزشی متناسب با آن سطوح را در اختیار آنها قرا هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ر می دهد. کاربران Duolingo که در آزمون شرکت می کنند، بینشی از سطح فعلی مهارت انگلیسی خود خواهند داشت. Duolingo هیچ محتوای انگلیسی زبانی را تا زمانی که ابتدا سطح مهارت فعلی کاربر در این زبان را مشخص نکند، در دسترس قرار نخواهد داد. Duolingo علاوه بر آموزش گرامر، فرصتی برای مطالعه واژگان، نامگذاری و موضوعات مختلف دیگر را فراهم می کند. روش آموزشی که Duolingo برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می‌کند، به گونه‌ای طراحی شده است که شبیه بازی باشد و "رقابت" را در بین کاربران تشویق کند. کاربران این برنامه سپس می توانند پیشرفت خود را در بهبود توانایی های زبان انگلیسی خود پیگیری کنند. NEO برنامه NEO، یک  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان سیستم جهانی برای یادگیری زبان انگلیسی، توسط شرکت برنامه کاربردی انگلیسی مستقر در کالیفرنیا Nexgen English Online Co. Neo یک برنامه یادگیری یکپارچه مبتنی بر تلفن همراه است که می تواند به لطف تشخیص گفتار و مصنوعی، پیشرفت یادگیری کاربر را تنظیم کند. هوش یک رویکرد جدید برای یادگیری زبان انگلیسی Nexgen Neo است. Neo یک ابزار کارآمد، سازگار و ساده برای کاربرانی است که سبک زندگی پرمشغله ای دارند. Neo همچنین با یک رابط کاربری آسان، یک سیستم یادگیری تطبیقی با استفاده از فناوری استاندارد جهانی انگلیسی و گواهینامه ها، تجربه منحصر به فردی را برای هر کاربر ارائه می دهد.  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان برنامه NEO Study از هوش مصنوعی (AI) برای ارزیابی مداوم رفتار و داده های کاربر استفاده می کند و سپس اطلاعاتی را ارائه می دهد که به طور خودکار با پیشرفت کاربران تغییر می کند. هنگام آموزش و هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  مطالعه زبان انگلیسی، Neo به کاربران در انجام این کار بیشتر کمک می کند

27 مجله کانادایی مطالعات زبان و ادبیات به سرعت بیش از آنچه می توانستند. کاربران برنامه Neo Study ممکن است فناوری تشخیص صدای قدرتمند خود را برای تلفظ هر کلمه آموزش دهند تا زمانی که بتوانند انگلیسی را روان و صحیح صحبت کنند. استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی برای یادگیری زبان انگلیسی فواید هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  زیادی دارد، از جمله موارد زیر: 1) هوش مصنوعی می‌تواند کارهایی را انجام دهد که انجام آن‌ها برای انسان دشوار است، مانند تجزیه و تحلیل زبان انگلیسی تا سطح واج و تشخیص تقریباً آنی چگونگی رشد استعدادهای زبانی شما. زمان. 2) در هر زمان و مکان می توان به آنها دسترسی داشت (گاهی اوقات حتی بدون اینترنت). 3) فناوری هوش مصنوعی جایگزینی است که برای یادگیری گفتاری انگلیسی مؤثرتر و آسان تر است. 4) آنها می توانند به تعداد بسیار هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  بیشتری از دانش آموزان کمک کنند و نسبت به افراد مقیاس پذیرتر هستند. 5) از آنجایی که معلمان انسانی پیچیده تر می شوند، می توانند با دستیابی به سطح بالاتر دانش، روند یادگیری را تسریع بخشند. 6. کسانی که از استعدادهای سخنوری خود نگران هستند، به لطف منابع ارائه شده توسط هوش مصنوعی، ممکن است در فضایی عاری از تنش مطالعه کنند. مراحل پیشنهادی مفهوم‌سازی  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و تکنیک‌های ارزیابی، خودآموزی شرکت‌کنندگان و کاربردهای  Artificial intelligence in plain language for children هوش مصنوعی، دو رکن اصلی روش‌شناسی هستند که برای قرار دادن موارد پیشنهادی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

عشق به کودکان بازدید : 9 سه شنبه 28 فروردین 1403 نظرات (0)

پیچیدگی و افزایش داده ها در مراقبت های  هوش مصنوعی حل تکالیف بهداشتی به این معنی است که هوش مصنوعی (AI) به طور فزاینده ای در این زمینه اعمال خواهد شد. چندین نوع هوش مصنوعی در حال حاضر توسط پرداخت کنندگان و ارائه دهندگان مراقبت و شرکت های علوم زیستی به کار گرفته شده است. دسته‌های کلیدی برنامه‌ها شامل توصیه‌های تشخیص و درمان، مشارکت و پایبندی بیمار و فعالیت‌های اداری است. اگرچه موارد زیادی وجود دارد که در آنها هوش مصنوعی می تواند وظایف مراقبت های بهداشتی را به خوبی یا بهتر از انسان ها انجام دهد، عوامل اجرایی از اتوماسیون در مقیاس بزرگ مشاغل حرفه ای مراقبت های بهداشتی برای مدت قابل توجهی جلوگیری می کند هوش مصنوعی حل تکالیف . مسائل اخلاقی در کاربرد هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی نیز مورد بحث قرار می گیرد.

 

کلمات کلیدی: هوش مصنوعی، پشتیبانی تصمیم گیری بالینی، سیستم های پرونده الکترونیک سلامت

رفتن به:

معرفی

هوش مصنوعی (AI) و فن‌آوری‌های مرتبط به طور  هوش مصنوعی حل تکالیف فزاینده‌ای در تجارت و جامعه رواج یافته‌اند و شروع به استفاده از آن در مراقبت‌های بهداشتی کرده‌اند. این فناوری‌ها پتانسیل تغییر بسیاری از جنبه‌های مراقبت از بیمار و همچنین فرآیندهای اداری را در سازمان‌های ارائه‌دهنده، پرداخت‌کننده و داروسازی دارند.

 

در حال حاضر تعدادی از مطالعات تحقیقاتی وجود دارد که نشان می‌دهد هوش مصنوعی می‌تواند به خوبی یا بهتر از انسان در وظایف کلیدی مراقبت‌های بهداشتی مانند تشخیص بیماری عمل کند. امروزه الگوریتم‌ها در تشخیص تومورهای بدخیم از رادیولوژیست‌ها پیشی می‌گیرند و محققان را در نحوه ایجاد گروه‌هایی برای آزمایش‌های بالینی پرهزینه راهنمایی می‌کنند. با این حال، به دلایل مختلف، ما معتقدیم که سال‌ها طول می‌کشد تا ه هوش مصنوعی حل تکالیف  وش مصنوعی جایگزین انسان‌ها در حوزه‌های فرآیند پزشکی گسترده شود. در این مقاله، هم پتانسیل‌هایی را که هوش مصنوعی برای خودکارسازی جنبه‌های مراقبت ارائه می‌دهد و هم برخی از موانع اجرای سریع هوش مصنوعی در مراقبت‌های بهداشتی را شرح می‌دهیم.

 

رفتن به:

انواع هوش مصنوعی مرتبط با مراقبت های بهداشتی

هوش مصنوعی یک فناوری نیست، بلکه مجموعه آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  ای هوش مصنوعی حل تکالیف  از آنهاست. بسیاری از این فناوری‌ها ارتباط فوری با حوزه مراقبت‌های بهداشتی دارند، اما فرآیندها و وظایف خاصی که از آنها پشتیبانی می‌کنند بسیار متفاوت است. برخی از فناوری‌های هوش مصنوعی که اهمیت بالایی برای مراقبت‌های بهداشتی دارند در زیر تعریف و توضیح داده شده‌اند.

 

یادگیری ماشین - شبکه های عصبی و یادگیری عمیق

یادگیری ماشینی یک تکنیک آماری برای تطبیق مدل‌ها با داده‌ها و «یادگیری» با آموزش مدل‌ها با داده است. یادگیری ماشینی یکی از رایج ترین اشکال هوش مصنوعی است. در نظرسنجی Deloitte در سال 2018 از 1100 مدیر آمریکایی که سازمان‌هایشان قبلاً هوش مصنوعی را دنبال می‌کردند، 63 درصد از شرکت‌های مورد بررسی از یادگیری ماشینی در تجارت خود استفاده می‌کردند.1 این یک تکنیک گسترده در هسته بسیاری از رویکرد هوش مصنوعی حل تکالیف های هوش مصنوعی است و نسخه‌های زیادی از آن وجود دارد. .

 

در مراقبت‌های بهداشتی، رایج‌ترین کاربرد یادگیری ماشینی سنتی، پزشکی دقیق است – پیش‌بینی اینکه چه پروتکل‌های درمانی احتمالاً بر روی یک بیمار بر اساس ویژگی‌های مختلف بیمار و زمینه درمان موفق خواهند شد. مجموعه داده ای که متغیر پیامد آن (مثلاً شروع بیماری) شناخته شده است. این یادگیری تحت نظارت نامیده می شود.

 

شکل پیچیده‌تر یادگیری ماشینی شبکه عصبی است  هوش مصنوعی حل تکالیف – فناوری که از دهه 1960 در دسترس بوده است، برای چندین دهه در تحقیقات مراقبت‌های بهداشتی به خوبی تثبیت شده است و برای کاربردهای دسته‌بندی مانند تعیین اینکه آیا بیمار به بیماری خاصی مبتلا می‌شود یا خیر، استفاده می‌شود. مشکلات را بر حسب ورودی ها، خروجی ها و وزن متغیرها یا «ویژگی هایی» که ورودی ها را با خروجی ها مرتبط می کند، مشاهده می کند. آن را به روشی تشبیه کرده اند که نورون ها سیگنال ها را پردازش می کنند، اما قیاس با عملکرد مغز نسبتا ضعیف است.

 

پیچیده ترین اشکال یادگیری ماشینی شامل یادگیری عمیق یا مدل های شبکه عصبی با سطوح بسیاری از ویژگی ها یا متغیرهایی است که نتایج را پیش بینی می کنند. ممکن است هزاران ویژگی پنهان در چنین مدل‌هایی وجود داشته باشد که با پردازش سریع‌تر واحدهای پردازش گرافیکی امروزی و معماری‌های ابری آشکار می‌شوند. یکی از کاربردهای رایج یادگیری عمیق در مراقبت های بهداشتی، شناسایی ضایعات بالقوه سرطانی در تصاویر رادیولوژی است. یادگیری عمیق به طور فزاینده ای در مورد رادیومیک ها یا تشخیص ویژگی های مرتبط بالینی در داده های  هوش مصنوعی حل تکالیف تصویربرداری فراتر از آنچه که توسط چشم انسان قابل درک است، اعمال می شود. رادیومیک و یادگیری عمیق بیشتر در تجزیه و تحلیل تصویر انکولوژی گرا یافت می شود. به نظر می رسد ترکیب آنها نسبت به نسل قبلی ابزارهای خودکار برای تجزیه و  هوش مصنوعی حل تکالیف تحلیل تصویر، که به عنوان تشخیص به کمک رایانه یا CAD شناخته می شود، دقت بیشتری را در تشخیص نوید می دهد.

 

یادگیری عمیق نیز به طور فزاینده ای برای تشخی Artificial intelligence to solve homework ص گفتار استفاده می شود و به این ترتیب، نوعی پردازش زبان طبیعی (NLP) است که در زیر توضیح داده شده است. بر خلاف اشکال قبلی تجزیه و تحلیل آماری، هر ویژگی در یک مدل یادگیری عمیق به طور معمول

عشق به کودکان بازدید : 9 سه شنبه 28 فروردین 1403 نظرات (0)

هوش مصنوعی (AI) ابزار گسترده‌ای است که به  هوش مصنوعی حل تکالیف مردم امکان می‌دهد درباره نحوه ادغام اطلاعات، تجزیه و تحلیل داده‌ها و استفاده از بینش‌های حاصله برای بهبود تصمیم‌گیری تجدیدنظر کنند - و در حال حاضر در حال تغییر در هر جنبه‌ای از زندگی است. در این گزارش، دارل وست و جان آلن در مورد کاربرد هوش مصنوعی در بخش‌های مختلف بحث می‌کنند، به مسائل مربوط به توسعه آن می‌پردازند، و توصیه‌هایی برای بهره‌گیری از هوش مصنوعی و در عین حال حفظ ارزش‌های مهم انسانی ارائه می‌دهند.

 

 

 

بیشتر مردم با مفهوم هوش مصنوعی (AI) آشنایی چندانی ندارند. به عنوان مثال، وقتی از 1500 رهبر ارشد تجاری در ایالات متحده در سال 2017 در مورد هوش مصنوعی سؤال شد، تنها 17 درصد گفتند که با آن آشنایی دارند.1 تعدادی از آنها مطمئن نبودند که چیست و چگونه بر شرکت های خاص آنها تأثیر می گذارد. آنها درک کردند که پتانسیل قابل توجهی برای تغییر فرآیندهای تجاری وجود دارد، اما روشن نبودند که چگونه هوش هوش مصنوعی حل تکالیف  مصنوعی می تواند در سازمان خود مستقر شود.

 

علیرغم عدم آشنایی گسترده، هوش مصنوعی فناوری است که هر بخش از زندگی را متحول می کند. این ابزار گسترده ای است که به افراد امکان می دهد درباره نحوه ادغام اطلاعات، تجزیه و تحلیل داده ها و استفاده از بینش های حاصل برای بهبود تصمیم گیری تجدید نظر کنند. امید ما از طریق این بررسی اجمالی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  جامع این است که هوش مصنوعی را برای مخاطبانی از سیاست گذاران، رهبران افکار و ناظران علاقه مند توضیح دهیم و نشان دهیم که چگونه هوش مصنوعی در حال حاضر جهان را تغییر می دهد و سؤالات مهمی ر هوش مصنوعی حل تکالیف ا برای جامعه، اقتصاد و حکومت مطرح می کند.

 

در این مقاله، ما در مورد برنامه‌های کاربردی جدید در امور مالی، امنیت ملی، مراقبت‌های بهداشتی، عدالت کیفری، حمل‌ونقل و شهرهای هوشمند بحث می‌کنیم و به مسائلی مانند مشکلات دسترسی به داده‌ها، سوگیری الگوریتمی، اخلاق و شفافیت هوش مصنوعی، و مسئولیت قانونی برای تصمیمات هوش مصنوعی می‌پردازیم. ما با رویکردهای نظارتی ایالات متحده و اتحادیه اروپا مخالفت می کنیم و با ارائه تعدادی توصیه برای استفاده هوش مصنوعی حل تکالیف  حداکثری از هوش مصنوعی در حالی که همچنان از ارزش های مهم انسانی محافظت می کنیم، پایان می دهیم.

 

به منظور به حداکثر رساندن مزایای هوش مصنوعی، ما 9 مرحله را برای پیشرفت توصیه می کنیم:

 

تشویق به دسترسی بیشتر به داده‌ها برای محققان بدون به خطر انداختن حریم خصوصی کاربران،

سرمایه گذاری بیشتر دولت در تحقیقات طبقه بندی نشده هوش مصنوعی،

مدل های جدید آموزش دیجیتال و توسعه نیروی کار هوش مصنوعی حل تکالیف  هوش مصنوعی را ترویج دهید تا کارکنان مهارت های مورد نیاز در اقتصاد قرن بیست و یکم را داشته باشند.

ایجاد یک کمیته مشاوره فدرال هوش مصنوعی برای ارائه توصیه های سیاستی،

با مقامات ایالتی و محلی تعامل کنید تا آنها سیاست های مؤثری را اعمال کنند،

به جای الگوریتم های خاص، اصول گسترده هوش مصنوعی را تنظیم کنید،

شکایات سوگیری را جدی بگیرید تا هوش مصنوعی بی عدالتی تاریخی، بی عدالتی یا تبعیض در داده ها یا الگوریتم ها را تکرار نکند،

مکانیسم های نظارت و کنترل انسانی را حفظ کند و

رفتار مخرب هوش مصنوعی را جریمه کنید و امنیت سایبری را ارتقا دهید.

بازگشت به بالا

فصل اول

کیفیت های هوش مصنوعی

اگرچه هیچ تعریف یکسانی وجود ندارد، اما به طو هوش مصنوعی حل تکالیف ر کلی تصور می‌شود که هوش مصنوعی به ماشین‌هایی اشاره می‌کند که با توجه به ظرفیت انسان برای تفکر، قضاوت و نیت انسان به تحریک سازگار با پاسخ‌های سنتی انسان پاسخ می‌دهند. سیستم‌های نرم‌افزاری «تصمیم‌هایی می‌گیرند که معمولاً نیاز به یک سطح انسانی از تخصص دارند» و به افراد کمک می‌کنند تا مشکلات را پیش‌بینی کنند یا با مسائلی که پیش می‌آیند برخورد کنند.

 

عمدی بودن

الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای تصمیم‌گیری طراحی شده‌اند که اغلب از داده‌های بلادرنگ استفاده می‌کنند. آنها بر خلاف ماشین های غیرفعال هستند که فقط قادر به پاسخ های مکانیکی یا ا هوش مصنوعی حل تکالیف ز پیش تعیین شده هستند. آنها با استفاده از حسگرها، داده‌های دیجیتال یا ورودی‌های راه دور، اطلاعات را از منابع مختلف ترکیب می‌کنند، مطالب را فورا تجزیه و تحلیل می‌کنند و بر اساس بینش‌های حاصل از آن داده‌ها عمل می‌کنند. با پیشرفت های گسترده در سیستم های ذخیره سازی، سرعت پردازش و تکنیک های تحلیلی، آنها قادر به پیچیدگی فوق العاده ای در تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری هستند.

 

هوش مصنوعی در حال حاضر جهان را تغییر داده و سوالات مهمی را برای جامعه، اقتصاد و حکومت مطرح می کند.

 

هوش

هوش مصنوعی به طور کلی در ارتباط Artificial intelligence to solve homework  با یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل داده انجام می شود.

عشق به کودکان بازدید : 10 سه شنبه 28 فروردین 1403 نظرات (0)

 

بینایی کامپیوتری روشی است که توسط آن رایانه‌ها  هوش مصنوعی حل تکالیف تصاویر و فیلم‌های دیجیتال را می‌فهمند و «مشاهده» می‌کنند – در مقابل تشخیص یا طبقه‌بندی آنها. برنامه های کاربردی بینایی کامپیوتری از حسگرها و الگوریتم های یادگیری برای استخراج اطلاعات پیچیده و متنی استفاده می کنند که سپس می تواند برای خودکارسازی یا اطلاع رسانی سایر فرآیندها استفاده شود. بینایی رایانه همچنین می‌تواند داده‌ها را برای اهداف پیش‌بینی برون‌یابی کند که اساساً به این معنی است که می‌تواند از طریق دیوارها و گوشه‌ها ببیند. خودروهای خ هوش مصنوعی حل تکالیف ودران نمونه خوبی از بینایی کامپیوتری در حال استفاده هستند.

 

 

 

رباتیک

 

رباتیک چیز جدیدی نیست و سال هاست که به خصوص  هوش مصنوعی حل تکالیف در تولید استفاده می شود. با این حال، بدون استفاده از هوش مصنوعی، اتوماسیون باید از طریق برنامه‌نویسی دستی و کالیبراسیون انجام شود. اگر نقاط ضعف یا ناکارآمدی در آن جریان‌های کاری وجود داشته باشد، آنها را فقط می‌توان پس از واقعیت پیدا کرد - یا پس از خراب شدن چیزی. اپراتور انسانی اغلب نمی تواند بداند که چه چیزی منجر به یک مشکل شده است، یا چه سازگاری هایی را می توان برای دستیابی به کارایی و بهره وری بهتر انجام داد. وقتی هوش مصنوعی وارد ترکیب می شود – معمولاً از طریق حسگرهای IoT – این ظرفیت را به همراه دارد که دامنه، حجم و نوع وظایف رباتیک انجام شده را تا حد زیادی گسترش دهد. نمونه‌هایی از رباتیک در صنعت شامل ربات‌های سفارش‌گیر برای استفاده در انبارهای بزرگ و روبات‌ها هوش مصنوعی حل تکالیف ی کشاورزی است که می‌توانند برای چیدن یا سرویس دهی محصولات در زمان‌های بهینه برنامه‌ریزی شوند.

 

هوش مصنوعی سازمانی در عمل

هر سال، شرکت‌های بیشتری متوجه مزایا و مزیت‌های رقابتی می‌شوند که راه‌حل‌های هوش مصنوعی می‌توانند برای عملیات خود به ارمغان بیاورند. برخی از بخش‌ها، مانند مراقبت‌های بهداشتی و بانکداری، دارای مجموعه‌های داده‌های بزرگ و آسیب‌پذیر هستند. برای آنها، سودمندی هوش مصنوعی از اولین تکرارهای آن آشکار بود. اما امروزه، دامنه و دسترسی به هوش مصنوعی مدرن به این معنی است که تقریباً در تمام مدل‌های تجاری کارب هوش مصنوعی حل تکالیف ردهای مرتبط دارد. نمونه های زیر تنها تعدادی از این صنایع هستند.

 

هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی

مجموعه داده های پزشکی برخی از بزرگترین، پیچیده ترین - و حساس ترین - در جهان هستند. تمرکز اصلی هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی، استفاده از این داده ها برای یافتن روابط بین پروتکل های تشخیص و درمان و نتایج بیمار است. علاوه بر این، بیمارستان ها برای حمایت از سایر حوزه ها و ابتکارا هوش مصنوعی حل تکالیف ت عملیاتی به راه حل های هوش مصنوعی روی می آورند. اینها شامل رضایت و بهینه سازی نیروی کار، رضایت بیمار و صرفه جویی در هزینه می باشد.

هوش مصنوعی در بانکداری

بانک ها و موسسات مالی نیاز شدیدی به امنیت، انطباق و سرعت تراکنش دارند و به همین دلیل، از اولین پذیرندگان فناوری های هوش مصنوعی بودند. ویژگی‌هایی مانند ربات‌های هوش مصنوعی، مشاوران پرداخت دیجیتال، و مکانیسم‌های تشخیص تقلب بیومتریک، همگی به بهبود کارایی و خدمات مشتری هوش مصنوعی حل تکالیف  و همچنین کاهش ریسک و تقلب کمک می‌کنند. ببینید بانک‌ها چگونه با دیجیتالی‌سازی و فناوری‌های هوشمند خدمات سرتاسری را هدایت می‌کنند.

هوش مصنوعی در تولید

هنگامی که دستگاه ها و ماشین ها برای ارسال و د آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  ریافت داده ها از طریق یک سیستم مرکزی متصل می شوند، یک شبکه اینترنت اشیا را تشکیل می دهند. هوش مصنوعی نه تنها این اطلاعات را پردازش می‌کند، بلکه از آن برای پیش‌بینی فرصت‌ها و اختلالات، و خودکارسازی بهترین وظایف و گردش‌های کاری در پاسخ استفاده می‌کند. در کارخانه های هوشمند، این به پروتکل های تولید بر اساس تقاضا برای چاپگرهای سه بعدی و موجودی های مجازی گسترش می یابد. بیاموزید که آدیداس چگونه از یادگیری ماشینی برای ا هوش مصنوعی حل تکالیف رائه کفش های کتانی سفارشی در 24 ساعت استفاده می کند.

هوش مصنوعی در خرده فروشی

این بیماری همه گیر تأثیر زیادی بر عادات خرید داشت و شاهد افزایش قابل توجه خرید آنلاین نسبت به مدت مشابه در سال قبل بود. این به یک جو بسیار رقابتی و در حال تغییر سریع برای هوش مصنوعی حل تکالیف  خرده فروشان کمک کرده است. خریداران آنلاین در طیف گسترده ای از نقاط تماس درگیر هستند و مقادیر بیشتری از مجموعه داده های پیچیده و بدون ساختار را نسبت به قبل تولید می کنند. برای درک بهتر و استفاده از این داده‌ها، خرده‌فروشان به دنبال راه‌حل‌های هوش مصنوعی هستند که می‌توانند مجموعه‌های داده‌های متفاوت را پردازش و تجزیه و تحلیل کنند تا بینش مفید و تعArtificial intelligence to solve homework املات بلادرنگ با مشتریان خود ارائه دهند.

عشق به کودکان بازدید : 12 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

زیاد. هوش مصنوعی می تواند به راحتی ب سایت های هوش مصنوعی برای کودکان رای آسیب رساندن استفاده شود. برخی افراد برای نشر اکاذیب تصاویر دروغینی می سازند که با این وجود به شدت واقعی به نظر می رسند. هوش مصنوعی توسط هکرها برای ایجاد حملات موثرتر استفاده می شود. همچنین می‌بینیم سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  که شرکت‌ها یا ادارات از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند تا بگویند چه افرادی حق دریافت اعتبار بانکی یا مزایای اجتماعی را دارند.

 

 

این اتفاق می افتد که هوش مصنوعی مبتنی بر داده های تا حدی نادرست است، یا اینکه طراحی ضعیفی دارد و علیه افراد خاص تبعیض قائل می شود. علاوه بر این، مهندسانی که سیستم‌های سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  هوش مصنوعی را ایجاد می‌کنند، گاهی اوقات درک نمی‌کنند که این سیستم‌ها چگونه تصمیم‌گیری می‌کنند، آنها در توضیح آن‌ها کوتاهی می‌کنند. این مشکلات بزرگی ایجاد می کند.

 

سوال دیگر: هوش مصنوعی: آیا باید از ماشین های سخنگو بترسیم؟

 

شنیده ام که هوش مصنوعی می تواند بشریت را نابود کند، آیا این درست است؟

محققان و چهره هایی مانند ایلان ماسک (رئیس تسلا و سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  مالک توییتر) هشدارهای ترسناکی صادر کرده اند. ما می توانیم مطمئن باشیم، انبوهی از ترمیناتورها فردا به بشریت حمله نمی کنند. از سوی دیگر، سربازان در حال حاضر از هوش مصنوعی برای تصمیم‌گیری در میدان نبرد استفاده می‌کنند، که این نگرانی‌ها را ایجاد می‌کند: اگر هوش مصنوعی به تنهایی تصمیم‌هایی با عواقب ویرانگر بگیرد، چه؟

 

در حال حاضر، مهمترین چیز این است که بر روی سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  نقاط منفی هوش مصنوعی در زندگی روزمره تمرکز کنید. اینها مشکلات عینی و جاری است. و این نگرانی ها نباید پتانسیل هوش مصنوعی را تحت الشعاع قرار دهد که می تواند به ما در حل بسیاری از مشکلات کمک کند. هوش مصنوعی چیست؟ آستراپی به سوالات کودکان پاسخ می دهد!

منتشر شده در 29/09/2023

هوش مصنوعی در قلب اخبار قرار دارد و کودکان بیشتر و بیشتر در مورد آن می شنوند. مجله آستراپی برای کمک به درک این انقلاب تکنولوژیکی که سهم فزاینده ای در زندگی آنها  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان خواهد داشت، گزارشی مهم درباره هوش مصنوعی به کودکان 7 تا 11 ساله ارائه می دهد تا در شماره 15 اکتبر آن را مطالعه کنند. و برای یادگیری نحوه تشخیص تصاویر ایجاد شده با استفاده از هوش مصنوعی، با آزمون "ردیاب هوش مصنوعی" ما با خانواده خود سرگرم شوید!

 

مجله آستراپی رازهای هوش مصنوعی را برای کودکان ۷ تا ۱۱ ساله توضیح می دهد

ماریون جوزف، سردبیر مجله آستراپی:

 

دو حرف "IA" برای کودکان 7 تا 11 ساله چه چیز سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ی را نشان می دهد؟ در حال حاضر، مهمتر از همه یک کلمه کوچک است که آنها شروع به شنیدن بیشتر و بیشتر می کنند... و فکر می کنند که می دانند ارتباطی با "ChatGPT" یا حتی "خودروی خودکار" دارد. نوید یک فردای شگفت انگیز، شاید برای گیک ترین آنها...

به نوبه خود، والدین و معلمان از قبل می دانند   آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان که این انقلاب تکنولوژیک چنان جایگاهی در زندگی کودکان خواهد گرفت که ما باید به آنها کمک کنیم تا رفلکس های مناسب را به دست آورند. به زودی، یادگیری استفاده از هوش مصنوعی به اندازه یادگیری مسواک زدن مهم  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان خواهد بود! بر ما بزرگترهاست که در این بیداری آنها را بدون فاجعه و فرشته همراهی کنیم.

به همین دلیل است که آستراپی در شماره 15 اکتبر خود به خوانندگان 7 تا 11 ساله خود یک فایل بزرگ ارائه می دهد تا همه چیز را بفهمند و به بیش از 20 سؤال پاسخ دهند: آیا ربات و هوش مصنوعی یکسان هستند؟ هوش مصنوعی چگونه یاد می گیرد؟ آیا هوش مصنوعی می تواند ما را زیر نظر داشته باشد؟

امیدواریم آستراپیان ها پیامی را به خاطر بسپارند:  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان مانند همه انقلاب های تکنولوژیکی، این انقلاب نیز وعده های خارق العاده و همچنین ترس های مشروع را به همراه دارد. و مانند همه تغییرات مهم تاریخی، آنها می توانند تصمیم بگیرند که بازیگر باشند تا تماشاگر!

 

دانلود مقاله آستراپی در مورد هوش مصنوعی برای فرزندتان که توسط Bayard Jeunesse به مناسبت جشنواره علم ارائه شده است. در زیر نیز بخوانید:

مسابقه ای برای یادگیری نحوه تشخیص تصاویر ایجاد شده با استفاده از هوش مصنوعی

پس از خواندن مقاله آستراپی، به عنوان یک خانواده  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان از دیدن تصاویر ایجاد شده با استفاده از هوش مصنوعی با آزمون ما لذت ببرید. چشمان خود را ببندید!

 

Astrapi Quiz - AI Tracker

تصاویر: لوران بازارت.

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی (یا "AI") یک برنامه کامپیوتری است که هوش انسانی را تقلید می کند. یک هوش مصنوعی را می توان طوری برنامه ریزی کرد که صحبت کند، بنویسد، محاسبه کند، بازی کند، رانندگی کند، ترجمه کند، تجزیه و تحلیل کند، طراحی کند... تفاوت هوش مصنوعی با یک برنامه کامپیوتری کلاسیک در این است که هوش مصنوعی با آموزش توسط انسان قادر به بهبود است یا حتی با تمرین به تنهایی!

 

هوش مصنوعی یک برنامه کامپیوتری است که سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  هوش انسان را تقلید می کند. هوش مصنوعی چیست؟، Astrapi n°1022، 15 اکتبر 2023. تصویر: Laurent Bazart.

یک ربات و یک هوش مصنوعی، آیا آنها یکسان هستند؟

خیر ربات ماشینی است که در شرایط خاص جایگزین انسان می شود. هوش مصنوعی برنامه ای است که این دستگاه را با تجزیه و تحلیل آنچه در اطراف آن اتفاق می افتد و دستورالعمل هایی به آن می دهد کار کند. به نوعی، ربات یک بدن است و هوش مصنوعی ذهن آن. مثلا ربات Ameca احساسات انسان را بازتولید می کند: شادی، ترس، عصبانیت، تعجب... اما همه چیز برنامه ریزی شده است، چیزی را احساس نمی کند!

 

چه مدت است که هوش مصنوعی وجود دارد؟

اولین هوش مصنوعی به سال 1957 برمی گردد. Perceptron که توسط فرانک روزنبلات آمریکایی اختراع شد، قادر به تشخیص حروف الفبای نوشته شده روی کاغذ با استفاده از دوربین متصل به کامپیوتر بود. برای اینکه پرسپترون کار کند، باید سیم های مناسب را به هم وصل می کردید!

 

هوش مصنوعی وظایفی را انجام می دهد که مدت ها به نظر می رسید برای ذهن انسان محفوظ است. هوش مصنوعی چیست؟، Astrapi n°1022، 15 اکتبر 2023. تصویر: Laurent Bazart.

هوش مصنوعی برای چیست؟

گوشی هوشمندی که چهره ها را تشخیص می دهد؟ م سایت های هوش مصنوعی برای کودکان اشینی که تابلوها را می خواند؟ تنظیماتی که با اعمال شخصیت شما در یک بازی ویدیویی سازگار است؟ این همه هوش مصنوعی است، مانند برنامه‌ای که ویدیوهایی را به شما پیشنهاد می‌کند که فکر می‌کنید به آن‌ها علاقه دارید یا پردازشگر کلمه‌ای که اشتباهات شما را تصحیح می‌کند. هوش مصنوعی وظایفی را انجام می دهد که مدت ها به نظر می رسید برای ذهن انسان محفوظ است.

 

چرا در حال حاضر زیاد درباره هوش مصنوعی صحبت می کنیم؟

ChatGPT یک ربات چت است که می تواند به سوالات خاص به صورت کتبی پاسخ دهد. هوش مصنوعی چیست؟، Astrapi n°1022، 15 اکتبر 2023. تصویر: Laurent Bazart.

زیرا هوش مصنوعی در حال پیشرفت است. در نوامبر 2022، ChatGPT راه اندازی شد، یک هوش مصنوعی که قادر به پاسخگویی به انواع سؤالات تنها در چند ثانیه است. دو ماه بعد، 100 میلیون نفر قبلاً آن ر Artificial intelligence sites for children ا در سراسر جهان امتحان کرده بودند! در حال حاضر، تمام شرکت های اطلاعاتی بزرگ

 

عشق به کودکان بازدید : 12 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

 

همچنین ما را به جستجوی مطالبی در وب درباره تمبر BASIC سوق داد.  شروع برنامه نویسی برای کودکان مقدار زیادی از آن وجود دارد. به عنوان مثال، افرادی هستند که از BASIC Stamps خلبان های خودکار می سازند:

 

آموزش Basic Stamp Autopilot قسمت 3 (این صفحه ای است که به ما یاد داد GPS را روی برد Stamp قرار ندهیم)

کد BASIC Stamp UAV اکنون در نسخه بتا است

شما می توانید انواع چیزهایی مانند آن را پیدا کنید. سپس متوجه شروع برنامه نویسی برای کودکان  می شوید که بسیاری از پلتفرم های پیشرفته تر از Stamp وجود دارند، مانند Arduino، Teensy، Microchip PICkit (این کتاب و این کتاب را نیز ببینید)، Gumstix و غیره.

 

آردوینو

از زمانی که این مقاله برای اولین بار نوشته شد، پلتفرم آردوینو واقعاً جابجا شده و در قلب و ذهن علاقه‌مندان جایگزین مهر BASIC شده است. طعم‌های مختلف آردوینو، لوازم جانبی  ایم آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  مختلف شروع برنامه نویسی برای کودکان ، کیت‌های بسیار متفاوت وجود دارد که اکنون محیطی بسیار غنی و سرگرم‌کننده است.

 

در اینجا چند نمونه از کیت های مختلف موجود است:

 

کیت های آردوینو

کیت ها

کیت های آردوینو

چیزهای آردوینو

کیت سنسور

برنامه نویسی آردوینو: شروع با اسکچ ها

ساده ترین راه برای شروع کار با آردوینو این است شروع برنامه نویسی برای کودکان  که یکی بخرید (مثلاً آردوینو Uno بخرید) و شروع به برنامه نویسی کنید. این مقاله مقدمه ای عالی برای دانلود محیط توسعه در دستگاه شما و شروع برنامه نویسی است:

 

آردوینو چگونه

 

اولین بار که امتحان کردم جواب نداد. دو تا تنظیمات (نوع آردوینو و پورت کام) بود که باید تنظیم می کردم و مقاله راهنمایی می کرد. ما تعدادی لوازم جانبی از جمله این صفحه نمایش لمسی را خریداری کرده ایم و با آردوینو خیلی خوش گذشت.

 

رزبری پای

سپس Raspberry Pi وجود دارد - یک کامپیوتر  شروع برنامه نویسی برای کودکان بسیار کوچک اما کامل که در دست شما قرار می گیرد. شما آن را به صفحه کلید، ماوس و مانیتور متصل می کنید و آن را روشن می کنید. نسخه ای از لینوکس را بوت می کند و می توانید برنامه نویسی را شروع کنید. آن را با Scratch (به بالا مراجعه کنید) و Python ارائه می شود و می تواند به راحتی موارد دیگر را مدیریت کند. همچنین می تواند سیگنال هایی را به سخت افزارهایی مانند Stamps و Arduinos ارسال کند. من یک پی، دوربین آن، یک تخته رله و غیره دارم شروع برنامه نویسی برای کودکان . من و بچه هایم با آن بازی کرده . اما به دلایلی هرگز واقعاً با آنها گیر نکرد.

 

نتیجه

نکته این است که اگر می خواهید بچه های خود شروع برنامه نویسی برای کودکان  را با برنامه نویسی آشنا کنید، راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد. اگر می خواهید در این راه بروید، گوگل دوست شماست. شگفت انگیز است که چقدر چیز در آنجا وجود دارد. فقط شروع کنید به جستجو، چیزهای مختلف را با بچه هایتان امتحان کنید Start programming for kids و ببینید چه چیزی برای شما مفید است. می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

 برین

عشق به کودکان بازدید : 13 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

                                                                                                                     

ه و تمرکز، 2) بیان هنری و بداهه آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  نوازی برای لذت بردن از صحبت کردن، 3) فلسفه برای کودکان برای اعمال تفکر انتقادی و ابراز وجود به عنوان یک جمع. در اپ استور و گوگل پلی موجود است.

 

تظاهرات Lilicool در یوتیوب

آموزش موسیقی به کودکان با استفاده از ابزارهای دیجیتال

فناوری دیجیتال فرصتی را برای کشف آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  انواع سازها، آهنگسازی، یادگیری تئوری موسیقی و غیره ارائه می دهد. ما می توانیم دو برنامه کاربردی را برای کودکان خردسال حفظ کنیم که به دنبال یک رویکرد سرگرم کننده و خلاقانه برای کشف موسیقی هستند:

 

مزام – نابغه موسیقی کلاسیک برای کودکان 4 تا 6 ساله. این یک برنامه آموزشی سرگرمی است که از موسیقی کلاسیک برای حمایت از رشد کلی کودکان 4 تا 6 ساله استفاده می کند. » کودکان پنج دنیای پر از حیوانات را کشف می کنند تا به آنها کمک کنند و آنها را به یادگیری مفاهیم موسیقی از سرعت آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ، شدت، هارمونی ... در حین سرگرم کردن سوق می دهد. در اپ استور و گوگل پلی موجود است.

بچه های پیانو برای «یادگیری نواختن آلات موسیقی، آهنگ های فوق العاده، کاوش در صداهای مختلف و توسعه مهارت های موسیقی. » این برنامه سه حالت ارائه می دهد: سازها (پیانو، گیتار الکتریک، زیلوفون، ضربی)، آهنگ ها (یادگیری نواختن) و صداها (بازی هایی برای یادگیری شمارش، الفبا، ایجاد آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  ملودی، حل پازل، رنگ آمیزی، طراحی، رنگ...) . علاوه بر این، تمرین‌ها به «توسعه حافظه، تمرکز، تخیل و خلاقیت و همچنین مهارت‌های حرکتی، فکری، حسی و گفتاری» کمک می‌کنند. در اپ استور و گوگل پلی موجود است.

این برنامه‌ها راه‌های بسیار خوبی برای آشنا کردن  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان کودکان با موسیقی قبل از تصمیم‌گیری برای ثبت نام در مدرسه موسیقی یا هنرستان هستند.

 

 

تظاهرات مزام در یوتیوب

شروع برنامه نویسی و برنامه نویسی کامپیوتر از دبستان

در حال حاضر در برنامه های مدرسه، برنامه نویسی کامپیوتر آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  را می توان از مهدکودک با مفاهیم اولیه مورد بررسی قرار داد. سپس مفاهیم غنی می شوند زیرا منطق و هندسه توسط کودکان بهتر تسلط می یابد. همه این برنامه ها در App Store و Google Play در دسترس هستند:

 

سرزمین کد (4 تا 10 سال) که بازی‌هایی را برای تسلط بر مفاهیم اساسی کدگذاری مانند «تشخیص الگو، حل مسئله، ترتیب‌بندی، استدلال منطقی، حلقه‌ها، توابع، شرطی‌ها، رویدادها…» ارائه می‌دهد.

کارت کارت (4-6 سال) را برای برنامه ریزی "ماشین آموزش برنامه نویسی کودکان  و نوجوانان  شما در بیش از 70 مدار با استفاده از نمادها" کد کنید.

Scratch Jr (برای سنین 6-8). این اپلیکیشن به عنوان مقدمه ای برای برنامه نویسی با هدف جوانان طراحی شده است تا به راحتی فیلم یا بازی بسازند. ممکن است برای یادگیری نحو آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ه راهنمایی فرزندتان در استفاده از ویژگی های برنامه، مشورت با آموزش های آنلاین مفید باشد.

Algoblocs (8-12 سال) برای یادگیری برنامه نویسی با حلقه ها، متغیرها، توابع و با رسم اشکال هندسی.

 

آموزش Scratch Jr توسط EduLAB TV در YouTube

کشف هنر برای کودکان 3-12 ساله

این منطقه هنوز کمی مورد بررسی قرار گرفته است و برخی از برنامه های کاربردی با کیفیت ناپدید می شوند و لزوما جایگزین نمی شوند. در اینجا چند مورد برای بررسی آثار هنرمندان بزرگ آورده شده است:

 

کارگاه پیکاسو، برنامه سرگرم کننده برای نمایشگاه Picasso.Mania (RMN). در iPad.

بازی اپرا: شاهکارهای اپرا برای کودکان (5-12 ساله). آمازون.

برنامه های کاربردی برای تمرین هنر:

استودیوی ویرایش عکس PicsArt: برای لذت بردن از تغییر عکس های خود با کلاژ، افکت های جادویی، برچسب ها و غیره. برای گوشی های آیفون، اندروید و ویندوز.

Shadowmatic: بازی تخیلی با دستکاری سه بعدی. برای آیفون، آیپد، گوشی ها و تبلت های اندرویدی.

Incredibox: برای انجام ضربات بوکس با یک گروه 7 شخصیتی. در iOS و اندروید.

StopMo Studio: برای ایجاد یک فیلم انیمیشن فریم به فریم، با جلوه‌های صوتی، موسیقی، میان‌نویس و حتی نقاشی. در iPhone و iPad (iOS).

برنامه های کاربردی مناسب برای دانش آموزان با نیازهای خاص (ADHD، DYS، و غیره)

مزیت فناوری دیجیتال در توانایی آن برای انطباق با همه مخاطبان، از جمله آنهایی که نیازهای خاص دارند، نهفته است. بنابراین، برنامه‌های کاربردی خاص ابزارهای کاری هستند که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند تا بر روی مهارت‌های مشابه همکلاسی‌های خود، در کلاس و خانه کار کنند.

 

Cantoo script: "جعبه ابزار همه در یک برای همه افراد"، ساخته شده با کاردرمانگران، با هدف جوانان مبتلا به DYS (نارساخوانی، دیسپراکسی، دیسکالکولیا، دیسرتوگرافی، و غیره). این شامل ابزارهای عملی بر اساس موضوع، به ویژه برای نزدیک شدن به متون، و یک ابزار تسهیل صوتی برای ارتقای استقلال کودک است. برای استفاده در مدرسه رزرو شده است.

لالیلو: دوره هایی که به لطف هوش مصنوعی برای دانش آموزانی که نیازهای آموزشی دارند تطبیق داده شده است. برای استفاده در مدرسه محفوظ است اما زمانی که کلاس توسط Phone programming training for children  معلمش ثبت شده باشد در خانه قابل استفاده است.

نابوک: بستر مطالعه برای کودکان 7 تا 14 ساله

                                         

عشق به کودکان بازدید : 15 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

 

برنامه نویسی Hub 20 زبان را برای انتخاب در قالب درس ها و نرم افزار برنامه نویسی کودکان  چالش های کوچک و ساده ارائه می دهد و برنامه نویسی را برای همه در دسترس قرار می دهد. این یکی از بهترین برنامه های برنامه نویسی برای کودکان است.

 

هر برنامه درسی STEM از گنجاندن میکرو: بیت سود می برد. از آنجایی که تراشه کامپیوتری بسیار متنوع است، ممکن است برای آموزش کدنویسی یا کلاس های علوم کامپیوتر یا اجرای یک کلوپ STEM بعد از مدرسه به روش های مختلف استفاده شود. برای دانش‌آموزان، طراحی بازی می‌تواند یک موضوع لذت‌بخش باشد  نرم افزار برنامه نویسی کودکان که به خوبی با میکرو: بیت مطابقت دارد.

 

دانش‌آموزان می‌توانند از micro: bit به تنهایی برای ساخت بازی‌ها یا پیوند آن با Scratch یا کیت آردوینو برای ساخت پروژه‌های پیچیده‌تر استفاده کنند. دروس در مورد نحوه نشان دادن تفاوت بین شتاب و سرعت، ارزیابی تغییرات در سرعت واکنش، و نشان دادن ذرات ماده، از جمله موضوعات دیگر، در وب سایت موجود است.

 

برنامه های برنامه نویسی برای کودکان در دبیرستان (سنین 14 تا 18 سال)

Robozzle نوجوان یا کودک خردسال شما را که از مشکلات منطقی لذت می برد نرم افزار برنامه نویسی کودکان  ناامید نخواهد کرد. این طراحی ساده و بی شرمانه یادآور بازی های آرکید اولیه مانند Pac-Man است. با وجود داشتن تنها چند متغیر، این بازی پایه شامل بیش از هزار سطح است.

 

این منطق شرطی شما را آزمایش می کند و باعث می شود  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان خارج از چارچوب فکر کنید. معمای Robozzle می توانند در انجمن های بازی کمک پیدا کنند. این یک برنامه یادگیری برنامه نویسی برای بچه ها به همراه پازل سودوکو است.

Codea یک برنامه کد نویسی با پایان باز برای جوانان است. شما می توانید بازی نرم افزار برنامه نویسی کودکان  های تعاملی، تجسم ها و تصاویر را با زبان برنامه نویسی Lua ایجاد کنید. Codea به شما امکان می دهد با استفاده از دستورات لمسی ساده از گزینه های مختلف کد بنویسید.

 

Codea یک زبان برنامه نویسی بصری برای ساخت بازی، گرافیک، انیمیشن و سایر محصولات تعاملی است که جوایز متعددی را کسب کرده است. این برای به حداکثر رساندن قابلیت های iPad طراحی شده است. Codea را می توان برای ساخت هر چیزی از یک بازی پایه تا یک تجربه موسیقی کامل استفاده کرد.

 

این یک برنامه یادگیری کد نویسی برای بچه ها است که یک بازی جدید، ی نرم افزار برنامه نویسی کودکان ک روش جدید برای یادگیری ریاضیات یا یک نمایش تصویری جدید از مفاهیم شما ایجاد می کند.

 

کاراکترها، موسیقی، گرافیک و دستورات منو همگی می توانند در طراحی شما گنجانده شوند. گرافیک Codea هم دو بعدی و هم سه بعدی است. از طرف دیگر رابط کاربری کاملاً پیشرفته است. کودکان کوچکتر بیشتر مستعد بی حوصلگی هستند.

 

3) آکادمی خان

 

پلتفرم: iOS و Android

سن: 8+ سال

مجانی

آکادمی خان تمرین‌ها، ویدیوها و مقالات تعاملی را برای کمک به نرم افزار برنامه نویسی کودکان  بچه‌ها در یادگیری کدنویسی ارائه می‌کند. بازخورد سریع و نکات گام به گام در مورد هر تمرین بسیار مفید است. دانش‌آموزان می‌توانند با سرعت خودشان تمرین کنند یا آنچه را که در کلاس یاد می‌گیرند در برنامه دنبال کنند. اگر نوجوان شما بخواهد کدنویسی آفلاین را یاد بگیرد، می‌تواند برای تماشای ویدیوهای دوره بدون اتصال به اینترنت، محتوای مورد علاقه‌اش را نشانه‌گذاری و دانلود کند.

 

4) Grasshopperadventure__coding.svg

 

پلتفرم: iOS و اندروید

سن: 15 سال +

مجانی

Grasshopper یک برنامه گوگل است که جاوا اسکریپت را از  نرم افزار برنامه نویسی کودکان طریق بازی های کوچک آموزش می دهد. Grasshopper دو نوع دوره ارائه می دهد، یکی برای توسعه دهندگان مبتدی و دیگری برای کدنویسان با تجربه تر. برای مبتدیان، این برنامه شما را از طریق یک سری اسلاید راهنمایی می کند که اصول برنامه نویسی را به شما آموزش می دهد.

 

این یکی از برنامه های برنامه نویسی برای کودکان است که پس از هر نرم افزار برنامه نویسی کودکان  جلسه یک مسابقه کوتاه ارائه می دهد تا آنچه را که یاد گرفته اید مرور کند. پس از تکمیل آزمون ها به سراغ پازل های کدگذاری خواهید رفت. متغیرها، رشته ها، حلقه ها، آرایه ها، شرطی ها، عملگرها، توابع و اشیاء همگی در این پازل ها توضیح داده شده اند. قبل از رفتن به سطح بعدی، بعد از هر بخش یک مسابقه وجود دارد تا اطمینان حاصل شود نرم افزار برنامه نویسی کودکان  که آنچه را که یاد گرفته اید درک می کنید.

 

5) رمزگذاری

 

پلتفرم: iOS و Android

سن: 14+ سال

مجانی

درس‌های خودگام در برنامه Encode توضیحاتی در اندازه کوچک، چالش‌های کدنویسی و مثال‌های واقعی ارائه می‌کنند تا به شما در یادگیری کدنویسی کمک کنند. پایتون، جاوا اسکریپت و سوئیفت همه  نرم افزار برنامه نویسی کودکان چیزهایی هستند که نوجوانان می توانند یاد بگیرند. Encode همچنین مهارت های دیگری مانند نرم افزار برنامه نویسی کودکان  خط فرمان، توسعه وب سایت، پرس و جو پایگاه داده و تجزیه و تحلیل داده ها را آموزش می دهد.

 

Glitch یک ابزار توسعه وب است. ابزارهای توسعه‌دهنده در حال توسعه هستند و کاربرپسندتر می‌شوند و آن‌ها را برای کودکان بزرگ‌تر و نوجوانانی که کدنویسی می‌آموزند مناسب می‌سازند. Glitch به بسیاری از افراد اجازه می دهد تا به طور همزمان روی یک پروژه کار کنند، مشابه آنچه Google Docs به آنها اجازه همکاری می دهد نرم افزار برنامه نویسی کودکان . شما نیازی به تنظیم چیزی ندارید و می توانید تغییرات خود را هنگام تایپ در وب مشاهده کنید.

 

بچه ها می توانند روی پروژه ها با هم یا گروهی کار کنند. Children's programming software  در Glitch، بیان خود با کد ساده و لذت بخش است. نه تنها این، بلکه آنها بزرگ هستند

عشق به کودکان بازدید : 10 سه شنبه 14 فروردین 1403 نظرات (0)

 

اگر اغلب در مورد آموزش هوش مصنوعی صحبت می کنیم، هوش مصنوعی اسکرچ  به این دلیل است که قبل از اینکه بتواند هر چیزی را تفسیر کند، باید با داده های زیادی جمع آوری شده توسط ارتشی از افراد که هزاران جمله یا تصویر تولید می کنند و آنها را برچسب گذاری می کنند تغذیه شود تا هوش مصنوعی بتواند آنها را هضم کنید

 

اقتصاددانان این کارگران جدید خط مونتاژ را «سهم‌کاران هوش مصنوعی» می‌نامند. در زبان کشاورزی، سهم‌کار به کسی گفته می‌شود که مالک زمین در ازای دریافت بخشی از محصول هوش مصنوعی اسکرچ ، کار کشت و زرع مزارع را به او واگذار می‌کند. در اینجا، خالق یا صاحب هوش مصنوعی وظیفه تغذیه هوش مصنوعی را در ازای پاداش به یک سهامدار دیجیتال واگذار می کند.

 

همچنین بخوانید

آیا ما برای غول های وب رایگان کار می کنیم؟

پرس و جوها هیچ محدودیتی ندارند، اما برای مثال، یک شرکت می‌تواند از یک برزیلی بخواهد که صدها راه برای گفتن «خاموش کردن» به پرتغالی پیدا کند - از مترادف‌های واضحی مانند  هوش مصنوعی اسکرچ «سوئیچ را برگردان» تا عبارات پیچیده‌تر. انتزاعی یا دور. مانند "سیاه".

 

این برچسب‌گذاری تصاویر یا داده‌ها برای هوش مصنوعی یک ضرورت است: به کسی نیاز دارد تا نام‌هایی را که می‌بیند بگذارد. مطمئناً هوش مصنوعی می تواند صدها سناریو را بلعیده و میلیاردها نقطه داده را به طور همزمان تجزیه و تحلیل کند، اما اگر انسان آن را نگوید، نمی تواند تفاوت بین یک درخت و یک ماشین هوش مصنوعی اسکرچ  را تشخیص دهد. یا بین یک آسمان خراش و یک عنکبوت.

 

قیمت منصفانه بازار

شغلی به همان اندازه که خسته کننده و باارزش است که اغلب به مهارت های کمی نیاز دارد: به اشتراک گذاران داده مانند نیروی کار ارزان دستمزد می گیرند (در ایالات متحده این مبلغ به 7 تا 15 دلار در ساعت می رسد؛ در مالزی 2.50 دلار در ساعت).

 

این روش، که به نفع شرکت‌های توسعه‌دهنده هوش مصنوعی است،  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  اغلب به عنوان راهی برای ایجاد شغل در مناطق روستایی ارائه می‌شود: ناتانیل گیتس در Axios می‌گوید: «ما در حال ایجاد آثاری هستیم که در فناوری دیجیتال وجود نداشت. این مدیر کل Alegion،  هوش مصنوعی اسکرچ یک پلتفرم جمع سپاری در تگزاس، خود بسیاری از سهامداران هوش مصنوعی را استخدام می کند. "بیشتر اوقات، افرادی که این کار را انجام می دهند از مزارع، کشاورزی یا کارخانه هایی هستند که به دلیل اتوماسیون دیگر کاری برای ارائه نداشتند."

 

 

اما این وظایف کم دستمزد بیشتر به نفع شرکت ها است تا کارمندان. محقق مری گری، یکی از نویسندگان کتاب کار ارواح، این سوال را در مورد دستمزد منصفانه این کارگران جدید  - و بنابراین ارزش آنها - مطرح می کند. او به Axios توضیح می‌دهد: «اقتصاددان هوش مصنوعی اسکرچ ان نمی‌دانند چگونه به بازار قیمت بدهند.

 

همچنین بخوانید

آمازون با جهنم انبارهای خود بازی می کند

جیمز چم، شریک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر بلومبرگ بتا، هوش مصنوعی اسکرچ  در حال حاضر خلاصه می کند که پرداخت بسیار اندک برای این کار «یک تصمیم خودسرانه بزرگ» است. گری دشوار است تصور کند که بازار در بهبود پاداش موفق خواهد شد. به گفته وی، دولت ها باید این مشاغل جدید را به سرعت تنظیم کنند، زیر Scratch artificial intelligence ا طبق گفته شرکت تحقیقاتی Cognilytica، بازار برچسب داده تا پایان سال 2023 باید به یک میلیارد دلار برسد.

 

عشق به کودکان بازدید : 12 یکشنبه 05 فروردین 1403 نظرات (0)

فرزند شما به کمک نیاز دارد تا حس سازماندهی خود را  کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان توسعه دهد و همچنین یاد بگیرد که زمان خود را مدیریت کند و محیط خود را سازماندهی کند. حمایت از او و دادن ابزارهای خوب، بدون انجام کارهایی برای او، به او کمک می کند تا وظایفش را با موفقیت انجام دهد و در نتیجه به آن افتخار کند.

 

حس سازماندهی خود را توسعه دهید

هنگامی که او مهارت های سازمانی خود را توسعه می ده کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان د، کودک شما یاد می گیرد که وظایفی که باید انجام شود را ارزیابی کند، اولویت ها را تعیین کند، کارها را به صورت مرحله ای کامل کند و زمان خود را مدیریت کند. او همچنین متوجه می شود که چه زمانی انرژی بیشتر و تمرکز بهتری برای انجام وظایف خاص دارد. بنابراین خوب سازماندهی به شما کمک می کند تا با به دست آوردن نتایج بهتر، سریعتر به اهداف خود برسید.

 

در اینجا نحوه کمک به فرزندتان در سازماندهی بهتر وظایف کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  خود در خانه و همچنین تکالیف و درس های خود آورده شده است.

 

به فرزندتان کمک کنید تعیین کند کدام کارها اولویت دارند. اگر چند تکلیف و درس دارد، از او بپرسید که مثلاً انجام تکالیف روز بعد مهمتر است یا برای دیکته ای که سه روز دیگر انجام می شود مطالعه کنید. همچنین به او کمک کنید تا وظایف خود را در خانه سازماندهی کند. به عنوان مثال، می توانید از او بپرسید که آیا بعد از شام، تمیز کردن میز برای شستن ظرف ها مهم تر است یا تمیز کردن اتاقش.

برای روال مشق شب، فرزندتان را عادت دهید که وسایل مدرسه  کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان اش را بیرون بیاورد، دفتر خاطراتش را باز کند، کارهایی را که باید انجام شود بخواند، انتخاب کند که کدام تمرین را شروع کند و سپس کار را انجام دهد.

به کودک خود نشان دهید که چگونه یک روال ایجاد کند. برای مثال، با او تعیین کنید که آیا وقتی از مدرسه برمی‌گردد، اول تکالیفش را انجام می‌دهد یا یک میان وعده می‌خورد. همچنین وظایف یا فعالیت هایی را که می تواند یا باید قبل یا بعد از شام انجام دهد مشخص کنید. داشتن یک برنامه روزانه ثابت می تواند به فرزند شما کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  کند تا سازماندهی شود، یاد بگیرد که در مراحل مختلف کار کند، به یاد بیاورد که چه کاری باید انجام دهد، و عادات سازمانی خوب، مانند تکمیل تکالیف در حین انجام دادن به تدریج.

به فرزندتان اشاره کنید که او می تواند کارهای خاصی را با هم گروه بندی کند تا کارآمدتر باشد. مثلا وقتی لباس خوابش را از کمد لباس بیرون می آورد، می تواند از فرصت استفاده کرده و لباس های روز بعدش را انتخاب کند. او همچنین می‌تواند همزمان با بیرون آوردن جعبه ناهار، یک میان وعده از یخچال بگیرد تا در کیف مدرسه‌اش بگذارد.

به سرعت کودک خود احترام بگذارید. اگر تمرکز او در صبح راحت‌تر است، به او پیشنهاد دهید که تکالیف و درس‌هایش را در آن ساعت انجام دهد نه در پایان روز اگر زمان اجازه می‌دهد. در غیر کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  این صورت، اگر معلمش از قبل آنها را بدهد، می تواند آنها را شنبه یا یکشنبه صبح انجام دهد.

این برای چه کسانی اولویت دارد؟

اگر فرزندتان پس از بازگشت از مدرسه مجبور به انجام تکالیف و برخی از کارهای خانه است، آنها را بر اساس نیازهایش اولویت بندی کنید. به عنوان مثال، اگر او نیاز به استراحت در کارهای  آموزش برنامه نویسی نوجوانان مدرسه دارد، می تواند قبل از انجام تکالیف، ماشین ظرفشویی را خالی کند. برعکس، ممکن است ترجیح دهد ابتدا تکالیف خود را انجام دهد، در حالی که هنوز انرژی کافی برای درست کار کردن دارد و سپس ماشین ظرفشویی را خالی کند.

زمان خود را مدیریت کنید

مثال بزنید

فرزند شما با تماشای شما یاد می گیرد. اگر خودتان تلاش کنید تا خود را به خوبی سازماندهی کنید، او نیز مانند شما تمایل دارد. وقت بگذارید و توضیح دهید که چگونه کارها را انجام می دهید و چگونه استراتژی هایی برای سازماندهی خود پیدا کرده اید. سپس بگذارید کارها را برای خودش انجام دهد و راه های خودش را پیدا کند. آن را رعایت کنید. صبور باشید و تسلیم این وسوسه نشوید که هر کاری را برای او انجام دهید. درعوض، به او  کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان فرصت دهید تا استراتژی هایی را که برای او مفید هستند، کشف کند. اگر مشکل دارد، با ارائه ایده هایی برای بهبود یا کارآمدتر شدن او را راهنمایی کنید.

در اینجا چند استراتژی برای کمک به فرزندتان برای مدیریت بهتر زمان آورده شده است.

 

به کودک خود توضیح دهید که زمان کافی در روز برای کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  انجام همه کارها وجود ندارد. او باید نه گفتن را یاد بگیرد، زیرا نمی تواند هر دعوت دوستانش را بپذیرد یا در هر فعالیتی شرکت کند. او را تشویق کنید که انتخاب کند، بدون اینکه به جای او تصمیم بگیرد. همچنین به او کمک کنید اولویت های خود را بر اساس اهمیت کارهایی که باید و می تواند انجام دهد و حوزه های مورد علاقه اش تعیین کند. به عنوان مثال، می توانید لیستی از کارهایی که باید با او انجام دهید تهیه کنید و آنها را به ترتیب اهمیت قرار دهید.

اصرار کنید که فرزندتان یک کار را قبل از شروع کار دیگر انجام دهد. از آنجایی که او هنوز مفهوم زمان و مدت زمان را به طور کامل ادغام نکرده است، فرزند شما برای پشتکار در یک کار خاص به کمک شما نیاز دارد. وقتی تکالیفش را انجام می‌دهد، می‌توانید او را راهنمایی کنید تا با یک مسئله پیچیده‌تر شروع به  حل کند، زیرا در Summer classes for children and teenagers  ابتدا تمرکزش بهتر است. همچنین می‌تواند بین تمرین‌های سخت‌تر و آسان‌تر جایگزین شود.

عشق به کودکان بازدید : 16 یکشنبه 05 فروردین 1403 نظرات (0)

البته، به عنوان یک سازمان دهنده، ساختار انجمنی باید برای محافظت کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  از خود در برابر خطرات احتمالی، ضمانت های مفیدی را ارائه دهد. مخصوصاً اگر از محوطه ای استفاده کند که مالک آن نیست. ناگفته نماند که باید بیمه نامه ای تهیه کند که از نظر مسئولیت مدنی تمام خطرات مرتبط با رویداد برنامه ریزی شده را تضمین کند.

 

چگونه هزینه کارگاه ها و دوره های کارآموزی خود را تامین کنید؟

و ارتباط؟

وقتی صحبت از ارتباط در اطراف رویداد انجمن شما می شود، کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  چندین احتمال وجود دارد.

 

بروشورها

شما به راحتی می توانید بروشورهای کوچکی را برای توزیع در مدارس، مشاغل محلی و غیره ایجاد کنید. البته این پشتیبانی های ارتباطی باید نشان دهند:

 

تاریخ برگزاری کارگاه های کودکان،

برنامه های آنها،

شرح آنها،

آدرس و اطلاعات تماس انجمن (تلفن و ایمیل).

ترجیحاً مشخصات ثبت نام را مستقیماً در برگه ذکر کنید. اگر  کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  وب‌سایتی دارید، دریغ نکنید که آگهی خود را در آنجا پست کنید و آن را برجسته کنید.

 

پشتیبانی های ارتباطی برای شهر و شهر شما

هیچ چیز مانع از رفتن شما به تالار شهر و دفتر گردشگری شهری که دفتر مرکزی انجمن شما در آن است، نیست. در واقع، آنها به خوبی می توانند رویداد شما را به وب سایت خود اضافه کنند. و چرا کارگاه های خود را در خبرنامه بعدی خود ادغام نمی کنید؟ روزنامه‌های محلی و شبکه‌های اجتماعی نیز راه‌های مؤثری برای کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  انتشار اخبار رویداد شما به عموم مردم هستند.

 

رسانه دیجیتال

قرار دادن یک پست در فیس بوک ایجاد "یک رویداد"  آموزش برنامه نویسی نوجوانان را در نظر بگیرید. همچنین می توانید آن را در بالای صفحه خود نگه دارید.

 

اگر وب‌سایتی دارید، می‌توانید یک برگه «اخبار» یا «رویدادها» ایجاد کنید (اگر به طور منظم آنها را ایجاد می‌کنید) و اطلاعات را با یک عکس نمایش دهید.

 

همچنین می توانید در اینستاگرام استوری بسازید. این گزینه باید  کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان در آخرین لحظه استفاده شود زیرا طول عمر داستان ها 24 ساعت است.

 

چگونه ثبت نام ها را مدیریت کنیم؟

مدیریت ثبت نام کودکان و اجتناب از لغو یا غیبت، به ویژه در صورت محدودیت مکان، مهم است. به همین دلیل است که توصیه می شود از یک ابزار آنلاین مانند HelloAsso استفاده کنید تا:

 

ایجاد فرم ثبت نام برای جمع آوری تمام اطلاعات لازم (نام، سن و غیره) در مورد شرکت کنندگان

برای پذیرش پرداخت ها و/یا سپرده ها با کارت اعتباری

برای کنترل برنامه های کارگاه و پیش بینی

برای تعیین و مدیریت شرایط و ضوابط در صورت لغو و بازپرداخت.

رویداد خود را به صورت رایگان مدیریت کنید

یک ابزار آنلاین 100٪ رایگان

 

HelloAsso یک ابزار 100٪ رایگان برای مدیریت ثبت نام ها، پیگیری کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  پرداخت ها در صورت پرداخت هزینه رویداد و متمرکز کردن تمام جزئیات تماس شرکت کنندگان برای تشکر از آنها به همه انجمن ها ارائه می دهد.

 

من ابزار مدیریت 100٪ رایگان -> را کشف کردم

چگونه شرکت کنندگان را مدیریت کنیم؟

برای مدیریت شرکت کنندگان، بر کارکنان نظارتی (توسعه دهندگان و رهبران کارگاه) متشکل از داوطلبان و اعضای انجمن متکی است. اما این دومی باید نکات زیر را در مورد نظارت بر کودکان شرکت کننده در کارگاه ها در نظر بگیرد. در واقع، نظارت برای اجرای روان فعالیت ها و تضمین مشارکت مؤثر کودکان، صرف نظر از سن آنها، اهمیت اساسی دارد.

 

یک مجری می تواند بر چند کودک نظارت کند؟

این بسته به سن کودکانی که در کارگاه شرکت می کنند متفاوت است. کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  بدین ترتیب یک مجری می تواند نظارت بر 8 کودک زیر 6 سال و 12 کودک بالای 6 سال را بر عهده بگیرد. تیم نظارتی همچنین باید شامل حداقل 50 درصد فارغ التحصیلان BAFA (یا معادل آن) یا کسانی باشد که مدرک تحصیلی آنها به عنوان مقامات دولتی درگیر در انیمیشن تایید شده باشد. اعضای هیات نظارت نیز باید حداقل 17 سال سن داشته باشند.

 

بعلاوه، به هیچ وجه نباید مورد منع اداری یا محکومیت قطعی برای ارتکابSummer classes for children and teenagers   کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان جرم یا برخی جرایم با حداقل دو ماه حبس بدون مهلت قرار گرفته باشند.

 

عشق به کودکان بازدید : 15 شنبه 26 اسفند 1402 نظرات (0)

• با کلاس: تحقیقات فردی را انجام دهید تا  تفاوت اسکرچ پایتون به درستی مشکل یک ساخت و ساز را جذب کنید

"با دست" و یک الگوریتم پیش نویس.

• اشتراک گذاری (احتمالاً در گروه های کوچک): اولین اسکریپت را با استفاده از یک حلقه بنویسید

تکراری که تعداد تکرارهای آن به عنوان پارامتر تابع در نظر گرفته می شود.

• تحقیق جدید: به این فکر کنید که چگونه می تفاوت اسکرچ پایتون  توانید طول کل مارپیچ را در نظر بگیرید

به عنوان معیاری برای توقف ساخت و ساز.

Pooling: از حلقه “while” در پایتون یا “repeat while” در Scratch و

روشی را برای به دست آوردن طول کل مارپیچ توضیح دهید.

• برای پیشرفته ترین دانش آموزان: این امکان وجود دارد که تفاوت اسکرچ پایتون  یک یا چند افزونه ممکن را به آنها ارائه دهید،

در انتهای برگه توضیح داده شده است.

در ادامه تصاویری در انتهای برنامه آمده است:

در اسکرچ با TI-83 Premium CE Edition Python

15

دستورالعمل های موجود تفاوت اسکرچ پایتون آموزش برنامه نویسی نوجوانان   را تکرار کنید

در حلقه تا زمانی که

شرط برآورده شده است

حلقه "تکرار این همه" وجود ندارد

que » در Scratch، و بدون حلقه

"تکرار تا" در

زبان پایتون

به انطباق در

زبان پایتون

در حالی که شرایط معکوس:

دستورالعمل

تورفتگی با  ضروری است

برای تعریف دستورالعمل هایی تفاوت اسکرچ پایتون  که باید اجرا شوند

یک ساختار در کد پایتون

در حالی که در انگلیسی به معنای "تا زمانی که".

دو مقدار را مقایسه کنید و یکی را برگردانید

بولی L<L_tot

متن و مقادیر را پیوند دهید

متغیرها

print("L=",l_tot,"en",cpt,

"تکرار")

تغییر رنگ قلم برای

آن را تصادفی کنید، باید بلوک تفاوت اسکرچ پایتون  را اضافه کنید

اختصاصی. مقادیر ممکن از 0 متغیر است

در 199.

t.pencolor(randint(0.255)،

randint (0.255)، randint (0.255))

دستور رنگ به سه مورد نیاز دارد

پارامترها: قرمز، سبز، آبی.

دستور randint(a,b) a را برمی گرداند

عدد صحیح بین a و b شامل.

توجه داشته باشید که در آخرین نسخه Scratch، باید به تفاوت اسکرچ پایتون  دنبال مواردی باشید که مربوط به قلم موجود در آن

.

معلم در مورد نکات زیر دانش آموزان را روشن می کند:

• مختصات (-75100) را به عنوان نقطه شروع پیشنهاد کنید

مارپیچ؛

• نقش t.setheading(0) را نشان دهید: این به شما امکان می دهد موقعیت را تغییر دهید

سر لاک پشت به سمت شرق در جریان اعدام جدید

عملکرد اسپینار;

• با دقت بخوانید «a مقدار a*0.96 را برای a=a*0.96 می گیرد و بگیرید

آگاهی از معنای نماد "=" در برنامه نویسی

پایتون.

تمایل به توقف ساخت مارپیچ منجر به

از حلقه while استفاده کنید معلم می تواند کد را به صورت مشترک بسازد

با دانش آموزان

ممکن است عاقلانه باشد که اسکریپت Scratch Python difference قبلی را تکرار کنید: برو به

 

عشق به کودکان بازدید : 17 شنبه 26 اسفند 1402 نظرات (0)

رویکردهای جدیدتر مانند یادگیری مبتنی بر بازی (GBL) و ساخت مبتنی آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان بر بازی برای ایجاد انگیزه و مشارکت دانش‌آموزان در برنامه درسی تعالی (CfE) در اسکاتلند اتخاذ شده‌اند. GBL و ساخت و ساز مبتنی بر بازی از کمبود شواهد تجربی که اعتبار آنها را به عنوان رویکردهای آموزشی و یادگیری پشتیبانی می کند، رنج می برند. برای پرداختن به این موضوع، این مقاله یافته‌های تحقیقات مشاهده‌ای در سطح PE با استفاده از Scratch به عنوان ابزاری برای ساخت بازی‌های رایانه‌ای ارائه می‌کند. فهرستی از معیارها برای بررسی اجرای هر  آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان شرکت کننده برای سنجش مهارت برنامه نویسی تهیه می شود. این مطالعه 29 بازی را از سطح Primary 4 تا Primary 7 بررسی می‌کند و نتایج و نتایج کلی را برای هر سال ارائه می‌کند. این مطالعه با ارائه نتایج تحقیقات مشاهده‌ای در سطوح مختلف PE به شواهد تجربی در ساخت‌وساز مبتنی بر بازی کمک می‌کند و دستورالعمل‌های آموزش آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ی را برای ارزیابی توانایی برنامه‌نویسی با استفاده از رویکرد ساخت‌وساز مبتنی بر بازی ارائه می‌کند.

.

مجله بین المللی آموزش مبتنی بر بازی، 3(1)، 93-109، ژانویه-مارس 2013 93Copyright © 2013, IGI Global. کپی یا توزیع به صورت چاپی یا الکترونیکی بدون اجازه کتبی IGI Global ممنوع است. کلمات کلیدی: برنامه درسی برای تعالی، ارزشیابی، ساخت و ساز مبتنی بر بازی، آموزش، آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  آموزش ابتدایی، آموزش، مشاهده، مقدمه پیش از این، فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) یکی از حوزه‌های برنامه درسی بود که بازرسی آموزش و پرورش علیاحضرت گزارش داد که باید در بخش مدارس ابتدایی در اسکاتلند بهبود یابد تا فرصت‌های بیشتری برای استفاده از رایانه برای کودکان فراهم شود (HMIE، 2009). در برنامه درسی تعالی (CfE) معلمان تشویق می شوند تا از سبک های مختلف رویکردهای یادگیری بیشتر استفاده کنند که یکی از آنها استفاده از فناوری آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  اطلاعات و ارتباطات در یادگیری است. فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان رویکردی برای یادگیری برای توسعه مهارت‌های سواد دیجیتالی کودکان تشویق می‌شود و برخی از روش‌های پیشنهادی برای اجرای آن از طریق استفاده از اسکرچ با کودکان دبستانی: ارزیابی بازی‌های ساخته‌شده برای سنجش درک مفاهیم برنامه‌نویسی آماندا ویلسون، مدرسه محاسبات، دانشگاه غرب اسکاتلند، پیزلی، بریتانیا توماس هینی، مدرسه کامپیوتر، دانشگاه خارج از کالج کانولی، آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  مدرسه محاسباتی، دانشگاه غرب اسکاتلند، پیزلی، UKABSTRACT رویکردهای Learning how to work with the Scratch program for children  جدیدتر GB  و ساخت و ساز مبتنی بر بازی‌ها برای ایجاد انگیزه و

مدارس اسکاتلند

عشق به کودکان بازدید : 14 شنبه 26 اسفند 1402 نظرات (0)

زمانی که یک رویداد اتفاق بیفتد. کنترل کننده رویداد آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  عملی را که توسط رویداد دنبال می شود را می گوید و برنامه نویس کدی را برای انجام این عمل می نویسد. بازی Hungry Shark از مدیریت رویداد برای حرکت کوسه در جایی که ماوس کلیک می‌شود استفاده می‌کند.

 

موضوعات / اجرای موازی

thread مجموعه کوچکی از دستورالعمل ها است که برای برنامه ریزی و اجرا توسط CPU مستقل از فرآیند والد طراحی شده اند. اجرای موازی یکی دیگر از مفاهیم مهم در برنامه نویسی است  آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان که راه اندازی دو پشته به طور همزمان و در نتیجه ایجاد دو رشته مستقل است. بیان می کند که یک فرآیند به یک قطعه کد کوچکتر تجزیه می شود و به صورت موازی اجرا می شود تا راه حل سریع تری ارائه دهد. بنابراین، حل یک فرآیند را با استفاده از همان مجموعه منابع در زمان کمتری تسهیل می کند.

 

نمونه ای زیبا از برنامه نویسی موازی در Scratch را می توان در بازی Treasure Hunt مشاهده کرد.

 

منطق بولی

نوع داده Boolean اغلب در زبان های برنامه نویسی آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  برای کنترل ساختارهای برنامه نویسی استفاده می شود که به ما امکان می دهد "انتخاب" را در الگوریتم خود پیاده سازی کنیم. و، یا، یا نه، نمونه هایی از منطق بولی هستند.

 

هماهنگی و همگام سازی

نیاز به هماهنگی و همگام سازی زمانی ایجاد می شود که فرآیندهای مختلف از یک منبع استفاده می کنند و در مواقعی نیاز به طور همزمان رخ می دهد. Scratch شامل این ویژگی با استفاده از Broadcast است.

 

 

 

پخش با «وقتی دریافت می‌کنم» اجازه می‌دهد تا اقدامات  آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان چندین جن را هماهنگ کند. پخش و صبر کنید، امکان همگام سازی را فراهم می کند. Sprite 1 وضعیت را بررسی می کند و یک پیام پخش می دهد. Sprite 2 یا بیشتر پیام را دریافت می کند و مجموعه ای از دستورالعمل ها را انجام می دهد. یکی از این نمونه ها در Cookie World دیده می شود.

 

تعامل کاربر

هنگام برنامه نویسی اغلب به ورودی های کاربر نیاز داریم. زبان های برنامه نویسی مختلف روش های مختلفی برای ترکیب آنها دارند. Scratch از بلوک پرسش و انتظار استفاده می‌کند که از کاربر می‌خواهد مقداری ورودی را وارد کند. بلوک پاسخ ورودی صفحه کلید را ذخیره می کند. با استفاده از این دو بلوک با هم می توانیم انتخاب کاربر را داشته باشیم. یکی از این نمونه ها بازی ریاضی یادگیری ریاضی است که کاربر پاسخ سوال پرسیده شده  آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان را وارد می کند. بعدا بررسی می شود که آیا درست است.

 

تعامل پویا

هر جا یک راه حل بازگشتی دیدیم که برای ورودی های یکسان تماس های مکرر دارد، می توانیم با استفاده از برنامه نویسی پویا آن را بهینه کنیم. ایده این است که به سادگی نتایج مشکلات فرعی را ذخیره کنیم، به طوری که مجبور نباشیم بعداً در صورت نیاز آنها را دوباره محاسبه کنیم. Scratch تعامل پویا با بلوک هایی مانند mouse_X، mouse_y و بلندی صدا را تمرین می کند.

 

 

 

بحث بالا نشان می دهد که در حالی که Scratch برای آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  کدنویسی زبانی آسان است که در آن ذهن های جوان می توانند کدنویسی را یاد بگیرند. Scratch می تواند بسیار ابتدایی به نظر برسد اما در عین حال تمام قابلیت های هر زبان برنامه نویسی را دارد. می توان برنامه ها، بازی ها، انیمیشن ها و غیره را با استفاده از Scratch توسعه داد. در کل یک زبان برنامه نویسی کامل است. SkoolOfCode رویکرد گام به گام را به دانش آموزان خود ارائه می دهد تا مفاهیم را به خوبی یاد بگیرند. گام‌های کوچکی برمی‌داریم تا ذهن جوان بیش از حد در حال حرکت نباشد. بنابراین، چرا صبر کنید و امروز یک کلاس آزمایشی رایگان رزرو کنید.

 

 

 

 

 

بیایید آن را انجام دهیم - یک بازی پیچ و خم برای جمع آوری آب نبات ایجاد کنید قبل از اینکه در زمان یا زندگی از دست بدهیم. باید یک غول داشته باشد که وقتی شما را لمس می کند، آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  یک زندگی را از دست می دهید.

 

 

 

توسط: خانم Divya Dalal، یک مربی که با SkoolofCode در کلاس‌های Scratch و Python کار می‌کند. او یک MCA با، کارشناسی ارشد در فناوری در مهندسی نرم افزار است.

 

 

 

 

 

سفر برنامه نویسی فرزندتان را شروع کنید

حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا فرزند خود را در مسیر موفقیت شروع کنید

 

اکنون ثبت نام کنید

آخرین پست ها

ساختن خاطرات، شکوفا کردن ذهن ها: آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  لذت یادگیری تجربی در خانه

باز کردن قدرت متغیرهای ابری در اسکرچ: یک ماجراجویی کدنویسی برای کودکان

ظهور کدگذاری: شکل جدیدی از سواد در عصر دیجیتال

فکر کنید، بپرسید، آزمایش کنید، به اشتراک بگذارید: پرورش دانشمند در هر کودک

ویروس های کامپیوتری: راهنمای Learning how to work with the Scratch program for children   پیشگیری برای دانش آموزان و والدین

 

عشق به کودکان بازدید : 13 شنبه 26 اسفند 1402 نظرات (0)

 

مربیان متخصص ما موثرترین و تعاملی ترین تکنیک های آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  آموزشی را برای حداکثر موفقیت دانش آموز به کار می گیرند.

ما از برنامه های آموزشی مبتنی بر تحقیق و سرگرم کننده استفاده می کنیم که توسعه مهارت های قرن 21 را تضمین می کند و کودکان را برای آینده آماده می کند.

برنامه های ما اعتماد به نفس، ارتباطات، خلاقیت،  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده نوآوری، کارآفرینی، حل مسئله و مهارت های تفکر انتقادی فرزند شما را افزایش می دهد.

ما آموزش های چهره به چهره، آنلاین و ترکیبی انعطاف پذیر را ارائه می دهیم.

تمام مطالب دوره ما جامع است و شامل دانش بنیادی و سیستماتیک، مطالعات عملی و کاربردهای واقعی است.

محیط یادگیری مساعد ما و رضایت حداکثری مشتری

رویکرد هر برنامه آموزشی را به یاد ماندنی، آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  لذت بخش و

تجربه یادگیری ارزشمند برای دانش آموزان ما

ترکیبی از جلسات حضوری و آنلاین

برنامه سفارشی مطابق با راحتی دانشجویان و اساتید

توجه و کمک انحصاری از مربیان حرفه ای

نکات مفید در مورد مدیریت زمان

تعداد زیادی تست تمام قد و مقطعی طراحی شده برای تقویت شما

دقت

مطالب جامع مطالعه

تجزیه و تحلیل آزمایشی ساختگی عمیق سفارشی

دسترسی به پورتال دانشجویی آنلاین با مواد تمرینی

برنامه مطالعه دقیق با نمره هدف و تاریخ آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  امتحان شما سفارشی شده است

دوره فشرده با تست منظم

دستاوردها

آموزش کد نویسی پایتون برای موفقیت های کودکان

python codingb برای دستاوردهای نوجوانان در دبی

دستاوردهای اوج 1

برای ایجاد یک متخصص کدنویسی به دوره آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  آموزشی پایتون برای کودکان ما بپیوندید!

با PINNACLE آینده را آماده کنید.

هم اکنون ثبت نام کنید

  در فیسبوک به اشتراک بگذارید

  در لینکدین به اشتراک بگذارید

  ایمیل بفرست

در ارتباط باش!

خبرنامه

با آخرین اخبار و رویدادهای ما همراه باشید. آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  مشترک شدن در خبرنامه ما.

آدرس ایمیل شما

اگر انسان هستید، این قسمت را خالی بگذارید.

اشتراک در

دسته بندی های آموزشی

آموزش حسابداری و مالی

آموزش مهارت های کامپیوتری

آمادگی برای امتحان

آموزش فروش و بازاریابی

آموزش مهارت های ساخت و ساز، آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  مکانیک و محیط ساخته شده

آموزش مدیریت

آموزش و توسعه منابع انسانی

آموزش بازرگانی و منشی

آموزش تولید رسانه

آموزش اجتماعی و رفتاری

مرکز رشد مهارت های کودک

آموزش هتلداری و  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده گردشگری

آموزش حرفه Teaching Python programming for children and teenagers in simple language  ای مربیان

 

عشق به کودکان بازدید : 19 جمعه 25 اسفند 1402 نظرات (0)

مانند هر مهارت دیگری، نیاز به تمرین مکرر دارد. آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  بچه هایی که به طور مرتب از مهارت های پایتون برای ساختن پروژه ها و حل مشکلات استفاده می کنند، دانش خود را حفظ خواهند کرد. کسانی که این کار را نمی کنند، احتمالاً بیشتر چیزهایی را که یاد گرفته اند در مدت زمان کوتاهی فراموش می کنند. تمرین بسیار مهم است، بنابراین مطمئن شوید که فرزند شما فرصت های منظمی برای استفاده از پایتون دارد.

 

توصیه می شود: وب سایت های برنامه نویسی برای کودکان

 

نکاتی برای آموزش کدنویسی پایتون به کودکان

با مفاهیم اولیه برنامه نویسی پایتون آشنا شوید

 

یادگیری پایتون به طرز شگفت انگیزی آسان است،  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده بنابراین انتخاب خوبی برای کودکان است. این نوشته شده بود که خواناتر و شهودی تر از زبان های مشابه مشابه باشد. این 5 مفهوم اصلی هستند که کودک شما می تواند برای ایجاد یک پایه محکم در پایتون یاد بگیرد.

 

انواع داده ها

متغیرها

کارکرد

حلقه ها

ماژول ها

انواع داده ها

نوع داده طبقه بندی داده ای است که به کامپایلر آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده می گوید چگونه از آن استفاده کند. تعیین می کند که یک شی چه مقادیری می تواند داشته باشد و عملیاتی را که می توان روی آن انجام داد. بیشتر زبان های برنامه نویسی از انواع داده های پایه مانند اعداد، کاراکترها و بولی ها پشتیبانی می کنند.

 

در پایتون انواع داده های استانداردی وجود دارد که بچه ها باید با آنها آشنا باشند:

 

عدد صحیح: 20

شناور: 20.5

رشته: "CodeWizardsHQ"

فهرست: ["سیب"، "موز"، "گیلاس"]

تاپل: ("سیب"، "موز"، "گیلاس")

فرهنگ لغت: {“name” : “John”, “Age” : 36}

لیست کامل انواع داده های داخلی پایتون شامل:

 

نوع متن: str

انواع عددی: درونی، شناور، پیچیده

انواع توالی: لیست، تاپل، محدوده

نوع نقشه برداری: dict

انواع ست: مجموعه، منجمد

نوع بولی: bool

انواع باینری: بایت، بایت آرایه، مموری ویو

برای مشاهده نوع داده یک آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  شی، از متد type() در پایتون استفاده کنید.

 

type()

 

نوع داده پایتون 5

متغیرها

متغیرها محفظه هایی هستند که مقداری مانند  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده یک قطعه متن یا یک عدد را در خود جای می دهند. شاید اینها را از کلاس ریاضی به یاد بیاورید. متغیرها قدرتمند هستند زیرا می توان آنها را دوباره استفاده کرد و به راحتی تغییر داد.

 

می توانید با استفاده از علامت مساوی به متغیری مانند x یا y مقداری اختصاص دهید:

 

متغیرهای پایه پایتون 5

نام متغیرها نمی توانند:

 

با یک عدد شروع کنید

حاوی فضاها

شامل کاراکترهای خاص به جز "_" (خط زیر)

نام یک متغیر دیگر را دارند

کارکرد

تابع یک بلوک از کد است که هنگام فراخوانی آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  یک عمل انجام می دهد. شما می توانید آرگومان هایی برای انتقال داده ها به یک تابع اضافه کنید. یک تابع می تواند در نتیجه داده ها را برگرداند.

 

توابع پایه پایتون 5

حلقه ها

حلقه بلوکی از کد است که بارها و بارها اجرا می شود. در پایتون دو نوع حلقه وجود دارد: حلقه‌های for و حلقه‌های while.

 

حلقه for یک سری دستورات را روی یک دنباله از داده ها تکرار می کند، مانند یک لیست.

 

حلقه های پایه پایتون 5

حلقه while یک سری دستورات را تا زمانی که شرایط خاصی درست باشد تکرار می کند.

 

حلقه های پایه پایتون 5

ماژول ها

ماژول های پایتون فایل هایی هستند که آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  حاوی مجموعه ای از کدها هستند که می توانید آن ها را در برنامه خود قرار دهید. می‌توانید از ماژول‌های داخلی پایتون استفاده کنید یا خودتان بنویسید. به عنوان مثال، شما می توانید ماژول ریاضی را به منظور استفاده از تابع sqrt() که در آنجا وجود دارد، به جای نوشتن تابع خود برای محاسبه ریشه دوم وارد کنید.

 

اصول اولیه پایتون 5

لیست کامل ماژول های پایتون را مشاهده کنید.

 

📌 [دانلود] طرح‌های درسی رایگان پایتون، طرح‌ها و اسلایدهای درس ۱ هفته‌ای پایتون را برای کودکان ۱۱ تا ۱۳ ساله دریافت کنید تا در مورد کدنویسی پایتون شروع به یادگیری کنند. اکنون بارگیری کن

 

فرزند خود را در یک کلاس ثبت نام کنید – بهترین کلاس های آنلاین پایتون برای کودکان

کلاس‌های کدنویسی آنلاین ممکن است این روزها محبوب‌ترین راه برای کودکان برای یادگیری پایتون باشد و دلیل خوبی هم دارد. بچه ها می توانند از راحتی خانه یاد بگیرند و والدین می توانند از رانندگی طولانی به این طرف و آن طرف اجتناب کنند. بیشتر کلاس‌های پایتون برای بچه‌ها از برخی عناصر گیمیفیکیشن برای سرگرم‌کننده کردن یادگیری استفاده می‌کنند. آنها همچنین محتوا را در بخش های کوتاه ارائه می دهند و بسیاری از دانش آموزان را در روند ساخت پروژه های جالب و مفید راهنمایی می کنند.

 

CodeWizardsHQ

تینکر

کد آکادمی

Udemy

کلاس های CodeWizardsHQ پایتون برای بچه ها

CodeWizardsHQ: پایتون برای کودکان

کلاس‌های کدنویسی آنلاین CodeWizardsHQ برای کودکان، عناصری را ترکیب می‌کند که تعامل دانش‌آموز را با استراتژی‌هایی که به بچه‌ها در ایجاد مهارت‌های برنامه‌نویسی قوی کمک می‌کند، ارتقا می‌دهد. یک مربی زنده دانش آموزان را از طریق یک برنامه درسی مبتنی بر پروژه راهنمایی می کند. کلاس‌های پایتون برای بچه‌ها و پروژه‌ها بر اساس موضوعاتی است که بچه‌ها از آن لذت می‌برند، مانند ابرقهرمان‌ها، ویدیوها و برنامه‌ها.

 

این کلاس شامل یک ویرایشگر کد درون مرورگر برای بچه‌ها می‌شود تا با کد آزمایش کنند و کار را برای مربی ارسال کنند تا بررسی شود. دانش آموزانی که در مقدمه برنامه نویسی با پایتون هستند، بیشتر وقت خود را صرف کدنویسی می کنند، بنابراین زمان تمرین ارزشمندی را دریافت می کنند. والدین همچنین به‌روزرسانی‌های پیشرفت هفتگی را دریافت می‌کنند. ما همچنین دوره های پایتون را در اردوی کدنویسی مجازی خود ارائه می دهیم.

 

لوگوی تینکر

Tynker.com: مقدمه ای بر پایتون

مقدمه پایتون برای کودکان 12 سال و بزرگتر طراحی شده است. بچه ها با یادگیری اصول کدگذاری مانند متغیرها، حلقه ها و دستورات if/then شروع می کنند. از آنجا به سمت کار با گرافیک و در نهایت ساخت بازی پیش می روند.

 

این یک دوره آموزشی خود گام است که در آن بچه ها یک سری از 13 درس را با سرعت خودشان انجام می دهند.

 

آرم کد آکادمی

کد آکادمی

Learn Python یک دوره جامع اصول پایتون از Codecademy است که Teaching Python programming for children and teenagers in simple language  پیشگام در آموزش کدنویسی آنلاین با یک پلتفرم بسیار محبوب است. دانش آموزان کامپایل

عشق به کودکان بازدید : 15 جمعه 25 اسفند 1402 نظرات (0)

پیشنهاداتی برای سریعترین دان  تفاوت اسکرچ پایتون ش آموزان یا کسانی که می خواهند کار را گسترش دهند:

برای اطمینان از اینکه کاربر عددی بیشتر از 171 را وارد کرده است، آزمایشی را برنامه ریزی کنید.

راه حل های یافت شده را در یک لیست قرار دهید تا بتوان بعداً از آنها استفاده کرد.

آزمایش با تعداد بیشتری از مراحل در ابتدا مانند 1771.

برای خواندن بهتر کدهای پایتون

مراقب حلقه های "repeat while" و "repeat heta" باشید. در واقع، بدون یک

شرط توقف، این حلقه ها می توانند با اجرای بی نهایت خطا ایجاد کنند.

برای توقف برنامه باید کلید [روشن] را فشار دهید.

شما باید کتابخانه ریاضی را در اینجا و تفاوت اسکرچ پایتون ارد کنید تا تابع ریشه مربع را داشته باشید: sqrt().

در مورد تعامل با کاربر باید به این نکته توجه داشت که

Scratch یک زبان برنامه نویسی برای پیشرفت است

تفکر الگوریتمی، بسیار بصری و پیشرفته تر برای تعامل

با یک کاربر زبان پایتون کلی تر است و به شما این امکان را می دهد

ریاضیات پیشرفته تر را با سرمایه گذاری مجدد انجام دهید

از یک تابع به تابع دیگر برمی گردد تفاوت اسکرچ پایتون . این یکی از دلایل استفاده است

تابع بازگشت به جای تابع چاپ.

با این حال، هنوز هم می توان به عنوان مثال نوشت:

بازگشت "سه برابر است ",171,n,int(c)

پیکسابای

خلاصه: یک وضعیت "شبه واقعی" در یک مدل  تفاوت اسکرچ پایتون پیاده روی تصادفی پیشنهاد شده است: به چه مقدار

آیا می توانیم احتمال موفقیت این پیاده روی تصادفی را تخمین بزنیم؟

کلمات کلیدی: کتابخانه لاک پشت; احتمالات؛ آمار؛ پیاده روی تصادفی؛ قانون اعداد بزرگ

مهارت های هدفمند

تحقیق: «مشاهده، مشارکت در یک رویکرد، آزمایش، احتمالاً با استفاده از ابزار

نرم افزار"؛ هدف در اینجا شروع مستقل کار و ادامه استفاده از ابزار است

علوم کامپیوتر.

بازنمایی: "تغییر ثبت" با حرکت از کار تفاوت اسکرچ پایتون  "دستی" به کار کامپیوتری در

انجام شبیه سازی

محاسبه: "اجرای الگوریتم های ساده"، آموزش برنامه نویسی نوجوانان  با استفاده و توسعه یک برنامه.

وضعیت تحریک کننده

دوچرخه سوار مبتدی باید از پلی به عرض 6 متر و ارتفاع 10 متر عبور کند.

طولانی ما پیشرفت آن را به روش زیر مدل می کنیم: در هر کدام

هر بار که یک متر جلو می رود، این تفاوت اسکرچ پایتون  دوچرخه سوار به سمت راست یا به سمت راست می رود

به طور تصادفی ترک کرد؛ انحراف آن (به راست یا چپ)

برابر با 1 متر است.

در شروع، دوچرخه سوار در ابتدای پل، 3 متر از هر لبه قرار دارد:

شانس موفقیت آن چقدر است؟

مشکل ساز

چگونه می توان احتمال موفقیت این تفاوت اسکرچ پایتون  دوچرخه سوار را در عبور از پل تخمین زد؟

62

با کلاس: برای اینکه همه موضوع را خوب بفهمند، جالب است که این کار «در

دست» با استفاده از یک سکه (سر یا دم) روی یک ورق کاغذ.

رویکرد الگوریتمی: کار در گروه ممکن است برای اجرای یک الگوریتم مرتبط باشد

به ما اجازه می دهد این وضعیت را مدل کنیم.

استفاده از کد: یک کد می تواند در اختیار  تفاوت اسکرچ پایتون دانش آموز قرار گیرد. قسمت گرافیکی به همین صورت باقی خواهد ماند

بخشی از کد، تابع مربوط به خود پیاده روی تصادفی، می تواند هزینه شود

دانش آموزان.

اشتراک گذاری (احتمالاً در گروه های کوچک): مشاهده می کنیم که پاساژ موفقیت آمیز است یا

استفاده نکردن از نمودار... اما آیا کافی است؟

رویکرد فرکانس گرا: اجرای مشترک یک الگوریتم برای دادن فرکانس

موفقیت در عبور از پل عملکردهای مرتبط را می توان تا حدی به دانش آموزان ارائه کرد

با توجه به انتخاب معلم

برای پیشرفته ترین دانش آموزان: امکان Scratch Python difference   ارائه یک یا چند افزونه به آنها وجود دارد

 

عشق به کودکان بازدید : 17 یکشنبه 20 اسفند 1402 نظرات (0)

 

کاملا رایگان و بدون تبلیغات (که به اندازه  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران کافی نادر است که زیر آن خط کشیده شود)، Algoblocs موفق می شود مفاهیم مختلف برنامه نویسی مانند حلقه ها، عملیات، شرایط، متغیرها ... را از طریق بیش از 60 تمرین مختلف گرد هم آورد.

 

مانند Scratch و ScratchJr، برنامه وب به کودک ا کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران جازه می دهد تا بلوک ها را روی هم قرار دهد تا با منطق برنامه نویسی آشنا شود. اما همچنین به شما این امکان را می دهد که توانایی خود را در حل مسائل ریاضی با تشکیل اشکال هندسی پیچیده بهبود بخشید. 📐

 

 

Mimo، برای کودکان 12 سال و بالاتر

 

با بیش از 5 میلیون کاربر/کدگذار متقاعد، Mimo بدون کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  شک کامل ترین برنامه برای یادگیری برنامه نویسی از گوشی هوشمند شما است. 🥇

 

اپلیکیشن موبایلی که در اندروید و iOS موجود است، یادگیری اصول اولیه محبوب ترین زبان های برنامه نویسی را به روشی سرگرم کننده و اعتیاد آور ارائه می دهد.

 

مانند نوار تجربه در یک بازی ویدیویی، Mimo به شما امکان می دهد پیشرفت خود را در هر زبان پیگیری کنید و شما را تشویق می کند تا سطح خود را کسب کنید. حتی "ماموریت" را برای انجام پروژه های مجازی ارائه می دهد که می توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید. 🎮

 

Mimo با حل مشکلات کدنویسی، ایجاد کد خود از طر کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهرانیق ویرایشگر کد IDE یا رقابت با جامعه کدنویسان شاگرد، بدون شک موفق خواهد شد که حتی سرسخت ترین زبان آموزان را نیز طعم کدنویسی کند.

 

چه فرزند شما علاقه مند به ایجاد یک وب سایت در HTML، یک برنامه تلفن همراه در جاوا اسکریپت، یا تجزیه و تحلیل داده ها در SQL باشد، Mimo گزینه خوبی برای شروع یادگیری یا تکمیل مهارت های برنامه نویسی رایانه است.

 

به عنوان یک جایزه، برنامه دانلود گواهینامه  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران ها برای هر بخش تکمیل شده را ارائه می دهد که می تواند یک دارایی واقعی در ی Children's programming class in Tehranک CV باشد. با این حال، مراقب قیمت اشتراک باشید که نسبتاً گران است: 6.66 یورو در ماه یا 79.99 یورو در سال. 💰

 

 

 

عشق به کودکان بازدید : 14 یکشنبه 20 اسفند 1402 نظرات (0)

 

یک برنامه بسیار زیبا و کاربرپسند که عمدتاً از Scratch الهام گرفته کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  شده است تا به کودکان برنامه نویسی را آموزش دهد و آنها را وادار می کند تا دستورالعمل های مناسب برای متحرک سازی شخصیت های مختلف (12 به صورت رایگان و 5 مورد به صورت خرید درون برنامه ای) را مطابق با تصورات خود پیدا کنند. هنگامی که شخصیت او انتخاب شد، کودک باید از دستورالعمل های مختلف لیست کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  شده در سمت چپ صفحه انتخاب کند که اقداماتی را که شخصیت او انجام می دهد تعیین می کند: حرکت، کشیدن، ضربه زدن، و غیره با حرکت دادن آنها با انگشت خود. منطقه توسعه و زنجیر کردن آنها به یکدیگر برای ایجاد انیمیشن آن.

 

ویژگی ها عبارتند از توانایی فعال کردن توالی برنامه های کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  خاص بر اساس رویدادهایی مانند ضربه زدن به کاراکتر، کج کردن iPad در یک جهت یا آن یا حتی فریاد زدن. چندین شخصیت را می توان به طور همزمان روی صفحه متحرک کرد و البته این برنامه به شما امکان می دهد دستاوردهای گیک های کوچک در حال جوانه زدن خود را ذخیره کنید.

 

فضای ایجاد به شما امکان می دهد بر اساس 4 احتمال شروع کنید:

 

Cool Trails، برای یادگیری نحوه برنامه ریزی یک نقاشی

Monkey Run، برای درک نحوه برنامه نویسی یک بازی کوچک

ترفندها، برای وادار کردن شخصیت ها به رقص

سیاه، برای ایجاد یک انیمیشن از یک صفحه سفید.

یک فضای اشتراک‌گذاری به کسانی که خود را فاقد الهام می‌دانند  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران این امکان را می‌دهد تا ایده‌هایی برای ایجاد فعالیت‌های خود طراحی کنند. و حتی یک منطقه آموزشی وجود دارد که تعداد معینی از عملیات پیچیده تر را توضیح می دهد.

 

اپلیکیشنی بسیار خوش ساخت که واقعا بچه ها را میل به ورود به دنیای شگفت انگیز برنامه نویسی می کند. کاملاً ارزش تست کردن دارد، حتی اگر تمام دستورالعمل ها فقط به زبان انگلیسی در دسترس باشند...

 

برای اطلاعات بیشتر، این ویدئوی ارائه (به زبان انگلیسی) را که در یوتیوب موجود است تماشا کنید:

 

 

 

4. دیزی دایناسور

 

 

برنامه در قالب IOS برای iPad موجود است.

 

این برنامه ای است که توسط Hotscotch توسعه یافته و برای  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران کودکان کوچکتر (از 5 سال، با کمک یک بزرگسال) در نظر گرفته شده است.

 

با استفاده از این نرم افزار، فرزند شما می تواند اولین تماس با برنامه نویسی را تجربه کند. در حالت بازی آزاد، او می‌تواند از میان کاتالوگ اقداماتی که انتخاب می‌کند انتخاب کند و با ترکیب دایناسو کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران ر کوچکی به نام دیزی حرکت کند. در حالت چالش، او باید دستورالعمل‌ها (به زبان انگلیسی یا اسپانیایی) را دنبال کند تا دستورالعمل مناسبی را پیدا کند که به دیزی اجازه می‌دهد به مرکز ستاره برسد.

 

برای اولین تماس با مفاهیم برنامه نویسی، در حالی که منتظر بمانید تا به اندازه کافی بزرگ شوید تا ابزارهایی را امتحان کنید که کمی فراتر می روند.

 

5. KODABLE

در فرمت IOS برای آیفون و آیپد موجود است. برای کودکان از 5 سال.

 

خانواده ToutDoux که با بشقاب پرنده خود سفر می کنند، کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  به تازگی در سیاره Seemborg سقوط کرده است، ما باید با حل 105 سطح بازی ارائه شده توسط برنامه به آنها کمک کنیم (30 سطح اول رایگان است).

 

در هر سطح، یکی از اعضای خانواده ToutDoux (که به شکل توپ های کوچک مودار و رنگارنگ هستند) باید در حین جمع آوری تمام سکه ها از پیچ و خم عبور کند. بنابراین بازی شامل تعریف دنباله ای از دستورالعمل ها برای ترتیب دادن حرکات مرد در این پیچ و خم و برنامه ریزی صحیح حرکات او است. برنامه نویسی با پیشرفت سطوح دشوارتر و دشوارتر می شود و به تدریج دستورالعمل ها یا حلقه های شرطی و ترکیبی از چندین دستورالعمل را معرفی می کند.

 

 

 

6. TYNKER

Tynker در ابتدا وب سایتی است که در سال 2013 راه اندازی شد کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  و تاکنون بیش از 6 میلیون کودک را به خود جذب کرده است و بیش از 8000 مدرسه آمریکایی را در میان کاربران خود به خود اختصاص داده است. برخلاف اسکرچ، سایت فقط به زبان انگلیسی در دسترس است. این سایت ماژول های دوره آنلاین (پرداختی) را ارائه می دهد که برای آشنایی کودکان با برنامه نویسی طراحی شده است.

 

اخیراً Tynker برنامه iPad خود را به صورت آنلاین در AppStore قرار داده است، که برای عملکردهای اولیه رایگان است.

 

این برنامه بر اساس مجموعه‌ای از پازل‌ها است که می‌توان آن‌ها را با دستوراتی حل کرد تا با کشیدن و رها کردن آن‌ها در قسمت سمت راست صفحه فعال شوند.

 

از ویژگی های رایگان اپلیکیشن می توان به ۲ بازی مختلف اشاره کرد:

 

- "Codey's Quest" با 20 سطح پازل رایگان که در آن کودکان باید از توابع و حلقه های برنامه نویسی استفاده کنند.

 

- "کارگاه Tynker" که در آن کودکان می توانند بازی ها و برنامه هایی را با همان زبان برنامه نویسی بصری بازی قبلی ایجاد کنند. آنها می توانند پروژه های موسیقی را با استفاده از Children's programming class in Tehran نت های داخلی پیانو، گیتار و درام طراحی کنند.

 

 

عشق به کودکان بازدید : 15 یکشنبه 20 اسفند 1402 نظرات (0)

فراتر از منابع آنلاین، تعداد زیادی کتاب مرتبط با برنامه کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  نویسی کامپیوتری وجود دارد که به طور خاص برای کودکان طراحی شده اند. در Codelearn تعداد کمی داریم و امروز تصمیم گرفتیم مجموعه‌ای را انتخاب کنیم تا کتاب‌های کدنویسی را برای کودکان و نوجوانان توصیه کنیم، که برخی از آنها بر روی بخش عملی تمرکز دارند و پروژه‌هایی را ارائه می‌دهند که می‌توان آنها را گام به گام راهنمایی کرد، در حالی که برخی دیگر برای معرفی طراحی شده‌اند. مفاهیم اساسی یا بیدار کردن مشاغل از طریق مراجع کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  یا نمونه هایی از موفقیت.

 

1. نحوه کدنویسی یک قلعه شنی

این داستان انگلیسی بخشی از مجموعه‌ای است که شامل کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  دومین کتاب بسیار توصیه‌شده نیز می‌شود: نحوه کدگذاری یک ترن هوایی. هر دو کتاب بسیار بصری هستند و شامل واژگان مرتبط با برنامه نویسی کامپیوتر می باشند. به شکلی ساده و با استفاده از مثال‌های مناسب برای کودکان کوچک‌تر، از طریق ماجراجویی‌های شخصیت‌هایشان (مثلاً در یک شهربازی)، مفاهیم کلیدی یادگیری کدنویسی مانند حلقه‌ها یا متغیرها را معرفی می‌کنند و اهمیت تقسیم بزرگ را توضیح می‌دهند. مشکلات را به مشکلات  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران کوچکتر دیگری تبدیل کنید تا به راحتی آنها را حل کنید، دستورالعمل های بسیار مشخصی ارائه دهید و مراحل داده شده را به ترتیب صحیح دنبال کنید.

 

2. سلام روبی: کشف کدنویسی!

کلاسیکی که می توان آن را به زبان فرانسوی یافت. این کتاب برای کودکان 6 سال به بالا نوشته شده است و مقدمه خوبی برای تفکر محاسباتی و حل مسئله در انواع مختلف است. از طریق ماجراهای روبی، دختری که تخیل زیادی دارد، و شخصیت های دیگری که نماینده زبان های برنامه نویسی مختلف هستند، کودکان کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  می توانند مفاهیمی مانند تجزیه، شناسایی الگوها یا ایجاد راه حل های گام به گام را بیاموزند. سلام روبی! این یک داستان بسیار بدیع است که در آن تصاویر اهمیت زیادی دارند و کتابی است با فعالیت های زیادی برای تکمیل داستان.

 

3. بیایید با هم کشف کنیم: کامپیوتر و برنامه نویسی

این کتاب تعاملی تر است زیرا محتوا را می توان از طریق برگه ها کشف کرد و اطلاعات نظری کلی تری در مورد علوم کامپیوتر و بازی ها که مفاهیم اولیه برنامه نویسی را معرفی می کند  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران ترکیب می کند. در این حالت، کودکان می توانند یاد بگیرند که یک کامپیوتر چگونه کار می کند، قطعات آن چیست، زبان های برنامه نویسی چیست، اطلاعات چگونه در رایانه ها ذخیره می شود یا اینکه چگونه رایانه های مختلف از طریق شبکه ارتباط برقرار می کنند. این شامل بسیاری از حقایق کنجکاو در مورد ICT به شیوه ای بصری و سرگرم کننده است و به لطف ترکیبی از توضیحات و بازی های ارائه شده، خواندنی سرگرم کننده است.

 

4. کامپیوتر چگونه کار می کند؟

این کتاب از همان مجموعه کتاب قبلی است و دارای هما ر کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران ن فرمت فلپ است که به خوانندگان جوان اجازه می دهد چیزهای جدیدی در مورد رایانه کشف کنند، از جمله آنچه در داخل رایانه است. این کتاب تاریخچه محاسبات را مرور می‌کند: رایانه‌های اولیه و ابر رایانه‌ها، دنیای امروز و اهمیت فناوری، نحوه کار اینترنت، نحوه کار رایانه‌ها در داخل، زبان‌های برنامه‌نویسی ... و همه اینها با استفاده از لحن بسیار آموزشی، زبانی مناسب برای کودکان و قالبی که همانطور که با کتاب قبلی بحث کردیم، کنجکاوی و تمایل آنها را برای یادگیری بیدار می کند.

 

5. من در حال یادگیری برنامه نویسی با Scratch هستم

همانطور که از عنوان پیداست، این کتاب خوبی برای ورود به دنیای برنامه نویسی کامپیوتر و شروع استفاده از Scratch برای اولین بار است. توضیحات ساده و واضح هستند و عموماً بسیار کاربردی هستند، بنابراین خوانندگان می توانند بلافاصله شروع به یادگیری کدنویسی کنند. کتابی که در حال یادگیر کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران ی برنامه نویسی با پایتون هستم نیز در همین مجموعه موجود است و برای مبتدیانی که می خواهند اولین برنامه های خود را با یکی از بهترین زبان ها برای شروع برنامه نویسی بسازند بسیار مناسب است.

 

6. گریس هاپر: ملکه کدهای کامپیوتری

این کتاب مصور فرصت خوبی است برای کشف داستان گریس هاپر، یکی از زنان بزرگی که در دنیای تکنولوژی مرجع بوده است. نویسنده این داستان Laurie Wallmark است و عناوین دیگری مانند Ada Byron Lovelace & the Thinking Machine یا Hedy Lamarr's Double Life دارد که همچنین به دنبال برجسته کردن کمک های این متخصصان زن STEM و ارائه داستان های آنها برای دختران است تا آنها مرجع باشند. که علاقه آنها را بهChildren's programming class in Tehran  دوره های تحصیلی برمی انگیزد که عموماً مردان بیشتر از زنان دنبال می شوند.

 

 

 

عشق به کودکان بازدید : 14 یکشنبه 20 اسفند 1402 نظرات (0)

ویژگی mmation عملکرد "Auto Complete" که اجازه  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان می دهد دستورالعمل ها به طور خودکار تکمیل شوند و مراحل به طور خودکار تکمیل شوند، برنامه نویسان از خطاهای ورودی مصون نیستند. تنها چیزی که لازم است حذف یک خط زیر است تا کل روال باعث ایجاد یک پیام خطا شود. این معمولا منجر به عیب یابی زمان بر می شود.

 

برنامه نویسی مبتنی بر متن با زبان برنامه نویسی PHP

استخراج از یک فایل از سیستم مدیریت محتوای  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان وردپرس. این ترتیب از دستورات به شما امکان می دهد اندازه فونت را در قالب وردپرس Twentyneteen پیکربندی کنید.

مانند یادگیری یک زبان خارجی، زمانی که برنامه نویسی "دستی" را یاد می گیرید، با واژگان اصلی شروع می کنید که به شما امکان می دهد درک شوید. هر کار برنامه نویسی جدید مستلزم یادگیری اصطلاحات جدید است. تعداد اصطلاحات در زبان های برنامه نویسی مبتنی بر متن مدرن در طول سال ها به رشد خود ادامه داده است تا با نیازهای اینترنت مدرن همگام شود. امکان جابجایی مراحل برنامه نویسی در فایل های  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان جداگانه و ادغام آنها در چرخه برنامه وجود دارد. در حالی که این امر برنامه‌نویسی متنی را آسان‌تر می‌کند، نیاز به یک دید کلی، کد با نظر خوب و مستندات دقیق دارد.

 

مزایا و معایب برنامه نویسی گرافیکی چیست؟

برنامه نویسی گرافیکی موانع فنی را که مانع از دسترسی به برنامه نویسی می شد را از بین می برد و حتی آن را به شیوه ای سرگرم کننده برای کودکان قابل دسترسی می کند. برنامه نویسان می توانند به طور کامل روی فرآیندهای منطقی برنامه خود بدون حواس پرتی تمرکز کنند. این امکان دستیابی به آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  نتایج قابل استفاده سریع را فراهم می کند که یادگیرنده را تشویق می کند تا پروژه های بلندپروازانه دیگری را آغاز کند.

 

  متوجه شد

در روزهای اولیه خود، از مارس 2007 تا اواسط سال 2015، زبان گرافیکی اسکرچ نزدیک به 1300000 کاربر آنلاین ثبت شده بین 8 تا 16 سال داشت. بیش از 3 میلیون پروژه Scratch خود توسعه یافته آپلود شده است.

 

مزایای برنامه نویسی گرافیکی

این نوع برنامه نویسی به یادگیری کمی نیاز دارد: آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  اصولاً هر ایده ای را می توان بلافاصله در قالب یک برنامه "نوشته" کرد. نمادهای واضح امکان درک آسان را فراهم می کنند. از آنجایی که نحوی وجود ندارد، خطاهای ورودی غیرممکن است. این نوع برنامه نویسی به برنامه نویسان کمک می کند تا مفهوم اساسی یک زبان برنامه نویسی را درک کنند.

 

زبان‌های گرافیکی امکان برنامه‌نویسی اکتشافی را فراهم می‌کنند که شامل شروع و طراحی مرحله به مرحله یک برنامه، حتی قبل از تعریف راه‌حل دقیق است. عملکرد مراحل برنامه موجود را می توان بارها و بارها آزمایش کرد. در این زمینه، برنامه نویسان عمدتاً با راه حل های مبتنی بر مرورگر کار می کنند  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان که مستقل از سیستم عامل رایانه کار می کنند. نتایج را معمولاً می توان به سایر زبان های برنامه نویسی مبتنی بر متن صادر کرد.

 

معایب برنامه نویسی گرافیکی

برخی از برنامه نویسی های گرافیکی مربوط به حوزه های کاربردی خاص یا سیستم ها، سخت افزارها یا دستگاه های خاص است. به طور معمول، امکان ایجاد موارد جداگانه یا اضافه کردن نظرات برای سایر شرکت کنندگان پروژه وجود ندارد. در این صورت، داشتن یک نمای کلی، حتی برای برنامه های آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  کمتر پیچیده، پیچیده تر است. علاوه بر این، پروژه های برنامه ریزی شده گرافیکی چندان مقیاس پذیر نیستند. انطباق آنها با پروژه های بزرگتر یا در حال رشد سریع دشوارتر است. مزیت برنامه نویسی اکتشافی می تواند به سرعت در پروژه های بزرگتر با کدهای بدون ساختار به یک نقطه ضعف تبدیل شود. بنابراین نگهداری و گسترش چنین برنامه هایی دشوار است.

 

چه زبان های گرافیکی وجود دارد؟

در اینجا ما مجموعه کوچکی از زبان های گرافیکی را از بین تعداد زیادی زبان موجود ارائه می دهیم:

 

خراش

شناخته شده ترین و رایج ترین زبان گرافیکی آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  Scratch است. برای اولین بار در سال 2007 با هدف آموزش برنامه نویسی به کودکان به روشی ساده منتشر شد. Scratch Cutting، ScratchJr به عنوان یک برنامه رایگان در دسترس است و برای کودکان 5 تا 7 ساله طراحی شده است. سایر زبان های گرافیکی مانند BYOB 4.0/Snap بر اساس Scratch توسعه یافته اند!

 

برنامه نویسی گرافیکی با اسکرچ

Scratch برای کودکان طراحی شده است و هدف آن آسان‌تر کردن شروع کار برای برنامه‌نویسان جوان است. / منبع:

بلوکی

Blockly یک کتابخانه نرم افزاری است. این یک ویرایشگر  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان برنامه نویسی گرافیکی ارائه می دهد که به برنامه های اندروید، iOS و وب اضافه می شود. Blockly همچنین از گرافیک بلوک تودرتو استفاده می کند. برای مثال، الگوریتم های برنامه ریزی شده را می توان به Programming training for teenagers  صورت کد جاوا اسکریپت یا پایتون صادر کرد.

 

عشق به کودکان بازدید : 14 یکشنبه 20 اسفند 1402 نظرات (0)

همانطور که دیدید ماشین‌ها فقط اجزای الکترونیکی هستند، آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  زبان ما را نمی‌فهمند، بنابراین باید همه چیز را برای آنها ترجمه کنیم.

یک دستورالعمل برنامه در زبان اسمبلی، یکی از قدیمی ترین زبان ها، به شکل زیر است:

 

movb 61,%al

این یک خط واحد از یک برنامه است که به شما امکان می دهد تا موارد اضافه را انجام دهید.

این زبان به ماشین نزدیک است زیرا تمام اقدامات باید  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان به عملیات بسیار ساده و ابتدایی تقسیم شوند که دقیقاً به پردازنده می گوید که چه کاری انجام دهد. به عنوان مثال، این خط برنامه نویسی به این معنی است که ما باید 61 را در مکانی به نام "al" ذخیره کنیم.

می توانید تصور کنید که خطوط زیر به شما امکان می دهد شماره دوم را ذخیره کنید، این دو مقدار را اضافه کنید و نتیجه جمع را در مکان دیگری ذخیره کنید.

بله، بله، این زبان بسیار فنی است، اما به شما اجازه می دهد تا حد امکان اجرای محاسبات دستگاه را کنترل کنید!

 

اسمبلر برای کسانی که می دانند کامپیوتر چگونه ساخته آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  می شود خوب است، آنها می توانند از آن نهایت استفاده را ببرند تا برنامه های کارآمدتر و سریع تری بنویسند. اما به طور کلی خواندن این زبان بسیار پیچیده است. و یکی از اولین قوانین برنامه نویسی برای احترام اینه که باید بتونی برنامه ای رو که خودت چند ماه یا چند سال پیش نوشتی دوباره بخونی و بفهمی!

بنابراین ما زبان های دیگری ایجاد کردیم تا بتوانیم بدون گم شدن برنامه های پیچیده بنویسیم. بنابراین ما برنامه منبع را که توسط انسان نوشته و درک شده است، از برنامه باینری که برنامه منبع به طور خودکار برای رایانه ترجمه می شود، جدا کرده ایم. بله، یک برنامه وظیفه ترجمه برنامه منبع و مدیریت حافظه آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  و همه چیزهایی که برای افراد غیر متخصص در معماری ماشین خسته کننده یا دشوار است را بر عهده دارد.

 

وای، پیچیده است

 

نه، پیچیده به نظر می رسد اما بسیار ساده است: یک برنامه مجموعه ای  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان از دستورالعمل ها است که باید دنبال کنید تا مثلاً یک ویدیو را در اینترنت باز کنید.

 

یک زبان برنامه نویسی به شما این امکان را می دهد که با کامپیوتر ارتباط برقرار کنید تا برنامه را به طور موثر اجرا کنید. همان برنامه را می توان در زبان های برنامه نویسی مختلف نوشت، اما برخی از زبان ها اقدامات خاصی را آسان تر می کنند یا اجازه می دهند ساختارهای داده پیچیده بهتر مدیریت شوند.

 

 

 

علوم کامپیوتر = رشته ها

ما برخی از رشته های فناوری اطلاعات را پوشش دادیم:

معماری که بر اجزای الکترونیکی کامپیوتر تمرکز دارد،

- شبکه هایی که ارتباطات خارجی بین رایانه ها را مدیریت  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان می کنند، به ویژه انتقال کارآمد و امنیت،

توسعه نرم افزار، که توسعه برنامه های موفق و پیچیده ای است که برای همه قابل استفاده است.

 

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که همه این رشته ها به هم مرتبط هستند. و از آنجایی که نمی توانید در همه چیز متخصص پیدا کنید، باید به عنوان یک تیم کار کنید!

 

 

 

پاداش در پایان!

قبل از پایان، برای تشکر از شما که تا انتها خواندید: یک ویدیو!

 

Scilabus (آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان را در لگو روایت می کند. آدا یکی از اولین نظریه پردازان کامپیوتر است. یکی از اولین کسانی که در مورد برنامه ها حتی قبل از اینکه کامپیوتر وجود داشته باشد صحبت کرد. وقتی به کامپیوتر و برنامه نویسی فکر می کنیم، اغلب تصور می کنیم مردی در اتاقی قفل شده است و صفحه نمایش آن پیام های تیره و سبز رنگ را نشان می دهد. با این حال، زنان به اندازه مردان در برنامه نویسی توانایی دارند.

 

انیمیشن لگو توسط Marc-Andre Caron ساخته شده است.

 

 

دارم

آیا این مقاله را پسندیدید؟ آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

 

توییت

آن را پین کنید

2 پاسخ به “برنامه نویسی چیست؟

b4b4 می گوید:

2017/06/25 در 1:29 ب.ظ.

این اشتباه است که بگوییم طول عمر یک هارد دیسک به  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان طور متوسط ​​4 سال است؛ آنها در واقع بین 30 تا 50000 ساعت MTBF متوسط ​​زمان عملکرد خوب داده می شوند، اما اگر یک هارد دیسک ثابت باشد، منظورم این است که فقط در صورت نیاز استفاده می شو

Programming training for teenagers د و مطمئناً زمانی که هارد دیسک بدون وقفه کار می کند و سیستم در حال اجرا است بیشتر دوام خواهد آورد.

 

عشق به کودکان بازدید : 15 شنبه 19 اسفند 1402 نظرات (0)

برای تعاملی تر کردن وب سایت یا برنا نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان مه شما عالی است. این به شما امکان می دهد انیمیشن ها (مثلاً شناورها) و بازی ها را کدنویسی کنید. اگر از گیمیفیکیشن در استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنید (یا اگر می خواهید این استراتژی را به مشتریان خود ارائه دهید) کاملاً کاربردی است.

 

برای استفاده نسبتاً پیچیده، زمانی که اصول اولیه را درک کنید، بصری، انعطاف‌پذیر و آسان می‌ماند.

 

HTML و CSS

HTML و CSS

از نظر فنی، HTML و CSS زبان برنامه نویسی نیستند نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان . با این حال، اگر به توسعه وب علاقه مند هستید، این دو کد اولیه هستند که باید یاد بگیرید. شما نمی توانید بدون دانش HTML چیزی در وب بسازید.

 

HTML به شما امکان می دهد محتوا و ساختار صفحات وب را کدنویسی کنید. CSS استایل صفحه را تعریف می کند. از آنجایی که این 2 زبان شامل بخش "برنامه نویسی" نیستند، تسلط بر آنها آسان است.

 

C و C++

C همچنان قدیمی ترین زبان برنامه نویسی است. نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  این منشاء زبان های برنامه نویسی دیگر مانند جاوا و جاوا اسکریپت است.

 

C++ نسخه بهبودیافته زبان C است. امروزه بسیاری از توسعه دهندگان از یادگیری آن صرف نظر می کنند، در حالی که برخی دیگر معتقدند که این زبان پایه ای ضروری برای تسلط بر C++ است. بنابراین این یک انتخاب شخصی است که از زمان و اهداف شما ناشی می شود.

 

در واقع، هر دو زبان برای توسعه برنامه‌هایی نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  استفاده می‌شوند که عملکرد آنها یک عامل مهم است، مانند برنامه‌های کاربردی کلاینت/سرور، محصولات تجاری و بازی‌های ویدیویی.

 

چگونه برنامه نویسی کامپیوتر را یاد بگیریم؟

برای یک سال آموزش برنامه نویسی کامپیوتر باید بین 5000 تا 8000 یورو هزینه کنید. این نوع آموزش زمانی مفید است که می‌خواهید آن را به شغل تمام وقت خود تبدیل کنید یا در پروژه‌های مقیاس بزرگ مانند توسعه بازی‌های ویدیویی قرار بگیرید.

 

اگر می‌خواهید بر اصول اولیه تسلط داشته باشید، مهارت‌های تحلیلی خود را تقویت کنید یا رشته‌ای دیگر به کمان مستقل دیجیتال خود اضافه کنید، راه‌های رایگانی برای یادگیری کدنویسی وجود دارد.

 

زبان برنامه نویسی خود را انتخاب کنید

ما به تازگی زبان های برنامه نویسی مختلف و نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  ویژگی های آنها را ارائه کرده ایم. این شما هستید که باید موردی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

 

به عنوان مثال، به عنوان یک مبتدی، دسترسی به پایتون آسان است. با این حال، اگر می‌خواهید خودتان وب‌سایت خود را بهبود ببخشید، باید به HTML و CSS تسلط داشته باشید.

 

در دوره های آنلاین شرکت کنید

هزاران دوره آنلاین وجود دارد که هر نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  جنبه ای از برنامه نویسی را پوشش می دهد: از HTML اولیه گرفته تا ساختارهای داده تا الگوریتم های پیچیده.

 

مطمئن شوید که اولین دوره آموزشی شما اصول یک زبان را معرفی می کند و شامل ماژول ها و تمرین های تعاملی برای راهنمایی یادگیری شما می شود. همچنین باید به خوبی سازماندهی شود تا به شما امکان دهد دانش را به ترتیب درست جذب کنید.

 

ما فهرستی از سایت‌هایی را برای یادگیری نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  کدنویسی به شما پیشنهاد می‌کنیم، کمی پایین‌تر در این مقاله.

 

آموزش های ویدئویی را تماشا کنید

در حالی که دوره های آنلاین برای کسب تجربه عملی عالی هستند، ویدیوهای آنلاین می توانند یادگیری شما را تکمیل کنند و کنجکاوی شما را برآورده کنند.

 

مزیت آنها؟ آنها به شما کمک می کنند تا قدم به قدم پیشرفت کنید: از نصب یک IDE تا تجزیه و تحلیل کد منبع، از جمله تعریف مفاهیم اساسی زبان های موجود.

 

بسازید

یک تکنیک موثر برای یادگیری برنامه نویسی کامپیوتر،  نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان شروع یک پروژه است. حتی اگر خصوصی بماند. هدف این است که خود را آموزش دهید.

 

اگر به بازی های ویدیویی علاقه دارید، سعی کنید یک بازی کوچک شبیه به تتریس، پونگ یا بازی تیک تاک را کدنویسی کنید. شما همچنین می توانید یک وب سایت ایجاد کنید که نمونه نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  کارها خود را ارائه می دهد یا در مورد یکی از علایق خود صحبت می کند (البته بدون استفاده از CMS!).

 

5 سایت برای یادگیری رایگان کدنویسی

برای کمک به یادگیری رایگان برنامه نویسی کامپیوتر، در اینجا 5 سایت ارائه شده است که دوره های رایگان ارائه می دهند.

 

1. freeCodeCamp

Freecodecamp

freeCodeCamp یک سازمان غیرانتفاعی است که  نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان محتوا و منابع مفیدی را برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان فراهم می کند. این مقاله، راهنماها و مطالبی را برای مبتدیان فراهم می کند تا مهارت های کدنویسی را تمرین کرده و به آنها تسلط پیدا کنند.

 

شما می توانید توسعه وب را در زبان های ب Programming software for children  نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان رنامه نویسی مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت تمرین کنید. تمرین ها و سوالات تمرینی زیادی وجود دارد که می توانید روی آنها کار کنید.

 

عشق به کودکان بازدید : 15 شنبه 19 اسفند 1402 نظرات (0)

جاوا یک زبان برنامه نویسی است که به طور گسترده نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  برای کدنویسی برنامه های کاربردی وب استفاده می شود. این یک انتخاب مکرر در بین توسعه دهندگان برای بیش از دو دهه بوده است و امروزه میلیون ها برنامه جاوا در حال استفاده هستند. جاوا یک زبان چند پلتفرمی، شی گرا و شبکه محور است که می تواند به تنهایی به عنوان یک پلتفرم مورد استفاده قرار گیرد. این یک زبان برنامه نویسی سریع، ایمن و قابل اعتماد برای کدنویسی همه چیز از برنامه های تلفن همراه و نرم افزارهای سازمانی گرفته تا برنامه های کاربردی داده های نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  بزرگ و فناوری های سمت سرور است.

 

زبان برنامه نویسی جاوا برای چه مواردی استفاده می شود؟

زبان برنامه نویسی جاوا برای چه مواردی استفاده می شود؟

از آنجایی که جاوا یک زبان رایگان و همه منظوره است، نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  امکان ساخت نرم افزارهای محلی و توزیع شده را فراهم می کند. برخی از کاربردهای رایج جاوا عبارتند از:

 

1. توسعه بازی

بسیاری از بازی های محبوب موبایل، رایانه و ویدیویی به زبان جاوا ساخته می شوند. حتی بازی‌های مدرنی که فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند یادگیری ماشین یا واقعیت مجازی را در خود جای داده‌اند، توسط فناوری جاوا ایجاد می‌شوند.

 

2. محاسبات ابری

جاوا اغلب به عنوان WORA (یک بار بنویسید و هر نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  کجا اجرا کنید) نامیده می شود که آن را برای برنامه های غیرمتمرکز مبتنی بر ابر ایده آل می کند. ارائه دهندگان ابر زبان جاوا را برای اجرای برنامه ها بر روی طیف گسترده ای از پلتفرم های اساسی انتخاب می کنند.

 

3. داده های بزرگ

جاوا برای موتورهای پردازش داده استفاده می شود که می توانند با مجموعه داده های پیچیده و حجم عظیمی از داده های بلادرنگ کار کنند.

 

4. هوش مصنوعی

جاوا مجموعه ای از کتابخانه های یادگیری ماشینی است. نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  ثبات و سرعت آن، آن را برای توسعه برنامه های کاربردی هوش مصنوعی، مانند پردازش زبان طبیعی و یادگیری عمیق، عالی می کند.

 

5. اینترنت اشیا (IoT)

جاوا برای برنامه‌ریزی حسگرها و سخت‌افزار در دستگاه‌های جانبی که می‌توانند به طور مستقل به اینترنت متصل شوند، استفاده شده است.

 

چرا جاوا یک انتخاب محبوب در میان توسعه دهندگان نرم افزار مدرن است؟

جاوا محبوب است زیرا با در نظر گرفتن قابلیت استفاده طراحی شده است. در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا توسعه دهندگان به انتخاب جاوا نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی ادامه می دهند:

 

منابع آموزشی با کیفیت بالا

جاوا مدت زیادی است که وجود داشته است، بنابراین  نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان منابع یادگیری زیادی برای برنامه نویسان جدید در دسترس است. مستندات دقیق، کتاب های جامع و دوره ها به توسعه دهندگان در منحنی یادگیری کمک می کند. علاوه بر این، مبتدیان می توانند قبل از رفتن به جاوای پیشرفته شروع به نوشتن کد در Java Standard کنند.

 

توابع و کتابخانه های داخلی

با استفاده از جاوا، توسعه دهندگان نیازی به نوشتن هر تابع جدید از ابتدا ندارند. در عوض، جاوا یک اکوسیستم غنی از توابع و کتابخانه های داخلی را برای توسعه طیف گسترده ای از برنامه ها فراهم می کند.

 

پشتیبانی فعال جامعه

جاوا بسیاری از کاربران فعال و جامعه ای دارد که می نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  تواند به توسعه دهندگان در هنگام مواجهه با مشکلات کدنویسی کمک کند. علاوه بر این، نرم افزار پلت فرم جاوا به طور مرتب نگهداری و به روز می شود.

 

ابزارهای توسعه با کیفیت بالا

جاوا ابزارهای مختلفی را برای خودکارسازی ویرایش، اشکال زدایی، آزمایش، استقرار و مدیریت تغییر ارائه می دهد. این ابزارها برنامه نویسی جاوا را سریعتر و مقرون به صرفه تر می کنند.

 

پلتفرم مستقل

کد جاوا می تواند بر روی هر پلتفرم اساسی مانند ویندوز، لینوکس، iOS یا اندروید بدون بازنویسی اجرا شود. این باعث می‌شود که در محیط امروزی، جایی که می‌خواهیم برنامه‌ها را روی چندین دستگاه اجرا کنیم، بسیار قدرتمند است.

 

امنیت

کاربران می توانند کد جاوا نامعتبر را روی شبکه آپلود کنند  نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان و آن را در یک محیط امن اجرا کنند که نمی تواند آسیبی به آن وارد کند. کد نامعتبر نمی تواند سیستم میزبان را با ویروس آلوده کند یا فایل ها را از روی هارد بخواند یا بنویسد. علاوه بر این، سطوح امنیتی و محدودیت ها در جاوا بسیار قابل تنظیم هستند.

 

جاوا چگونه کار می کند؟

همه زبان های برنامه نویسی به شما امکان می دهند با ماشین ها ارتباط برقرار کنید. سخت افزار ماشین فقط به ارتباطات الکترونیکی پاسخ می دهد. زبان های برنامه نویسی سطح بالا مانند جاوا به عنوان پلی بین زبان انسانی و زبان سخت افزار عمل می کنند. برای استفاده از جاوا، یک توسعه دهنده بای Programming software for children د بر دو جنبه تسلط داشته باشد:

 

عشق به کودکان بازدید : 14 شنبه 19 اسفند 1402 نظرات (0)

 

برای برخی از والدین، کودکان 4 ساله ممکن است به شروع برنامه نویسی برای کودکان  نظر برسد که آنها فقط از طریق بازی کردن یک تجربه آموزشی یاد می گیرند. با این حال، این روزها کودکان پیش دبستانی بیشتر با رایانه ها و برنامه های کاربردی آشنا هستند و ممکن است با افزایش سن بیشتر مجذوب آنها شوند شروع برنامه نویسی برای کودکان . بنابراین، آموزش مهارت های کدنویسی به آنها ضروری است. و در اینجا چند خبر عالی وجود دارد: از سن چهار سالگی، می توانید کودک خود را برای کدنویسی آماده کنید.

 

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای آشنا کردن فرزندانتان با دنیای کدنویسی از آنها استفاده کنید. برخی دیگر از اسباب‌بازی‌های کدنویسی، فعالیت‌های برنامه‌نویسی بدون برق، برنامه‌های کدنویسی یا حتی پازل‌ها برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند.

 

در زیر چند نکته و استراتژی در مورد نحوه آموزش شروع برنامه نویسی برای کودکان  کدنویسی به فرزندتان از سن چهار سالگی وجود دارد.

 

آموزش کدنویسی به بچه های 4 ساله

مروری بر آموزش 4 ساله نحوه کدنویسی

به عنوان یک والدین، ممکن است فکر کنید که آموزش کدنویسی برای 4 سالگی پیچیده و پیچیده به نظر می رسد. می تواند باشد، اما همیشه اینطور نیست.

 

حتی اگر دانش قبلی در مورد کدنویسی ندارید، برای  شروع برنامه نویسی برای کودکان آموزش کدنویسی به فرزندانشان نیازی به تجربه برنامه نویسی قابل توجهی ندارید.

 

آموزش کدنویسی به بچه های 4 ساله

بهترین نکات برای آموزش کدنویسی به کودک 4 ساله خود

تکنولوژی زندگی روزمره ما را حتی در بازی های پیش دبستانی متحول کرده است. و کدنویسی - به عنوان بخشی از فناوری، نقشی حیاتی در زندگی ما و آینده فرزندانمان ایفا می کند.

 

کدنویسی ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما زمانی که به درستی معرفی شود می تواند سرگرم کننده، تعاملی و عملی برای کودکان پیش دبستانی باشد. در زیر چند نکته برای آموزش کدنویسی به کودک 4 ساله ارائه شده است.

 

با معرفی پایه های اساسی شروع کنید

هیچ میانبری برای یادگیری چیزهای جدید وجود ندارد.  شروع برنامه نویسی برای کودکان بهترین راه این است که یک قدم آن را برداریم. اکثر کودکان چهار ساله نمی توانند سریعتر از بزرگسالان چیزها را درک کنند، بنابراین یک رویکرد گام به گام برای بقیه دوره توصیه می شود.

 

اولین قدم این است که آن را با عباراتی که می توانند درک کنند برای کودکان توضیح دهید. وقتی صحبت از آموزش به کودکان می شود که مانند برنامه نویسان کامپیوتر فکر کنند، اولین قدم ایجاد مقدمات در پیش دبستانی است.

 

شما می توانید اصول کدنویسی را از طریق بازی معرفی کنید،  شروع برنامه نویسی برای کودکان زیرا بهترین راه برای یادگیری کودکان است.

 

از برنامه های کاربردی برنامه نویسی اولیه استفاده کنید

آیا می‌دانستید که طبق طیف وسیعی از مطالعات، کودکان زمانی که از فناوری به روش‌های جدید استفاده می‌کنند، مؤثرتر یاد می‌گیرند؟ در آموزش کدنویسی به کودک 4 ساله خود، می توانید با دانلود و استفاده از یک برنامه کدنویسی ساده بر روی دستگاه تلفن همراه خود، از فرصت های آموزشی متعدد موجود بهره ببرید. چندین برنامه دانلود در گوگل پلی یا اپل استور مناسب برای 4 سال وجود دارد مانند Daisy the Dinosaur، Hopster Coding Safari و Code Karts.

 

بازی های عملی و فعالیت های کدگذاری را معرفی کنید

وقتی کودکان لذت می برند، برای یادگیری بازتر می شوند. شروع برنامه نویسی برای کودکان  آنها حتی متوجه نمی شوند که به دلیل فعالیت های جذاب در حال یادگیری نحوه کدنویسی هستند.

 

در زیر برخی از فعالیت های پیش دبستانی وجود دارد که می تواند به کودک چهار ساله در توسعه مهارت های کدنویسی کمک کند. اینها به آنها کمک می کند زیرا این بازی ها به آنها کمک می کند تا مهارت های حل مسئله و تفکر منطقی را برای انجام بازی توسعه دهند:

 

حل پازل ها

برنامه نویسان کامپیوتر نیاز به حل مسائل دارند، بنابراین حل پازل ها می تواند به آنها در توسعه مهارت های حل مسئله کمک کند. در حل پازل، بچه ها باید به پازل و قطعات نگاه کنند تا بفهمند چگونه آنها را کنار هم بچینند تا پازل را تمام کنند.

 

بلوک های ساختمان

تفکر منطقی یکی از مهارت هایی است که کودکان 4  شروع برنامه نویسی برای کودکان ساله برای یادگیری کدنویسی باید آن را توسعه دهند. با بلوک‌های ساختمانی، بچه‌های جوان یاد می‌گیرند که چگونه منطقی فکر کنند، همانطور که کودک یاد می‌گیرد که چگونه و آیا بلوک‌ها می‌توانند تعادل ایجاد کنند و کجا قرار دهند تا این کار را انجام دهند.

 

همچنین، ساختن چیزی از بلوک‌ها به صبر، پشتکار و اراده زیادی نیاز دارد که همگی مهارت‌هایی هستند که در برنامه‌نویسی کامپیوتری مهم هستند!

 

بازی های ریاضی

این ایده خوبی است که کودکان پیش دبستانی در هر بازی یا فعالیتی که نیازمند به کارگیری مهارت های حسابی است، شرکت کنند. بازی های سرگرم کننده و آسان حس اعداد برای کودکان پیش دبستانی به آنها کمک می کند تا در مورد اعداد بیاموزند.

 

برای چهار سالگی، می‌توانید بازی‌های ریاضی سهل‌انگیز مانند بازی‌های رومیزی را امتحان کنید یا اجازه دهید در یک پیچ و خم شرکت کنند.

 

فعالیت های آفلاین مانند اسباب بازی های کدنویسی شروع برنامه نویسی برای کودکان  را امتحان کنید

باید به کودکان نشان داده شود که ممکن است کدنویسی را به روش های دیگری غیر از رایانه یاد بگیرند.

 

یکی از فعالیت های آفلاین یا بدون پلاگ که کودک 4 ساله شما می تواند از آن برای معرفی به دنیای فناوری استفاده کند، استفاده از اسباب بازی های رمزگذاری است. اسباب‌بازی‌های کدنویسی روشی سرگرم‌کننده و عملی برای کودکان و بزرگسالان جوان هستند تا کدنویسی و سایر مهارت‌های STEM (علم، فناوری، مهندسی و ریاضی) را به صورت عملی یاد بگیرند.

 

برای چهار سالگی، اسباب‌بازی‌های کدنویسی متعددی برای یادگیری و معرفی در دنیای کدنویسی اولیه وجود دارد.

 

خلاقیت و آزادی را برای اشتباه کردن تشویق کنید

ضروری است که فرزندان خود را قادر  Start programming for kids کنید هنگام یادگیری کدنویسی خلاق باشند. بس است

عشق به کودکان بازدید : 14 شنبه 19 اسفند 1402 نظرات (0)

f اگر کودکتان از طراحی نقاشی لذت می برد، می تواند سرگرم  شروع برنامه نویسی برای کودکان  کننده باشد. به عنوان مثال، Scratch یک محیط کدنویسی تعاملی برای کودکان است که به آنها اجازه می‌دهد با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مبتنی بر بلوک، داستان‌ها، بازی‌ها و داستان‌های متحرک بسازند. بچه‌ها می‌توانند شخصیت‌های خود (معروف به Sprites) و پس‌زمینه (معروف به پس‌زمینه) را برای شخصی‌سازی آثار خود آپلود کنند.

اگر کودک شما از بازی کردن آنها لذت می برد، ممکن ا شروع برنامه نویسی برای کودکان ست از ایجاد بازی های رایانه ای و تلفن هوشمند خود لذت ببرد. بازی هایی مانند Minecraft و Roblox که از بازی های رایانه ای محبوب برای یادگیری برنامه نویسی هستند، نمونه های کاملی هستند.

آخرین کلمه در مورد آموزش کدنویسی به کودکان

آموزش کدنویسی به بچه ها می تواند مزایای زیادی در حال حاضر و آینده به آنها بدهد.

 

خبر خوب این است که شما مجبور نیستید یک متخصص  شروع برنامه نویسی برای کودکان برنامه نویسی باشید تا آنها را در مسیر یادگیری کدنویسی قرار دهید.

 

با برنامه‌های کدنویسی مانند codeSpark، اسباب‌بازی‌های کدنویسی، کلاس‌های آنلاین رایگان، محتوای YouTube، و موارد دیگر، کودکان شما می‌توانند از همین الان شروع به یادگیری کدنویسی کنند!

 

آیا در مورد آموزش کدنویسی به کودکان سوالی دارید؟ نظر شروع برنامه نویسی برای کودکان  خود را در زیر بگذارید تا به ما کمک کنید.

 

هومر در مقابل ABCMouse: کدام برنامه آموزشی برای کودکان بهترین است؟

بررسی استاد کلاس ماریا کری: هر آنچه که باید شروع برنامه نویسی برای کودکان بدانیدنحوه آموزش کدنویسی به بچه ها با دوره ها و برنامه های آنلاین را کسب کنید

یادگیری کدنویسی می‌تواند به کودکان کمک کند تا مهارت‌های حیاتی را برای آینده خود توسعه دهند و در دنیایی که به طور فزاینده‌ای مبتنی بر فناوری است، احساس قدرت کنند. edX دوره های مختلفی را ارائه می دهد که زبان های برنامه نویسی مناسب برای کودکان را برای زبان آموزان در سنین و مراحل مختلف آموزش می دهد.

چرا بچه ها باید زبان های کدنویسی را یاد بگیرند؟

دوره های آنلاین برنامه نویسی کودکان را مرور کنید

مشاغلی را که از مهارت های کدنویسی استفاده می کنند کاوش کنید

 

جستجو در دوره های edX

چرا بچه ها باید زبان های کدنویسی را یاد بگیرند؟

در قلب خود، کدگذاری وسیله ای برای حل مسئله ا شروع برنامه نویسی برای کودکان ز طریق فناوری است. با یادگیری کدنویسی، بچه ها می توانند شرکت کنندگان فعالی در دنیای اطراف خود باشند و مهارت های مهم زندگی مانند تفکر انتقادی، استقلال و خلاقیت را به دست آورند.

 

در عین حال، یادگیری کدنویسی بچه ها را برای آینده  شروع برنامه نویسی برای کودکان شغلی خود آماده می کند. در عصر دیجیتال، استفاده راحت از ابزارهای فنی برای حرفه ای ها در بیشتر صنایع مهم است و کدنویسان جوان فرصت های زیادی برای کسب اعتماد با استفاده از فناوری پیشرفته دارند.

 

دوره های برنامه نویسی کودکان با اعمال اصول کدنویسی در فعالیت های سبک بازی، یادگیری نحوه کدنویسی را سرگرم کننده و جذاب می کند. با edX، بچه ها می توانند شروع به کشف مفاهیم فنی در یک محیط کم خطر کنند، و به آنها اجازه می دهد تا آینده خود را بسازند.

مه نویسی مناسب برای کودکان

وقتی بچه‌ها در حال یادگیری کدنویسی هستند، مهم است که دوره‌ای را انتخاب کنید که با مرحله رشد فعلی و سطح آموزشی آنها هماهنگ باشد. edX گزینه‌هایی را برای معلمانی که با فراگیران در گروه‌های سنی مختلف درگیر هستند، ارائه می‌کند.

 

برای بچه‌های مهدکودک تا کلاس سوم، دوره‌ها ممکن است نحوه آموزش اصول سواد دیجیتال، از جمله دروس زیر را پوشش دهند:

 

تفکر محاسباتی از طریق فعالیت های تعاملی

 

الهام بخشیدن به فراگیران برای مشارکت در تفکر محاسباتی

 

درک چگونگی تأثیر فناوری بر جامعه

 

آموزش کدنویسی و محدودیت های آن، از جمله روش های متصل و بدون برق

 

مربیانی که با کودکان کلاس چهارم تا دهم کار می کنند ممکن است بتوانند مفاهیم کدنویسی را از سطوح بالاتر کشف کنند. دوره های edX می تواند به معلمان کمک کند تا برای انواع سناریوهای یادگیری آماده شوند و در انتقال مفاهیم فنی به یادگیرندگان جوان موفق شوند.

 

یادگیری در مورد نحوه آموزش کدنویسی می تواند توانایی شروع برنامه نویسی برای کودکان  های شما را به عنوان یک مربی تکمیل کند و فرصت های شغلی شما را گسترش دهد. edX گزینه های آموزشی متنوعی را برای زبان آموزان علاقه مند به مطالعه این موضوعات و همچنین رشته های دیگر ارائه می دهد. بوت کمپ می تواند یادگیری عملی و منعطف را برای کسانی که می خواهند به سرعت مهارت پیدا کنند، فراهم کند، در حالی که دوره های آموزش اجرایی برای افراد حرفه ای پرمشغله طراحی شده است. شما همچنین می توانید برنامه درسی جامع تری را در برنامه لیسانس یا برای زبان آموزان پیشرفته تر، برنامه کارشناسی ارشد دنبال کنید. مسیر یادگیری مناسب خود را پیدا کنید.

 

مشاغلی را که از مهارت های کدنویسی استفاده می کنند کاوش کنید

از آنجایی که کدنویسی مهارت‌هایی فراتر از آنچه در برنامه‌نویسی نیاز است ایجاد می‌کند، بچه‌هایی که کدنویسی را یاد می‌گیرند می‌توانند به شغل‌های خود در زمینه‌های مختلف توجه کنند. خلاقیت، حل مسئله و توانایی های فنی برای افراد علاقه مند به مشاغل از جمله:

 

توسعه دهنده وب: کدی را می نویسد، آزمایش می کند و به کار می برد که به وب سایت ها و برنامه های نرم افزاری قدرت می دهد.

 

توسعه‌دهنده بازی: کدهای پشت بازی‌های دیجیتال را در پلتفرم‌های مختلف مانند کنسول‌ها، رایانه‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه توسعه می‌دهد. Footnote3

 

طراح تجربه کاربری (UX): رابط های جذابی را برای وب سایت ها و برنامه ها بر اساس تجربه کاربری بصری ایجاد می کند. پانوشت4

 

بازاریاب دیجیتال: پیام یک نام تجاری را در پلتفرم های دیجیتال به اشتراک می گذارد و در عین حال به اهداف تجاری کمک می کند. پانوشت 5

 

تحلیلگر داده: داده‌ها را جمع‌آوری، سازماندهی و تجزیه و تحلیل می‌کند و یافته‌های آن‌ها را در تجسم‌هایی آسان ارائه می‌کند. پانوشت 6

 

هر یک از این نقش ها دارای شرایط تحصیلی و مهارتی متفاوتی خواهند بود. برای مثال، ممکن است بتوانید مهارت‌های مرتبط را در یک اردوی راه‌اندازی کدنویسی ایجاد کنید. با این حال، برخی از کارفرمایان بسته به نقش ممکن است به دنبال نامزدهایی با مدرک باشند. قبل از تصمیم گیری در مورد یک مسیر یادگیری خاص، در مورد موقعیت هایی که امیدوارید دنبال کنید تحقیق کنید و درس های خود را با اهداف شغلی خود هماهنگ کنید.

 

فرصت های بیشتری برای یادگیری شما

ما بیش از 500 فرصت یادگیری را برای ایجاد یکی از جامع‌ترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین رایگان تا درجه در جهان اضافه کرده‌ایم.

 

جدید

آموزش اجرایی

دوره‌هایی با پشتیبانی کامل توسط  Start programming for kids متخصص که مراقبت را ایجاد می‌کنند

عشق به کودکان بازدید : 11 شنبه 19 اسفند 1402 نظرات (0)

 

 

هر جوانی می تواند از یادگیری نحوه کدنویسی شروع برنامه نویسی برای کودکان  بهره مند شود. با این حال، انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان می تواند دشوار باشد. در این مقاله، بهترین گزینه‌ها را برای آشنایی کودکان با برنامه‌نویسی و نحوه شروع کار با آن‌ها بررسی می‌کنیم.

 

چرا کودکان شما باید کدنویسی را یاد بگیرند؟

بهترین زبان های برنامه نویسی توصیه شده برای کودکان

خراش

پایتون

روبی

HTML، CSS و جاوا اسکریپت

جاوا

هاسکل

الهام بخش ساختمان

چگونه بهترین زبان برنامه نویسی را برای کودک خود انتخاب کنید

سوالات متداول

نتیجه

خوراکی های کلیدی

توانمندسازی نسل های آینده از طریق کدنویسی:   شروع برنامه نویسی برای کودکان آشنایی کودکان با برنامه نویسی یک سرمایه گذاری ارزشمند در آینده آنهاست. در عصر دیجیتال که فناوری در تمام جنبه های زندگی نفوذ می کند، یادگیری کدنویسی نه تنها کودکان را با مجموعه مهارت های حیاتی مجهز می کند، بلکه توانایی های حل مسئله، خلاقیت و تفکر منطقی را نیز افزایش می دهد. این مقاله بر اهمیت آموزش کدگذاری تاکید می‌کند و نقش آن را در توسعه استراتژی‌های حل مسئله ساختاریافته، تقویت انعطاف‌پذیری و افزایش اعتماد به نفس از طریق کار شروع برنامه نویسی برای کودکان پروژه خلاقانه برجسته می‌کند.

پیمایش در چشم انداز زبان های برنامه نویسی برای کودکان: انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب برای کودک با توجه به گزینه های فراوان می تواند دلهره آور باشد. مقاله این انتخاب را با تشریح زبان های توصیه شده بر اساس سن و علاقه ساده می کند. برای کودکان کوچک‌تر، زبان‌های مبتنی بر بلوک مانند Scratch نقطه ورود بسیار خوبی را ارائه می‌دهند و بر منطق برنامه‌نویسی بدون پیچیدگی نحو تمرکز می‌کنند. با پیشرفت کودکان شروع برنامه نویسی برای کودکان ، زبان های مبتنی بر متن مانند پایتون و جاوا اسکریپت مناسب می شوند و پلی برای مفاهیم و برنامه های پیشرفته تر در توسعه وب، علم داده و فراتر از آن ارائه می دهند.

پروژه ها و منابع الهام بخش برای برنامه نویسان جوان: فراتر از انتخاب زبان های برنامه نویسی، این مقاله بر اهمیت یادگیری عملی و مبتنی بر پروژه تاکید دارد. ابزارهایی مانند رزبری پای و بی‌بی‌سی میکروبیت به دلیل توانایی‌شان در رمزگشایی از علم رایانه، ملموس و تعاملی کردن آن مورد تحسین  شروع برنامه نویسی برای کودکان قرار می‌گیرند. علاوه بر این، این مقاله به عنوان گنجینه ای از منابع، از برنامه نویسی مبتنی بر بلوک برای مبتدیان گرفته تا دوره ها و پروژه های پیشرفته تر، تضمین می کند که کودکان در هر سنی به موادی دسترسی دارند که با سطح مهارت و علایق آنها مطابقت دارد، بنابراین تعامل و مشارکت را حفظ می کند. اشتیاق مادام العمر به فناوری

چرا کودکان شما باید کدنویسی را یاد بگیرند؟

کمک به کودکان در یادگیری کدنویسی احتمالا یکی شروع برنامه نویسی برای کودکان  از بهترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. یادگیری کدنویسی یک مهارت ارزشمند است که تنها در دنیایی که به طور فزاینده‌ای به هم متصل است و بر محاسبات متکی است، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. این روزها کدنویسی در مدارس بسیار بیشتر آموزش داده می شود، زیرا جایگاه آن به عنوان یک موضوع ارزشمند همچنان در حال رشد است، اما اگر بتوانید با معرفی هرچه زودتر فرزندتان به آن یک شروع جهشی بدهید، می توانید کارهای بزرگی برای او انجام دهید. لطف. و مانند تقریباً هر چیز دیگری، یادگیری کدنویسی در زمانی که جوان تر هستید و مغز هنوز در حال رشد و ایجاد ارتباط است آسان تر است. هنگامی که کودک شما برنامه نویسی به یک زبان را یاد گرفت، یادگیری زبان بعدی بسیار آسان تر است.

 

آموزش کدنویسی با جاوا اسکریپت

توسعه مهارت های حل مسئله و تفکر انتقادی

یادگیری کدنویسی به توسعه مهارت‌های حل مسئله شروع برنامه نویسی برای کودکان و تفکر انتقادی کمک می‌کند که در همه زمینه‌های برنامه درسی مزایایی دارد. نوشتن کد به بچه ها کمک می کند تا با تقسیم کردن مسئله به کارهای کوچکتر و قابل مدیریت تر و حل آنها به روشی منطقی، یک رویکرد ساختاریافته برای حل مسئله ایجاد کنند. همچنین آنها را با مفاهیمی مانند تجرید و بازگشت به صورت عملی آشنا می کند.

 

برنامه نویسی به توسعه خلاقیت و همچنین انعطاف  شروع برنامه نویسی برای کودکان پذیری و عزم راسخ برای انجام وظایف کمک می کند. همچنین به بچه‌ها فرصتی می‌دهد تا چیزی را طراحی و بسازند که حتی ممکن است به یک پروژه کامل برای آنها تبدیل شود و اعتماد به نفس آنها را تقویت کند. کار بر روی یک پروژه ممکن است شامل همکاری با سایر بچه ها نیز باشد و به توسعه مهارت های مشارکتی آنها کمک کند.

 

مهارت های برنامه نویسی مورد تقاضا هستند

دیوید دوج 10 دلیل قانع‌کننده برای اینکه بچه‌ها باید شروع برنامه نویسی برای کودکان  کدنویسی را یاد بگیرند و 5 دلیل دیگر که چرا کدنویسی از آنچه فکر می‌کنید مهم‌تر است را بیان می‌کند. نکته کلیدی این است که با خودکار شدن دنیای صنعت، فارغ التحصیلان علوم کامپیوتر به طور فزاینده ای مورد تقاضا خواهند بود، در حالی که سایر بخش ها تعداد کارکنان خود را کاهش می دهند.

 

در حال حاضر کدنویسی در دوره های دانشگاهی شروع برنامه نویسی برای کودکان  بیشتر و بیشتر مورد نیاز است و نه فقط در دوره هایی که به طور خاص مبتنی بر علوم کامپیوتر هستند. فارغ التحصیلان علوم کامپیوتر تقاضای بالایی دارند و تقریباً از هر مدرک دیگری حقوق اولیه بالاتری دارند.

 

با توجه به افزایش استفاده از فناوری در تمام بخش‌ها، تخمین زده می‌شود که فارغ‌التحصیلان رشته علوم کامپیوتر در آینده چشم‌انداز شغلی بهتر و انعطاف‌پذیری شغلی بیشتری خواهند داشت. به همین دلیل، دانشجویان بیشتری برای تحصیل در رشته علوم کامپیوتر انتخاب می‌کنند، با افزایش 7.6 درصدی در بریتانیا در Start programming for kids  سال 2020. این روندی است که قرار است با توجه به نیاز به کارگران کامپیوتر ادامه یابد.

عشق به کودکان بازدید : 12 یکشنبه 13 اسفند 1402 نظرات (0)

 (شکل 7). شکاف های پارامتر بولی سخت کاربرد زبان برنامه نویسی اسکرچ چیست  ترین هستند و فقط بولی را می پذیرند

بلوک های عملکردی شکاف‌های پارامتر عدد و رشته سخت‌گیری کمتری دارند. آنها

یک بلوک تابع از هر نوع را بپذیرید و پارامتر را به نوع هدف اگر وادار کنید

لازم است.

یک متغیر Scratch می تواند مقادیری از هر نوع داده ای را در خود نگه دارد. این از نیاز جلوگیری می کند

که کاربر هنگام ایجاد متغیر، نوع آن را کاربرد زبان برنامه نویسی اسکرچ چیست  مشخص می کند. Scratch به طور خودکار بین اعداد و رشته ها بسته به زمینه تبدیل می شود. برای

به عنوان مثال، اگر رشته "123" به یک عملیات حسابی ارسال شود، تبدیل می شود

ACM Transactions on Computing Education, Vol. 10، شماره 4، ماده 16، انتشارات. تاریخ: نوامبر 2010.

16: 10 · جی. مالونی و همکاران.

به عدد، در حالی که اگر عددی به دستور “say” منتقل شود، تبدیل می شود

به یک رشته با توجه به اهداف Scratch، تبدیل خودکار ارجحیت دارد

کاربر را ملزم به تبدیل صریح بین انواع می کند.

Scratch در حال حاضر تنها از سه نوع داده کاربرد زبان برنامه نویسی اسکرچ چیست vدرجه یک پشتیبانی می کند. چگونه ممکن است

گرامر بصری برای رسیدگی به انواع دیگر درجه یک در آینده گسترش می یابد؟

یک رویکرد ایجاد یک شکل شکاف/تابع جدید برای هر نوع جدید است.

اما اگر انواع زیادی اضافه شود، آن رویکرد می تواند منجر به درهم ریختگی بصری و

سردرگمی بالقوه یک رویکرد جایگزین، اشتراک انواع جدید است

همان شکل گرد که قبلاً برای اعداد و رشته ها استفاده شده است، مطابق با

متغیرهای تایپ نشده Scratch. این انتخاب طراحی آینه انتخاب بین

تایپ ایستا و پویا در زبان های مبتنی بر متن

3.3 Sprites: The Scratch Object Model

اسپرایت ها اشیا هستند: حالت (متغیرها) و رفتار (اسکریپت ها) را در بر می گیرند.

با این حال، از آنجایی که Scratch نه کلاس  کاربرد زبان برنامه نویسی اسکرچ چیست دارد و نه وراثت، یک شی مبتنی است

زبان اما شی گرا نیست. (یک زبان باید از وراثت پشتیبانی کند

به نام شی گرا [وگنر 1987].

دستورات فقط بر روی جن که در آن ظاهر می شوند عمل می کنند. یک اسپرایت نمی تواند دستوری مانند "حرکت" را روی یک اسپرایت دیگر فراخوانی کند. در شی گرا

به عبارت دیگر، گیرنده ضمنی هر فرمان همان sprite است که در آن ظاهر می شود.

(نمونه اولیه Scratch دستورات cross-sprite را مجاز می‌کرد، اما کاربران پیدا کردند

که گیج کننده است.)

هر جن دارای مجموعه ای از اسکریپت های مستقل خود است. این طراحی شامل یک

مصالحه. از یک طرف، درک آن آسان است. اسکریپت‌ها در یک اسپرایت مشخص می‌گویند

کل داستان در مورد رفتار آن جن؛ کاربر نیازی به جستجوی کلاس ندارد

سلسله مراتب یا دنبال کردن یک زنجیره اولیه برای کاربرد زبان برنامه نویسی اسکرچ چیست  یافتن اسکریپت های ارثی. علاوه بر این،

تغییرات کد بومی سازی شده اند: ویرایش یک برنامه نویسی نوجوانان  اسکریپت فقط بر اسپرایتی که در آن است تأثیر می گذارد

اسکریپت ظاهر می شود، در حالی که در زبان های دیگر ویرایش یک روش ارثی می تواند

پیامدهای گسترده و احتمالاً غیرمنتظره ای دارند.

از سوی دیگر، بدون کلاس‌ها یا مکانیزم اشتراک‌گذاری کد دیگر،

کار بیشتر برای مدیریت چند جن با رفتار یکسان است، مانند

آجرها در یک بازی Breakout. در چنین مواردی، کاربر به طور معمول یک تک ایجاد می کند

sprite با رفتار مورد نظر، سپس از ابزار stamp برای ایجاد تعداد زیادی استفاده می کند

کپی به دلخواه در صورتی که رفتار اسپرایت ها بعد از این نیاز به تغییر داشته باشد

کپی‌هایی ساخته شده‌اند، کاربر می‌تواند همان تغییر را در هر کدام ایجاد کند

همه کپی ها به جز یکی را کپی یا حذف کنید، اسکریپت های اسپرایت را ویرایش کنید و سپس بسازید

مجموعه ای جدید از کپی ها

کپی دستی اسپرایت ها خسته کننده می شود. کاربران اسکرچ پیشرفته اغلب می پرسند

برای دستوری برای کپی کردن یا شبیه سازی یک sprite تحت کنترل برنامه. ما چندین شکل از شبیه‌سازی را در نسخه‌های قبلی Scratch امتحان کردیم، اما سه عارضه را کشف کردیم: (1) یک برنامه فرار می‌تواند صحنه را با کلون‌ها غلبه کند و باعث شود

سیستم پاسخگو نیست؛ (2) با استفاده از مکانیسم پخش فعلی، آن بود

فراخوانی یک اسکریپت فقط روی کلون جدید دشوار کاربرد زبان برنامه نویسی اسکرچ چیست  است. و (3) نیاز به منطق اضافی داشت

برای از بین بردن کلون زمانی که دیگر مورد نیاز نیست. دو مشکل دوم

تمایل به تشدید اولین. ما در حال حاضر در حال بررسی یک مکانیسم کلون جدید هستیم

که به این مسائل می پردازد.

ACM Transactions on Computing Education, Vol. 10، شماره 4، ماده 16، انتشارات. تاریخ: نوامبر 2010.

زبان و محیط برنامه نویسی اسکرچ · 16: 11

شکل 8. یک فرمان پخش و دو اسکریپت که راه اندازی می کند.

3.4 ارتباطات و اشتراک گذاری Inter-Sprite

همانطور که گفته شد، اسپرایت ها نمی توانند مستقیماً اسکریپت های یکدیگر را فراخوانی کنند. در عوض، خراش

از مکانیزم پخش برای پشتیبانی از ارتباطات و همگام سازی بین اسپریت استفاده می کند. هر جن می تواند یک پیام (رشته دلخواه) را پخش کند. آ

پخش همه اسکریپت‌ها را در همه اسپرایت‌ها فعال می‌کند که با یک تطابق شروع می‌شود «وقتی من

دریافت بلوک ماشه <msg>. به عنوان مثال، در پاسخ  کاربرد زبان برنامه نویسی اسکرچ چیست به پیام پخش شده "صحنه دوم"، چندین جن که شخصیت های یک داستان را نشان م What is the use of Scratch programming language? ی دهند ممکن است

 

عشق به کودکان بازدید : 17 یکشنبه 13 اسفند 1402 نظرات (0)

به دنیای برنامه های افزودنی Scratch شیرجه بزنید و  کاربرد زبان برنامه نویسی اسکرچ چیست قابلیت های پلتفرم را گسترش دهید. از یکپارچه‌سازی سخت‌افزار گرفته تا ترکیب قابلیت‌های پیشرفته، بررسی کنید که چگونه برنامه‌های افزودنی پروژه‌های کدنویسی شما را ارتقا می‌دهند.

 

بهترین روش ها برای آموزش اسکرچ به مبتدیان

الهام بخش خلاقیت از طریق برنامه نویسی Scratch

خلاقیت با برنامه نویسی Scratch حد و مرزی نمی شناسد. کاربرد زبان برنامه نویسی اسکرچ چیست  تخیل خود را آزاد کنید، با کد آزمایش کنید و شاهد جادوی ایجاد پروژه های تعاملی باشید که دیدگاه منحصر به فرد شما را منعکس می کند.

 

پرداختن به نگرانی های امنیتی در پروژه های اسکرچ

امنیت در عصر دیجیتال بسیار مهم است. در مورد بهترین شیوه ها برای اطمینان از امنیت پروژه های Scratch خود بینش به دست آورید. با نحوه محافظت از اطلاعات کاری و شخصی خود در انجمن Scratch آشنا شوید.

 

برنامه نویسی اسکرچ: یک سفر سرگرم کننده و آموزشی

برنامه نویسی اسکرچ فقط در مورد کدنویسی نیست. این سفری کاربرد زبان برنامه نویسی اسکرچ چیست  پر از سرگرمی، خلاقیت و یادگیری مداوم است. خواه یک سرگرمی، دانشجو یا حرفه ای باشید، اسکرچ شما را به دنیایی که در آن نوآوری هیچ حد و مرزی نمی شناسد، خوشامد می گوید.

 

سوالات متداول

آیا اسکرچ کدنویسی واقعی است؟

بله، Scratch یک زبان برنامه نویسی واقعی است. این یک رویکرد بصری و مبتنی بر بلوک را به کار می گیرد و کدنویسی را برای مبتدیان در هر سنی قابل دسترس و لذت بخش می کند.

 

چه زبان برنامه نویسی برای Scratch استفاده می شود؟

Scratch از زبان برنامه نویسی خاص خود استفاده می کند، یک  کاربرد زبان برنامه نویسی اسکرچ چیست سیستم بصری کشیدن و رها کردن. مفاهیم کدنویسی را ساده می کند و برای مبتدیان برای درک و ایجاد پروژه های تعاملی ایده آل است.

 

چگونه شخصی می تواند یک برنامه نویس سریع شود؟

برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس سریع، به طور برنامه نویسی نوجوانان  منظم تمرین کنید، مشکلات را به وظایف کوچکتر تقسیم کنید و به دنبال راه حل های کارآمد باشید. یادگیری میانبرهای صفحه کلید و به روز ماندن در روند کدنویسی نیز به سرعت کمک می کند.

 

آیا اسکرچ فقط پایتون است؟

نه، اسکرچ پایتون نیست. اسکرچ یک زبان برنامه نویسی بصری مبتنی بر بلوک است، در حالی که پایتون یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر متن است. آنها از نظر نحو، ساختار و کاربرد متفاوت هستند و مخاطبان و اهداف مختلف را تامین می کنند.

 

جمع کردنش!!!

برنامه نویسی Scratch درها را به روی دنیایی از خلاقیت، کاربرد زبان برنامه نویسی اسکرچ چیست  نوآوری و یادگیری در دسترس در حوزه کدنویسی باز می کند. چه مبتدی کنجکاو باشید و چه یک کدنویس باتجربه، سفر با Scratch هم غنی و هم لذت بخش است. ماجراجویی کدنویسی خود را از امروز شروع کنید و شاهد قدرت دگرگون کننده Scratch باشید.

 

علاوه بر این، برای کسانی که در حوزه داده‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند، Pickl.AI به عنوان یک نیروی انقلابی است که چشم‌انداز مدیریت و تجزیه و تحلیل داده‌ها را تغییر می‌دهد.

 

Pickl.AI با برنامه درسی پیشرفته‌ای که مخصوص بچه‌ها تنظیم شده است، در خط مقدم ساده‌سازی فرآیندهای پیچیده یادگیری داده قرار دارد. بنابراین، اگر فرزند شما مشتاق یادگیری علم داده است، می توانید دوره علوم داده برای کودکان را انتخاب کنید. این دوره همچنین برنامه نویسی را برای بچه ها ساده می کند.

 

بنابراین، فرصت را غنیمت بشمارید و مهارت های داده ها  کاربرد زبان برنامه نویسی اسکرچ چیست و کدنویسی خود را با Pickl.AI تقویت کنید - جایی که امکانات بی حد و حصری در انتظار شماست.

 

اولین قدم را به سوی آینده ای بردار که با نوآوری و بینش های مبتنی بر داده شکل می گیرد. همین الان سفر خود را آغاز کنید.

 

  20 نوامبر 2023

  زبان برنامه نویسی

  علم داده برای کودکان چگونه می‌تواند یک برنامه‌نویس سریع شود. اهمیت برنامه‌نویسی اسکرچ آیا اسکرچ یک کدنویسی واقعی است؟ آیا اسکرچ فقط پایتون است؟ برنامه نویسی برای بچه ها چه کاربرد زبان برنامه نویسی اسکرچ چیست  زبان برنامه نویسی برای Scratch استفاده می شود؟ برنامه نویسی اسکرچ چیست برنامه نویسی اسکرچ برای چه استفاده می شود؟

درباره نویسنده

آخرین پست ها

 

آنوبهاو جین

من یک علاقه‌مند به داده‌ها و رهبر مشتاق در حوزه تجزیه و تحلیل داده‌ها هستم، که دارای سابقه مهندسی و تجربه عملی در زمینه علم داده هستم. تعهد تزلزل ناپذیر من در به کارگیری قدرت داده ها برای مقابله با چالش های پیچیده است، همه با هدف ایجاد تأثیر مثبت اجتماعی. در حال حاضر، من به عنوان یک تحلیلگر داده در TransOrg، بینش‌های ارزشمندی به دست می‌آورم، جایی که این فرصت را داشتم تا در پتانسیل عظیم یادگیری ماشین و ه

What is the use of Scratch programming language? وش مصنوعی در ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برای کسب‌وکارها و مؤسسات آموزشی تحقیق کنم.

عشق به کودکان بازدید : 17 سه شنبه 01 اسفند 1402 نظرات (0)

 

بیایید با بررسی سطح اول پروژه های پایتون شروع کنیم.

 

پروژه پایتون مبتدی: بازی جلاد با پایتون

بهترین پروژه مبتدی که می توانیم  پروژه های تمرینی پایتون در نظر بگیریم بازی Hangman است. من مطمئن هستم که اکثر شما که این مقاله را می خوانید، در یک مقطع از زندگی خود نقش جلاد را بازی کرده اید. برای قرار دادن آن تنها در یک بیانیه، هدف اصلی در اینجا ایجاد یک بازی "حدس بزن کلمه" است. پروژه های تمرینی پایتون  به همان اندازه که ساده به نظر می رسد، نکات کلیدی خاصی دارد که باید به آنها توجه کنید.

 

کاربر باید بتواند حدس های حروف را وارد کند.

همچنین باید محدودیتی برای تعداد حدس هایی که می توانند استفاده کنند تعیین شود.

همچنان کاربر را از نوبت های باقی مانده مطلع کنید.

این بدان معنی است که شما به راهی برای برداشتن یک پروژه های تمرینی پایتون  کلمه برای حدس زدن نیاز دارید. اجازه دهید آن را ساده نگه داریم و از یک فایل متنی برای ورودی استفاده کنیم. فایل متنی شامل کلماتی است که باید از آنها حدس بزنیم.

 

همچنین به توابعی برای بررسی اینکه آیا کاربر واقعاً یک حرف وارد کرده است، برای بررسی اینکه آیا حرف وارد شده در کلمه پنهان است (و اگر هست، چند بار ظاهر می شود)، پروژه های تمرینی پایتون   برای چاپ حروف، و یک متغیر شمارنده نیاز دارید. حدس ها را محدود کنید

 

مفاهیم کلیدی برای این پروژه پایتون:

 

تصادفی

متغیرها

بولی

ورودی و خروجی

عدد صحیح

Char

رشته

طول

چاپ

کد:

جلاد.py

از وارد کردن رشته ascii_downcase

از وارد کردن پروژه های تمرینی پایتو برنامه نویسی نوجونان ن  کلمات get_random_word

 

 

def get_num_attempts():

     """دریافت تعداد تلاش های نادرست و پروژه های تمرینی پایتون ارد شده توسط کاربر برای بازی."""

     در حالی که درست است:

         num_attempts = ورودی(

             'چند تلاش نادرست می خواهید؟ [1-25] ')

         تلاش كردن:

             num_attempts = int(num_attempts)

             اگر 1 <= num_ttempts <= 25:

                 num_attempts را برگردانید

             دیگر:

                 print('{0} بین 1 تا 25  پروژه های تمرینی پایتون  نیست. format(num_attempts))

         به جز ValueError:

             print('{0} یک عدد صحیح بین 1 و 25 نیست. format(

                 تعداد_تلاش))

 

 

def get_min_word_length():

     """دریافت حداقل طول کلمه وارد پروژه  Python practice projects های تمرینی پایتون  شده توسط کاربر برای بازی."""

    

 

عشق به کودکان بازدید : 16 سه شنبه 01 اسفند 1402 نظرات (0)

با درک کامل از اصول برنامه نویسی و بهترین شیوه ها.

 

شما روی پروژه های مختلفی از جمله توسعه وب و پروژه های تمرینی پایتون   تجزیه و تحلیل داده ها کار کرده اید و می توانید دانش خود را برای حل مسائل واقعی به کار ببرید.

 

این دانش شما را برای حرفه ای به عنوان توسعه دهنده نرم افزار، دانشمند داده یا هر پروژه پایتون دیگری آماده می کند.

 

علاوه بر این، تخصص در مفاهیم پروژه پایتون پروژه های تمرینی پایتون  می تواند به فرصت های هیجان انگیز مختلفی منجر شود. شما ممکن است در پروژه های متن باز مشارکت کنید، با توسعه دهندگان دیگر در پروژه های نوآورانه کار کنید یا حتی شرکت نرم افزاری خود را راه اندازی کنید.

 

از کدام پلتفرم پروژه باید استفاده کنید؟

ممکن است تعجب کنید که کدام پلتفرم پروژه را برای پروژه پایتون خود انتخاب کنید. توسعه پروژه نرم افزاری خود بر روی یک پلت فرم خاص بسیار مهم است. در نتیجه، دیگران می توانند از محصول شما استفاده کنند، به ویژه کسانی که فاقد تخصص فنی هستند. وب، دسکتاپ و خط فرمان سه پلتفرم اصلی پروژه های تمرینی پایتون  هستند که توسعه دهندگان پروژه های پایتون را بر روی آنها می سازند.

 

همچنین پایتون یا جاوا اسکریپت را ببینید: کدام را انتخاب کنیم و چرا انتخاب کنیم؟

وب

برنامه های کاربردی وب پروژه هایی هستند که می توانند در وب اجرا شوند. بستر وب برای استفاده عمومی بهترین است زیرا هر کسی با کمک اینترنت به برنامه های کاربردی وب دسترسی پیدا می کند. برنامه های کاربردی وب، وب سایت های پویا هستند که از برنامه نویسی سمت سرور برای انجام کارهایی مانند تعامل با کاربران، اتصال به پایگاه های داده پشتیبان و نمایش نتایج در مرورگرها استفاده می کنند.

 

پروژه برنامه کاربردی وب دارای دو بخش back-end و front-end می باشد. Back-end به سرورها، برنامه ها و پایگاه های داده اشاره دارد، در حالی که Front-end به رابط کاربری اشاره دارد. اگر روی برنامه وب خود تمرکز می کنید، باید HTML، CSS و جاوا اسکریپت را بدانید.

 

اگر با پروژه های وب پایتون کار می کنید، می توانید سیستم پروژه های تمرینی پایتون  های front-end و back-end را درک کنید. چارچوب های وب مبتنی بر پایتون عبارتند از جنگو، پیرامید، Web2py، TurboGears، Flask، pylons و CherryPy.

 

نمونه‌هایی از برنامه‌های کاربردی وب عبارتند از وب‌میل (ایمیل برای برنامه‌های یاهو و جی‌میل)، بانکداری آنلاین، صفحه‌گسترده و پردازشگرهای کلمه. بسیاری از برنامه ها مانند شبکه های اجتماعی، تجارت الکترونیک، برنامه های کاربردی سبد خرید، وبلاگ ها، سیستم های مدیریت محتوا و غیره.

 

برنامه های کاربردی وب یک پروژه بسیار مورد تقاضا هستند. Google Docs، Google Slides، Google Sheets و فضای ذخیره‌سازی ابری، و تقویم‌های اشتراک‌گذاری آنلاین برنامه‌های وب هستند.

 

رابط کاربری گرافیکی دسکتاپ

ساخت اپلیکیشن دسکتاپ بهترین ایده پروژه برای تازه کارها پروژه های تمرینی پایتون  و توسعه دهندگان پایتون سطح متوسط است زیرا برنامه های دسکتاپ به طور گسترده توسط مردم در سراسر جهان استفاده می شود. اگر در حال توسعه رابط کاربری گرافیکی دسکتاپ (رابط کاربری گرافیکی) هستید، دیگر نیازی به یادگیری فن آوری جلویی ندارید. بسیاری از چارچوب های پایتون برای برنامه های دسکتاپ مانند PySimpleGUI، PyQt5، Tkinter، Kivy، wxPython و غیره.

 

هنگامی که یک رابط کاربری گرافیکی دسکتاپ ایجاد کردید، می توانید آن را در کدهای اجرایی برای هر سیستم عامل (لینوکس، ویندوز یا macOS) کامپایل کنید.

 

خط فرمان

اصطلاح "برنامه های خط فرمان" به برنامه ها / برنامه ها و پروژه های تمرینی پایتون   برنامه هایی اطلاق می شود که می توانید کاملاً ترمینال و پوسته با آنها تعامل داشته باشید. در اپلیکیشن Command Line نیازی به رابط های گرافیکی یا بصری برای دیدن کاربران نیست. در برنامه های خط فرمان، کاربران می توانند دستورات ورودی یا خروجی خود را از طریق ASCII وارد کنند. این یک پروژه محبوب پایتون در چند وقت اخیر بوده است. برنامه های کاربردی خط فرمان، طبق تعریف، به سطح معینی از دانش فنی خط فرمان نیاز دارند. آنها به اندازه برنامه های وب یا دسکتاپ کاربر پسند نیستند. در پایتون، چارچوب‌های خط فرمان مختلفی مانند Click، docopt، Plac، Cliff، Cement و Python Fire وجود دارد.

 

نتیجه

در این وبلاگ 24 پروژه پایتون برای مبتدیان را پوشش داده ایم.  برنامه نویسی نوجوانان ما همچنین سطوح متوسط و پیشرفته ایده های پروژه پایتون را پوشش دادیم. شما باید با پروژه های پایه پایتون شروع کنید، سپس به پروژه های پایتون میانی و در نهایت پروژه های پیشرفته پایتون بروید. این موضوع پروژه پایتون به اعتماد به نفس، مهارت‌های پایتون پروژه های تمرینی پایتون  و دانش شما کمک می‌کند.

 

سوالات متداول (سوالات متداول)

چند پروژه مینی پایتون برای مبتدیان چیست؟

برخی از پروژه های مینی پایتون برای مبتدیان عبارتند از:

1.Dice Roll Simulator

2. بازی اعداد را حدس بزنید

3. ژنراتور رمز عبور تصادفی

4.جستجوی باینری

5.Tic-Tac-Toe

6. بازی Rock Paper Scissor در پایتون

7. Python Story Generator

8. دستکاری عکس در پایتون

 

چگونه یک پروژه در پایتون ایجاد کنم؟

برای ایجاد یک پروژه در پایتون، باید دایرکتوری ایجاد  پروژه های تمرینی پایتون کنید که حاوی فایلی به نام “project.py” باشد. این فایلی است که حاوی کد برنامه است.

 

3. چگونه یک پروژه پایتون را به عنوان مبتدی انتخاب کنم؟

به عنوان یک مبتدی، انتخاب پروژه ای که با سطح مهارت و Python practice projects  علایق فعلی شما مطابقت داشته باشد، مهم است. شما باید با پروژه های ساده ای شروع کنید که نیازی به کدنویسی سطح بالایی ندارند.

 

عشق به کودکان بازدید : 16 سه شنبه 01 اسفند 1402 نظرات (0)

 

Scipy از آرایه هایی مانند ساختار داده های پایه برای جبر  پروژه های تمرینی پایتون خطی، حساب دیفرانسیل و انتگرال و سایر مفاهیم مشابه استفاده می کند.

 

پانداها برای فریم های داده استفاده می شوند و Matplotlib برای تجسم داده ها در قالب نمودارها و نمادها استفاده می شود.

 

بهترین استفاده ممکن از پایتون برای تجسم داده ها است. پروژه های تمرینی پایتون  همانطور که خروجی داده های عددی مفید است، نیازهای زیادی برای نمایش بصری داده ها وجود دارد.

 

با بازنمایی بصری، فقط یک تعمیم است. هر چیزی اعم از ایجاد نمای ظاهری یا رابط کاربری گرافیکی (GUI) گرفته تا رسم داده های عددی به عنوان نقاط روی یک نمودار.

 

Matplotlib برای رسم نقاط داده بر روی یک نمودار استفاده می شود. و Matplotlib یک کتابخانه رسم برای زبان برنامه نویسی پایتون و پسوند ریاضی عددی NumPy است. این یک API شی گرا برای جاسازی نمودارها در برنامه ها با استفاده از جعبه ابزار GUI همه منظوره مانند Tkinter، wxPython، Qt یا GTK+ ارائه می دهد.

 

گزینه های زیادی برای انجام نمودارهای سه بعدی در پروژه های تمرینی پایتون  پایتون وجود دارد، اما در اینجا چند روش معمول و آسان با استفاده از Matplotlib وجود دارد.

 

به طور کلی، اولین گام این است که یک محور سه بعدی ایجاد کنید و سپس هر یک از نمودارهای سه بعدی را رسم کنید که داده ها را برای یک نیاز خاص به بهترین شکل نشان می دهد. برای استفاده از Matplotlib، جعبه ابزار mplot3d که با نصب Matplotlib همراه است باید وارد شود:

 

از mpl_toolkits import mplot3d

سپس برای ایجاد یک محور سه بعدی می توانید این کد را اجرا کنید:

 

<pre id="3346" class="graf graf--pre graf-after--p">%matplotlib درون خطی

numpy را به عنوان np وارد کنید

matplotlib.pyplot را به صورت plt وارد کنید

fig = plt.figure()

ax = plt.axes(projection='3d')</pre>

 

در داخل این محورهای سه بعدی است که می پروژه های تمرینی پایتون  توان یک نمودار ترسیم کرد، مهم است که بدانیم چه نوع نمودار (یا ترکیبی از نمودارها) برای توصیف داده ها بهتر است.

 

در این مرحله از زمان، باید توجه داشته باشید که این پایه ما برای ترسیم بیشتر است.

 

نقاط و خطوط:

تصویر زیر 2 نمودار را ترکیب می کند، یکی با  پروژه های تمرینی پایتون خطی که از هر نقطه داده می گذرد، و دیگری که روی هر یک از 1000 مقدار خاص در این مثال یک نقطه ترسیم می کند.

 

وقتی می خواهید آن را تجزیه و تحلیل کنید، کد در واقع بسیار ساده است. ما از توابع مثلثاتی استاندارد برای رسم مجموعه ای از مقادیر تصادفی برای به دست آوردن طرح ریزی خود در 3 بعد استفاده کرده ایم.

 

کد:

 

ax = plt.axes(projection='3d')# داده برای یک خط سه بعدی

zline = np.linspace(0، 15، 1000)

xline = np.sin(zline)

yline = np.cos(zline)

ax.plot3D (xline، yline، zline، "خاکستری")# داده برای نقاط پراکنده سه بعدی

zdata = 15 * np.random.random(100)

xdata = np.sin(zdata) + 0.1 * np.random.randn(100)

ydata = np.cos(zdata) + 0.1 * np.random.randn(100)

ax.scatter3D(xdata، ydata، zdata، c=zdata، cmap='Greens');

 

نمودارهای کانتور سه بعدی:

ورودی نمودار کانتور کمی متفاوت از نمودار قبلی است، پروژه های تمرینی پایتون  زیرا به داده ها در یک شبکه دو بعدی نیاز دارد.

 

توجه داشته باشید که در مثال زیر که پس از تخصیص مقادیر برای x و y، با اجرای “np.meshgrid(x,y)” روی یک شبکه ترکیب شده و سپس مقادیر Z از اجرای تابع f(X,Y) ایجاد می‌شوند. با مقادیر شبکه (Z=f(X,Y)).

 

دوباره، طرح سه بعدی اصلی در کد زیر ساده شده است:

 

def f(x,y):

     بازگشت np.sin(np.sqrt(x ** 2 + y ** 2))

 

x = np.linspace(-6، 6، 30)

y = np.linspace(-6، 6، 30)

 

X، Y = np.meshgrid(x، y)

Z = f(X, Y)fig = plt.figure()

ax = plt.axes(projection='3d')

ax.contour3D(X، Y، Z، 50، cmap='دودویی')

ax.set_xlabel('x')

ax.set_ylabel('y')

ax.set_zlabel('z');

 

در نمودارهای قبلی، داده‌ها به ترتیب تولید می‌شدند، اما در  پروژه های تمرینی پایتون زندگی واقعی گاهی اوقات داده‌ها مرتب نمی‌شوند، برای این موارد، مثلث‌سازی سطح بسیار مفید است زیرا با یافتن مجموعه‌هایی از مثلث‌هایی که بین نقاط مجاور تشکیل شده‌اند، سطوح را ایجاد می‌کند.

 

مثلث بندی سطحی:

تتا = 2 * np.pi * np.random.random(1000)

r = 6 * np.random.random(1000)

x = np.ravel(r * np.sin(تتا))

y = np.ravel(r * np.cos(تتا))

z = f(x, y)

ax = plt.axes (projection='3d')

ax.plot_trisurf(x, y, z,cmap='viridis', edgecolor='none');

 

اکنون که با چگونگی گسترش دامنه یادگیری  برنامه نویسی نوجوانان پایتون پروژه های تمرینی پایتون  با نگاه کردن به کتابخانه‌های خارجی آشنا شدیم، می‌توانیم پیش برویم و سطح بعدی پروژه‌های پایتون را که سطح پیشرفته است، بررسی کنیم.

 

پروژه های پیشرفته با پایتون

پایتون کاربردهای گسترده ای دارد - همه چیز از "Hello World" تا دستیابی به هوش مصنوعی.

 

پروژه‌های تقریبا نامحدودی وجود دارند که می‌توانید با استفاده از پایتون روی آنها کار کنید، اما در اینجا پروژه‌های اصلی وجود دارد که اگر می‌خواهید در قلب پایتون شیرجه بزنید، می‌توانید آنها را در نظر بگیرید.

 

یادگیری ماشین با PyTorch، TensorFlow، Keras و هر کتابخانه یادگیری ماشینی که دوست دارید.

بینایی کامپیوتر با استفاده از OpenCV و PIL.

ایجاد و انتشار ماژول پیپ خود با آزمایش ها و مستندات.

در میان همه اینها، قطعاً مورد علاقه من کار بر روی یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق است. اجازه دهید به یک مورد کاربردی بسیار خوب برای یادگیری عمیق پایتون نگاه کنیم.

 

پیاده سازی CIFAR10 با استفاده از TensorFlow در پایتون

بیایید شبکه ای را برای طبقه بندی تصاویر ا Python practice projects ز مجموعه داده CIFAR10 با استفاده از شبکه عصبی Convolution داخلی TensorFlow آموزش دهیم.

 

 

 

عشق به کودکان بازدید : 18 سه شنبه 24 بهمن 1402 نظرات (0)

 EdScratch یک زبان برنامه نویسی بصری مبتنی دانلود برنامه اسکرچ 3 بر بلوک عمودی بر اساس Scratch است. EdScratch سهولت برنامه نویسی کشیدن و رها کردن را با عملکرد قدرتمند و تطبیق پذیری ترکیب می کند. نتیجه یک زبان برنامه نویسی رباتی است که یادگیری آن آسان است و یک پلت فرم قوی برای آموزش علوم کامپیوتر ارائه می دهد.

 

نمونه ای از محیط برنامه نویسی EdScratch

محیط برنامه نویسی آنلاین EdScratch برای ارائه  دانلود برنامه اسکرچ 3 آموزش معنی دار علوم کامپیوتر از طریق یک رابط کاربری آسان طراحی شده است. طرح بصری EdScratch و سادگی کدنویسی مبتنی بر بلوک، EdScratch را به یک زبان برنامه نویسی ایده آل برای دانش آموزان 10 سال به بالا تبدیل می کند. ویژگی‌های مفید، مانند جعبه اشکال داخلی، انتقال به استفاده از ساختارهای برنامه‌نویسی پیچیده‌تر را حتی بدون تجربه کدنویسی قابل دسترسی می‌سازد. همانطور که دانش آموزان در کدنویسی اعتماد به نفس پیدا می کنند، می توانند با کنترل دانلود برنامه اسکرچ 3  ورودی ها، دستکاری داده ها، و ایجاد و استفاده از متغیرها، کارهای بیشتری انجام دهند و EdScratch را به یک پلتفرم عالی برای استفاده از ویژگی های ادیسون در راه های جذاب و خلاقانه تبدیل کنند.

 

می توانید به صورت آنلاین در www.edscratchapp.com به EdScratch دسترسی پیدا کنید

 

منابع

این منابع رایگان و قابل دانلو دانلود برنامه اسکرچ 3 د می توانند به شما کمک کنند از EdScratch بیشترین بهره را ببرید.

 

 

 

مجموعه برنامه های درس EdScratch

مجموعه طرح‌های درس EdScratch شامل مجموعه دانش‌آموز و راهنمای معلم همراه آن، شامل یک برنامه درسی کامل برای آموزش تفکر محاسباتی و علوم کامپیوتر با استفاده از EdScratch و ربات ادیسون است. فعالیت‌های درس و ایده‌های پروژه در شش بخش سازماندهی شده‌اند که با یک واحد مقدمات دانلود برنامه اسکرچ 3 ی اولیه شروع می‌شود و در یک واحد پروژه‌محور با پایان باز به اوج می‌رسد. طراحی شده برای استفاده انعطاف پذیر، شما می توانید فقط فعالیت هایی را انتخاب کنید که علایق شما را دنبال می کنند یا کل برنامه درسی را آموزش می دهند!

 

درس های دانشجویی EdScratch

  فعالیت های درس - مجموعه دانش آموز

مجموعه دانش‌آموزی فعالیت‌های دانلود برنامه اسکرچ 3  درس EdScratch شامل کاربرگ‌ها و برگه‌های فعالیت است که برای استفاده مستقل توسط دانش‌آموزان سال پنجم (10-11 سال) و بالاتر طراحی شده است. با 98 گزینه فعالیت سازماندهی شده در شش واحد، مجموعه دانش آموز شامل ترکیبی از فعالیت های ساختاریافته و باز است که مفاهیم کلیدی و اهداف یادگیری را معرفی می کند و در عین حال دانش آموزان را در کاوش فعال ادیسون و EdScratch درگیر می کند.

 

درس‌های دانش‌آموزی شامل دستورالعمل‌های واضح، تصاویر رنگارنگ، برگه‌های فعالیت برای آزمایش راه‌حل‌های برنامه و چالش‌هایی است که دانش‌آموزان می‌توانند در حین یادگیری تفکر محاسباتی و اصول علوم کامپیوتری کار کنند.

 

دانلود فعالیت های درس EdScratch – مجموعه کامل دانش آموزی

 

 

 

راهنمای معلم برای EdScratch

این راهنما مرورهای کلی، توصیه‌های دانلود برنامه اسکرچ 3  تحویل و سایر اطلاعات پشتیبانی را برای فعالیت‌های درس EdScratch ارائه می‌کند تا به آموزش EdScratch آسان و سرگرم‌کننده کمک کند. راهنمای آموزشی که برای استفاده در مشارکت با مجموعه دانش آموزی EdScratch طراحی شده است:

 

مروری بر هر واحد، از جمله اهداف کلیدی یادگیری آن واحد،

نمای کلی هر درس با فهرستی از تمام فعالیت های آن درس،

یک بخش اختصاصی برای هر فعالیت با جزئیات:

هدف و اهداف فعالیت،

اطلاعات پشتیبانی از جمله زمان مورد نیاز تخمینی، الزامات تامین، و راهنمایی برای تحویل، و

یک کلید پاسخ شامل توصیه هایی در مورد ارزیابی کار دانش آموزان.

راهنمای معلم EdScratch را دانلود کنید

 

راهنمای معلم EdScratch

راهنمای پیام های هشدار EdScratch

محیط برنامه نویسی EdScratch شامل یک دانلود برنامه اسکرچ 3  "جعبه اشکال" در پایین برنامه است که به طور خودکار خطاهای برنامه را بررسی می کند. پیام‌های هشدار در این کادر باگ نمایش داده می‌شوند تا به شما در یافتن و رفع مشکلات کدتان کمک کنند.

 

این راهنما شامل تمام پیام‌های هشداری است که می‌توانند در کادر اشکال برنامه زبان EdScratch نمایش داده شوند، از جمله توضیحی درباره معنای هر کدام و  Download the Scratch 3 program نمونه‌هایی از زمانی که ممکن است با پیام مواجه شوید.

 

 

 

عشق به کودکان بازدید : 24 دوشنبه 23 بهمن 1402 نظرات (0)

s در روند توسعه یک برنامه، به منظور توانمندسازی آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  آنها برای پیاده سازی آموزش مفاهیم کامپیوتر با Scratch. در اینجا ذکر این نکته ضروری است که افراد مورد مطالعه نداشتند

بدون تجربه قبلی با نرم افزار Scratch. نتایج این مطالعه نشان می‌دهد که میزان قبولی پس‌آزمون پس از نرخ قبولی حلقه در رتبه دوم قرار دارد.

مشروط در واقع، 62٪ از شرکت کنندگان موفق به ارائه تعریف صحیح از مفهوم پیام در پس آزمون شدند، در حالی که میزان موفقیت برای مفهوم اولیه حدود 20٪ و کمتر از 10٪ برای متغیر بود.

متعاقبا، در یک مطالعه خارج از زمینه مدرسه، در یک اردوی تعطیلات

به مدت دو هفته در ایالات متحده، بیست و دو  آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور دانش آموز راهنمایی بدون تجربه قبلی با اسکرچ بر اساس عملکرد آنها در مفاهیم کامپیوتری ارائه شده مورد ارزیابی قرار گرفتند. در پایان این تجربه، دانش آموزان توانستند پیشرفت کنند

3

مهارت های برنامه نویسی رویداد محور در اجرای ارسال و دریافت پیام.

به طور خاص، اکثر شرکت‌کنندگان از ارتباط پیام استفاده می‌کردند، به جز یک گروه که نیاز به کمک داشتند و گروهی دیگر که با پیام مشکل داشتند.

زمان. با این حال، نتایج همچنین نشان می‌دهد که اغلب پروژه آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور های ناقصی وجود دارد که یکی از دو دستور پیام گم شده است، یا به این دلیل که شرکت‌کنندگان

فراموش کرده ام که دستورات غیر ضروری را از ناحیه برنامه نویسی حذف کنم

زیرا آنها پروژه های خود را کامل نکردند (فرانکلین، کنراد، بو، نیلسن، هیل، لرن،

درشلر، … سوارز، وایت، 2013).

در مقاله جدیدتر، فتورو، زیگوریس، لوکوپولوس و استامولیس (2018)،

تجزیه و تحلیل یادگیری دانش آموزان از مفاهیم برنامه نویسی همزمان

از CM2، بدون تجربه برنامه نویسی قبلی و  آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور از کلاس ششم، با کمی تجربه برنامه نویسی. در مجموع یکصد و بیست و سه دانش آموز از هفت کلاس ابتدایی در یونان در این مطالعه شرکت کردند. نتایج این مطالعه نشان می دهد که

ارسال پیام ها بیشترین مشکلات را برای دانش آموزان ایجاد می کرد، زیرا فقط یک دانش آموز

از پنج نفر توانستند از آن به درستی در پروژه نهایی خود استفاده کنند. در واقع، همانطور که ما

ممکن است فرض شود، دانش‌آموزانی که در اجرای پیام‌ها بهتر عمل می‌کنند

پروژه های آنها مربوط به کلاس ششم است.

1.1 ارتباط با ارسال پیام در ScratchJr

برنامه نویسی با ScratchJr شامل ایجاد انیمیشن با انتخاب کاراکترها و کنار هم قرار دادن دستورات مناسب به ترتیب ترتیب صحیح است.

تا شخصیت ها اقدامات مورد نظر را انجام دهند. (کومیس، تولوپاکی و بارون،

2017).

همانطور که در بالا دیدیم، ScratchJr عناصر  آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور برنامه نویسی را پیاده سازی می کند

رقابتی و رویداد محور. هنگامی که یک پروژه راه اندازی می شود، اسکریپت شخصیت ها می نویسد

که دارای دستورالعمل "When green flag فشرده" در ابتدای اسکریپت خود خواهند بود

در همان زمان آغاز شد. دستورالعمل "هنگام فشار دادن پرچم سبز" مطابقت دارد

رویدادی که با فشار دادن "پرچم سبز جهانی" آغاز می شود (شکل 1).

ScratchJr همچنین به شما اجازه می دهد تا زمان  آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور اجرای کاراکترها را کنترل کنید. آنجا

ارتباط بین شخصیت ها از طریق ارسال و دریافت پیام انجام می شود.

برای این ما به دو دستور نیاز داریم: دستور "ارسال پیام"،

و دستور "هنگام دریافت پیام" (شکل 2).

دستور «ارسال پیام» در دسته بلوک‌های راه‌اندازی در انگلیسی یافت می‌شود. تنها پارامتر آن رنگ است. این یک

دستورالعمل کنترل، که شکل آن از یک بلوک معمولی است. می توان آن را در هر نقطه ای از دستورات اضافه کرد. موقعیت آن نشان می دهد

لحظه ارسال پیام توسط کاراکتر فرستنده. پس از اعدام او در

کاراکتر ارسال فیلمنامه او را متوقف می کند تا زمانی که کاراکتر دریافت کننده تمام شود.

در مورد دریافت پیام ها با استفاده از دستور انجام می شود

"هنگام دریافت پیام". این فرمانی است که آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  شکل آن به ما یادآوری می کند

از دستور "When green flag فشرده" و فقط در شروع a قرار می گیرد

4

اسکریپت هنگامی که دریافت پیام اتفاق می افتد، برنامه ای که از دستور "When message receive" پیروی می کند، اجرا می شود، مشروط بر اینکه هر دو دستور

همرنگ هستند

دستورات پیام به شما امکان می دهد ترتیب اجرای اسکریپت را تعریف کنید

شخصیت ها و آنها را آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  وادار به برقراری ارتباط کنید.

شکل. 1. دستورالعمل "Drapeau vert" یا "Start on green flag" به زبان انگلیسی و نماد "پرچم"

سبز جهانی» یا «پرچم سبز» به انگلیسی.

شکل. 2. دستورالعمل پیام.

2 مسائل و سوالات تحقیق

در مقاله قبلی (Touloupaki et al., 2018) ما انتخاب کردیم که

روشی که در آن دانشجویان دوره مقدماتی موفق به پیاده سازی پیام ها می شوند

با استفاده از نرم افزار ScratchJr برای این کار، ما مطالعه را انتخاب کردیم

سوال مشابه، اما در مورد دانش Scratch junior software training  آموزان جوانتر، این

عشق به کودکان بازدید : 15 دوشنبه 23 بهمن 1402 نظرات (0)

 

سونیا فیست و لوک لاگارد، از سرویس ملی RÉCIT، رشته ریاضیات، آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  علوم و فناوری (RECIT MST)، منابعی را به معلمان و دانش‌آموزانشان ارائه می‌کنند تا با استفاده از پلتفرم‌های سرگرم‌کننده مانند ScratchJr و Scratch، برنامه‌نویسی را به سادگی شروع کنند.

 

استقرار استفاده آموزشی از برنامه نویسی در مدارس یکی از اقدامات برنامه اقدام آموزش دیجیتال است. اگرچه همه‌گیری تلاش‌ها را کند کرده است، استقرار همچنان ادامه دارد.

 

طی کارگاهی که به عنوان بخشی از روز آموزش دیجیتال ارائه شد آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور ، سونیا فیست می خواست به معلمان اطمینان دهد: برای اینکه بتوانید دانش آموزان خود را شروع کنید، لازم نیست خودتان در برنامه نویسی تسلط داشته باشید. از تجربه او، جوانان به سرعت یاد می گیرند و به سرعت مستقل می شوند، از دوران پیش دبستانی.

 

ایده هایی برای شروع

به عنوان اولین فعالیت، او پیشنهاد می کند که یک ساعت صرف یادگیری آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  منطق برنامه نویسی با ابزارهای بسیار سرگرم کننده مانند:

 

بازی های Blockly که بدون اتصال کار می کنند برای اصول برنامه نویسی مرحله به مرحله.

Code.org، که به معلم اجازه می دهد تا دانش آموزان را در چالش های آنها دنبال کند.

جهان گربه نارنجی: با اسکرچ جونیور شروع کنید

پس از دوره مقدماتی، ScratchJr را می توان برای دانش آموزان پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی استفاده کرد. این برنامه فقط در رایانه لوحی (اندروید و آی پد) و کروم بوک در دسترس است.

 

سونیا فیست پیشنهاد می کند که معلمان با شروع یک سری چالش آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  برای دانش آموزان در این جهان به جلو حرکت کنند. چندین پیشنهاد برای فعالیت های کلید در دست به صورت آنلاین ارائه می شود. مشاور آموزشی در راهنمای کارگاه خود، زیر ستون «سال دوم»، یک سری مأموریت (همراه با فیلم توضیحی و فایل راهنما) را ارائه می‌کند.

 

او می‌گوید شروع با ScratchJR می‌تواند ایده خوبی باشد تا دانش‌آموزان ساختار اولیه را قبل از رفتن به Scratch درک کنند. با این حال، او معلمانی را می شناسد که دانش آموزان خود را مستقیماً با نسخه "اصلی" از سال دوم دبستان با برنامه نویسی آشنا می کنند.

 

یک مرحله دیگر: خراش، "اصل"

در دنیای Scratch، محیط به همان اندازه سرگرم کننده است که  آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور در Scratch Jr، اما ویژگی ها پیچیده تر می شوند. در اینجا مجدداً خانم فیست یک سری ماموریت برای دانش آموزان ارائه می دهد که پیوندهای آنها را می توانید در این ارائه پیدا کنید. اینها عمدتاً به ریاضیات و علوم مرتبط هستند زیرا این حوزه تخصص اوست. با این حال، وی تصریح می کند که امکان برنامه نویسی در تمام دروس مدرسه وجود دارد. به طور خاص، او نمونه ای از نقشه کامنت شده کانادا را ارائه کرد.

 

علاوه بر این، خانم فیست معتقد است که با توجه به اینکه برنامه نویسی آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  کامپیوتری به طور فزاینده ای در برنامه های مدارس در سراسر جهان ادغام می شود، منطقی است که در نهایت در برنامه آموزشی مدرسه کبک نیز ادغام شود.

 

از طریق یادگیری برنامه نویسی، او خاطرنشان می کند که دانش آموزان نه تنها مفاهیم ارائه شده در برنامه آموزشی را یاد می گیرند، بلکه مهارت هایی مانند حل مسئله، ارتباط (از جمله اهمیت دادن دستورالعمل های واضح) و غیره را نیز توسعه می دهند. به نظر او با مستقل شدن و راحت شدن، خلاقیتشان دیگر حد و مرزی نخواهد داشت!

 

علاوه بر این :

 

خودآموزی برای معلمان در پردیس RÉCIT: ScartchJr، Scratch for all، Scratch در ریاضیات.

فهرست منابع برای شروع کار با ScratchJr، Scratch برای مدرسه ابتدایی یا Scratch برای دبیرستان.

بعد(های) صلاحیت دیجیتال مربوط به این مقاله

2- توسعه و بسیج مهارت های فناورانه

مارتین ریوکس

مارتین ریوکس ویراستار و مدیر پروژه انتشارات دیجیتال است. او در طول تجربیات خود، تخصص قوی در زمینه تحول دیجیتال در بخش‌های مختلف فعالیت (آموزش، فرهنگ، مدیریت دولتی و غیره) ایجاد کرده است. او بر ظرافت‌های دنیای دیجیتال، چالش‌ها، امکانات آن تسلط دارد و می‌داند که چگونه آنها را با دو کلیک ماوس محبوب کند. او به ویژه سردبیر رسانه Écolebranchee است. رویای او این است که همه به فناوری دسترسی داشته باشند و آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  بتوانند از آن به عنوان ابزاری برای یادگیری و باز شدن در برابر جهان استفاده کنند.

دریافت خبرنامه هفتگی

#DevProf Info و Weekly را دریافت کنید تا هیچ چیز جدیدی از Écolebranchee را از دست ندهید!

ایمیل شما

 

نظرات شما

برای اظهار نظر در مورد یک مقاله و افزودن ایده های خود، آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  از شما دعوت می کنیم ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. همه مقالات در آنجا منتشر می شوند و همچنین امکان اظهار نظر مستقیم در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام یا لینکدین وجود دارد.

 

کاری کنید که پروژه های مدرسه و تمرین های برنده خود بدرخشند!

مأموریت Écolebranchee به گردش درآوردن اطلاعات Scratch junior software training   در محیط مدرسه به منظور ارائه است

عشق به کودکان بازدید : 21 دوشنبه 23 بهمن 1402 نظرات (0)

جعبه‌های بالای صفحه نمایش مختصری از آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  ابزارهایی که برای ایجاد تریلر کتاب خود به آن نیاز دارید.

 

از تماس با من برای کسب اطلاعات بیشتر، درخ آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور واست کمک یا درخواست مداخله مشترک در کلاس خود دریغ نکنید.

 

من با ERUN خود تماس دا

 

آموزش

محافظت شده: زمانی که جهان را دوباره بسازم: دانش آموز کار کند

20 مه 2022 ERUN LONS SOUTH

این نشریه با رمز عبور محافظت می شود. برای مشاهده آن آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  لطفا رمز عبور خود را در زیر وارد کنید:

 

کلمه عبور :

 

 

آموزش

کارت پستال: SCRATCH JUNIOR: کار دانشجویی

17 مه 2022 ERUN LONS SOUTH

این نشریه با رمز عبور محافظت می شود. برای آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  مشاهده آن لطفا رمز عبور خود را در زیر وارد کنید:

 

کلمه عبور :

 

 

لالیلو، هوش مصنوعی در خدمت خواندن

آموزش

LALILO، AI در خدمت خواندن

1 مه 2022 ERUN LONS SOUTH

به صفحه "کلید در دست" بازگردید

 

لالیلو برای یادگیری خواندن با استفاده از هوش آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  مصنوعی پشتیبانی می کند. از رهبر پیروی کنید!

 

ابزاری برای خواندن

هدف لالیلو کمک به معلمان برای حمایت بهتر از دانش آموزان در یادگیری خواندن است. این برنامه که برای دانش آموزان دوره دوم طراحی شده است، می تواند برای کمک به دانش آموزان دوره سوم که مشکلات خواندن را تجربه می کنند نیز استفاده شود.

 

 

هوش مصنوعی در خدمت معلمان

Lalilo یک سایت همراه سیستم مشارکت برای نوآوری و هوش مصنوعی (P2IA) است. این به رسمیت شناختن رسمی، اجرای جدی، با احترام به GDPR را تضمین می کند. استفاده از آن رایگان است.

 

این اپلیکیشن برای ارائه محتوای متناسب با سطح هر دانش آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  آموز به هوش مصنوعی متکی است. با نقاط قوت یا مشکلات کودک سازگار است. معلم با استفاده از جدول خلاصه مطلع می شود. او می تواند با ارسال یک درس خاص برای یک دانش آموز یا یک گروه، کنترل هوش مصنوعی را در دست بگیرد.

 

لالیلو طیف گسترده ای از درس های کلید در دست را به  آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور معلمان ارائه می دهد. فعالیت های پیشنهادی باعث افزایش تعامل و حمایت از توجه یادگیرنده می شود.

 

از آغاز سال تحصیلی 2023، لالیلو همچنین یک واحد تقویت واژگانی برای دانش‌آموزان آلوفون ارائه کرده است (به منابع مراجعه کنید).

 

لالیلو را کشف کنید

آیا می خواهید لالیلو را کشف کنید؟ هیچ چیز ساده Scratch junior software training   تر نیست! دانش آموزی را انتخاب کنید، کد او را کپی کنید، روی تصویر او کلیک کنید و کد را در صفحه باز شده قرار دهید.

 

 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 920
  • بازدید سال : 8,394
  • بازدید کلی : 26,254