loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 15 جمعه 25 اسفند 1402 نظرات (0)

پیشنهاداتی برای سریعترین دان  تفاوت اسکرچ پایتون ش آموزان یا کسانی که می خواهند کار را گسترش دهند:

برای اطمینان از اینکه کاربر عددی بیشتر از 171 را وارد کرده است، آزمایشی را برنامه ریزی کنید.

راه حل های یافت شده را در یک لیست قرار دهید تا بتوان بعداً از آنها استفاده کرد.

آزمایش با تعداد بیشتری از مراحل در ابتدا مانند 1771.

برای خواندن بهتر کدهای پایتون

مراقب حلقه های "repeat while" و "repeat heta" باشید. در واقع، بدون یک

شرط توقف، این حلقه ها می توانند با اجرای بی نهایت خطا ایجاد کنند.

برای توقف برنامه باید کلید [روشن] را فشار دهید.

شما باید کتابخانه ریاضی را در اینجا و تفاوت اسکرچ پایتون ارد کنید تا تابع ریشه مربع را داشته باشید: sqrt().

در مورد تعامل با کاربر باید به این نکته توجه داشت که

Scratch یک زبان برنامه نویسی برای پیشرفت است

تفکر الگوریتمی، بسیار بصری و پیشرفته تر برای تعامل

با یک کاربر زبان پایتون کلی تر است و به شما این امکان را می دهد

ریاضیات پیشرفته تر را با سرمایه گذاری مجدد انجام دهید

از یک تابع به تابع دیگر برمی گردد تفاوت اسکرچ پایتون . این یکی از دلایل استفاده است

تابع بازگشت به جای تابع چاپ.

با این حال، هنوز هم می توان به عنوان مثال نوشت:

بازگشت "سه برابر است ",171,n,int(c)

پیکسابای

خلاصه: یک وضعیت "شبه واقعی" در یک مدل  تفاوت اسکرچ پایتون پیاده روی تصادفی پیشنهاد شده است: به چه مقدار

آیا می توانیم احتمال موفقیت این پیاده روی تصادفی را تخمین بزنیم؟

کلمات کلیدی: کتابخانه لاک پشت; احتمالات؛ آمار؛ پیاده روی تصادفی؛ قانون اعداد بزرگ

مهارت های هدفمند

تحقیق: «مشاهده، مشارکت در یک رویکرد، آزمایش، احتمالاً با استفاده از ابزار

نرم افزار"؛ هدف در اینجا شروع مستقل کار و ادامه استفاده از ابزار است

علوم کامپیوتر.

بازنمایی: "تغییر ثبت" با حرکت از کار تفاوت اسکرچ پایتون  "دستی" به کار کامپیوتری در

انجام شبیه سازی

محاسبه: "اجرای الگوریتم های ساده"، آموزش برنامه نویسی نوجوانان  با استفاده و توسعه یک برنامه.

وضعیت تحریک کننده

دوچرخه سوار مبتدی باید از پلی به عرض 6 متر و ارتفاع 10 متر عبور کند.

طولانی ما پیشرفت آن را به روش زیر مدل می کنیم: در هر کدام

هر بار که یک متر جلو می رود، این تفاوت اسکرچ پایتون  دوچرخه سوار به سمت راست یا به سمت راست می رود

به طور تصادفی ترک کرد؛ انحراف آن (به راست یا چپ)

برابر با 1 متر است.

در شروع، دوچرخه سوار در ابتدای پل، 3 متر از هر لبه قرار دارد:

شانس موفقیت آن چقدر است؟

مشکل ساز

چگونه می توان احتمال موفقیت این تفاوت اسکرچ پایتون  دوچرخه سوار را در عبور از پل تخمین زد؟

62

با کلاس: برای اینکه همه موضوع را خوب بفهمند، جالب است که این کار «در

دست» با استفاده از یک سکه (سر یا دم) روی یک ورق کاغذ.

رویکرد الگوریتمی: کار در گروه ممکن است برای اجرای یک الگوریتم مرتبط باشد

به ما اجازه می دهد این وضعیت را مدل کنیم.

استفاده از کد: یک کد می تواند در اختیار  تفاوت اسکرچ پایتون دانش آموز قرار گیرد. قسمت گرافیکی به همین صورت باقی خواهد ماند

بخشی از کد، تابع مربوط به خود پیاده روی تصادفی، می تواند هزینه شود

دانش آموزان.

اشتراک گذاری (احتمالاً در گروه های کوچک): مشاهده می کنیم که پاساژ موفقیت آمیز است یا

استفاده نکردن از نمودار... اما آیا کافی است؟

رویکرد فرکانس گرا: اجرای مشترک یک الگوریتم برای دادن فرکانس

موفقیت در عبور از پل عملکردهای مرتبط را می توان تا حدی به دانش آموزان ارائه کرد

با توجه به انتخاب معلم

برای پیشرفته ترین دانش آموزان: امکان Scratch Python difference   ارائه یک یا چند افزونه به آنها وجود دارد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 1,217
  • بازدید سال : 8,691
  • بازدید کلی : 26,551