loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 47 سه شنبه 05 دی 1402 نظرات (0)

10 شغل آنلاین برتر و سرگرمی های جانبی برای نوجوانان

 

یافتن شغلی با درآمد   کسب درآمد برای نوجوانان خوب در دوران نوجوانی امروز بسیار آسان تر از گذشته است. علاوه بر مشاغل سنتی نوجوانان مانند کار در یک فروشگاه مواد غذایی یا رستوران، نوجوانان همچنین می توانند برای مشاغل درخواست دهند و کارهای جانبی را پیدا کنند که می توانند به صورت آنلاین از خانه خود انجام دهند.

 

در این مقاله، بهترین مشاغل آنلاین و  کسب درآمد برای نوجوانان  مزاحمت های جانبی برای نوجوانان را با اطلاعاتی در مورد حقوق، وظایف شغلی اولیه و الزامات شغلی مورد بحث قرار می دهیم.

 

مشاغل Content Writer را در Indeed کاوش کنید

 

مشاغل آنلاین برتر برای نوجوانان

در اینجا لیستی از مشاغل آنلاین برتر برای کسب درآمد برای نوجوانان  نوجوانانی که به دنبال کسب درآمد اضافی در اوقات فراغت خود هستند آورده شده است:

 

1. منشی ورود اطلاعات

میانگین حقوق ملی: 16.81 دلار در ساعت

وظایف اصلی: ورود داده نوعی کار اداری است که شامل استفاده کسب درآمد برای نوجوانان  از فرآیندهای مختلف مانند تایپ و ضبط صدا برای وارد کردن داده ها به رایانه است. کارمندان ورود اطلاعات می توانند در صنایع مختلفی از جمله مراقبت های بهداشتی، مالی، خرده فروشی و حمل و نقل کار کنند.

 

الزامات شغلی: مشاغل ورود داده ها معمولاً  کسب درآمد برای نوجوانان  به مهارت های تایپ سریع و دقیق نیاز دارند. شرایط سنی بستگی به شرکت یا فردی دارد که شما را استخدام می کند.  آموزش برنامه نویسی کودکان اکثر شرکت ها برای انجام کار وارد کردن داده ها از شما می خواهند 16 یا 18 سال سن داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید در مورد مشاغل ورودی داده بدانید

2. طراح گرافیک آزاد

میانگین حقوق ملی: 19.88 دلار در ساعت

وظایف اصلی: طراحان گرافیک با استفاده از نرم افزارها و دستگاه های تخصصی، آثار هنری دیجیتال را طراحی و ایجاد می کنند. اگر خلاق هستید و از ساختن هنر لذت می برید، ممکن است بخواهید به دنبال کارهای طراحی گرافیک آزاد باشید. شما اغلب نرخ های خود را، چه به صورت ساعتی و چه در هر پروژه، تعیین می کنید.

 

الزامات شغلی: این شغل مهارت های هنری را با فناوری ترکیب می کند،  کسب درآمد برای نوجوانان  بنابراین مهم است که بدانید چگونه از نرم افزار طراحی گرافیک استفاده کنید. ممکن است لازم باشد ابتدا با داوطلب شدن برای ایجاد پروژه‌هایی برای سازمان‌های دانشجویی، سازمان‌های غیرانتفاعی، گروه‌های سیاسی، دوستان و خانواده و موسسات محلی، یک نمونه کار تهیه کنید. هنگامی که یک نمونه کار ساختید، می توانید آن را به منظور جذب مشتریان پولی سازماندهی کنید.

 

مطالب مرتبط: نحوه یادگیری طراحی گرافیک (با نکات)

3. ویرایشگر ویدیوی آزاد

میانگین حقوق ملی: 20.61 دلار در ساعت

وظایف اصلی: بسیاری از صنایع از محتوای ویدئویی استفاده می کنند و کسب درآمد برای نوجوانان  به ویرایشگرهای ویدئویی مستقلی نیاز دارند که از گرافیک، فیلم و صدا برای روایت داستان استفاده کنند. یک ویرایشگر ویدیوی مستقل، فیلم خام را می گیرد و آن را برای طول، صدا و کیفیت ویرایش می کند. آنها همچنین می توانند در تولید ویدئو و پس از تولید فیلم شرکت کنند.

 

الزامات شغلی: شما باید قبل از درخواست برای کنسرت های پولی، مهارت های ویرایش ویدیوی خود را توسعه دهید و نمونه کارها را بسازید. مهارت های ارتباطی و مدیریت زمان نیز برای فریلنسرها مهم است تا بتوانند سود خود را به حداکثر برسانند.

 

مطالب مرتبط: چگونه یک ویرایشگر فیلم آزاد شویم

4. دستیار مجازی

میانگین حقوق ملی: 21.93 دلار در ساعت

وظایف اصلی: دستیاران مجازی وظایف اداری مختلفی را برای مشتریان خود انجام می دهند. وظایف شامل پاسخ به تماس های تلفنی، برنامه ریزی جلسات، رزرو محل اقامت سفر و سازماندهی تقویم مشتریان است.

 

شرایط شغلی: برای اینکه یک دستیار مجازی باشید، باید به اینترنت، ایمیل و برنامه های کامپیوتری مسلط باشید و در ارتباطات شفاهی و نوشتاری، سازماندهی و مدیریت زمان مهارت داشته باشید.

 

مطالب مرتبط: چگونه به یک دستیار مجازی تبدیل شویم (بدون تجربه)

 

5. نویسنده محتوای آزاد

میانگین حقوق ملی: 23.24 دلار در ساعت

وظایف اصلی: نویسندگان محتوا مقالات وبلاگ آنلاین و سایر محتوای صفحه وب را برای مشاغل ایجاد می کنند تا در وب سایت های خود استفاده کنند. به نویسندگان محتوا معمولاً به ازای هر کلمه یا هر قطعه پول پرداخت می شود. اگر مهارت های نوشتاری و گرامر قوی دارید، ممکن است بتوانید به عنوان یک نویسنده محتوای آزاد کار پیدا کنید.

 

الزامات شغلی: برای اینکه یک نویسنده محتوای آزاد باشید، به مهارت های قوی در نوشتن و ویرایش نیاز دارید. ایده خوبی است که یک نمونه کار آنلاین از برخی از بهترین کارهای خود بدون خطا ایجاد کنید. همچنین برای اینکه یک فریلنسر موفق باشید باید بتوانید زمان خود را به خوبی مدیریت کنید و مهارت های ارتباطی قوی داشته باشید.

 

مطالب مرتبط: چگونه به صورت آزاد بنویسیم: 6 گام برای موفقیت

 

6. معلم آنلاین

میانگین حقوق ملی: 24.79 دلار

در ساعت

وظایف اصلی: یکی از پردرآمدترین مشاغلی که یک نوجوان می تواند به صورت آنلاین انجام دهد، معلم شدن است. در حالی که تدریس آنلاین معمولاً برای دانش‌آموزان بزرگ‌تر رزرو می‌شود، پلتفرم‌های خاصی به نوجوانان اجازه می‌دهند تا با پرداخت هزینه به همسالان خود آموزش دهند. ممکن است بتوانید برای یک موضوع یا دوره ای که به آن تسلط دارید یا برای آموزش مهارت های زبان به افراد خارجی و غیر بومی، آموزش آنلاین همتایان ارائه دهید.

 

الزامات شغلی: مشاغل تدریس خصوصی آنلاین اغلب نوجوانان را ملزم می کند که با قبولی در آزمون تسلط خود را بر موضوع یا دوره ثابت کنند. پلتفرم‌ها همچنین ممکن است نیاز به معلم داشته باشند که حداقل 18 سال سن داشته باشد و/یا قبل از شروع کار  Earn money for teenagers با سایر دانش‌آموزان چندین جلسه آموزشی را طی کند. اکثر پلتفرم‌ها به معلمان نیاز دارند که دوربین وب داشته باشند، زیرا جلسات معمولاً از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می‌شوند.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 926
  • بازدید سال : 8,400
  • بازدید کلی : 26,260