loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 13 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

                                                                                                                     

ه و تمرکز، 2) بیان هنری و بداهه آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  نوازی برای لذت بردن از صحبت کردن، 3) فلسفه برای کودکان برای اعمال تفکر انتقادی و ابراز وجود به عنوان یک جمع. در اپ استور و گوگل پلی موجود است.

 

تظاهرات Lilicool در یوتیوب

آموزش موسیقی به کودکان با استفاده از ابزارهای دیجیتال

فناوری دیجیتال فرصتی را برای کشف آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  انواع سازها، آهنگسازی، یادگیری تئوری موسیقی و غیره ارائه می دهد. ما می توانیم دو برنامه کاربردی را برای کودکان خردسال حفظ کنیم که به دنبال یک رویکرد سرگرم کننده و خلاقانه برای کشف موسیقی هستند:

 

مزام – نابغه موسیقی کلاسیک برای کودکان 4 تا 6 ساله. این یک برنامه آموزشی سرگرمی است که از موسیقی کلاسیک برای حمایت از رشد کلی کودکان 4 تا 6 ساله استفاده می کند. » کودکان پنج دنیای پر از حیوانات را کشف می کنند تا به آنها کمک کنند و آنها را به یادگیری مفاهیم موسیقی از سرعت آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ، شدت، هارمونی ... در حین سرگرم کردن سوق می دهد. در اپ استور و گوگل پلی موجود است.

بچه های پیانو برای «یادگیری نواختن آلات موسیقی، آهنگ های فوق العاده، کاوش در صداهای مختلف و توسعه مهارت های موسیقی. » این برنامه سه حالت ارائه می دهد: سازها (پیانو، گیتار الکتریک، زیلوفون، ضربی)، آهنگ ها (یادگیری نواختن) و صداها (بازی هایی برای یادگیری شمارش، الفبا، ایجاد آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  ملودی، حل پازل، رنگ آمیزی، طراحی، رنگ...) . علاوه بر این، تمرین‌ها به «توسعه حافظه، تمرکز، تخیل و خلاقیت و همچنین مهارت‌های حرکتی، فکری، حسی و گفتاری» کمک می‌کنند. در اپ استور و گوگل پلی موجود است.

این برنامه‌ها راه‌های بسیار خوبی برای آشنا کردن  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان کودکان با موسیقی قبل از تصمیم‌گیری برای ثبت نام در مدرسه موسیقی یا هنرستان هستند.

 

 

تظاهرات مزام در یوتیوب

شروع برنامه نویسی و برنامه نویسی کامپیوتر از دبستان

در حال حاضر در برنامه های مدرسه، برنامه نویسی کامپیوتر آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  را می توان از مهدکودک با مفاهیم اولیه مورد بررسی قرار داد. سپس مفاهیم غنی می شوند زیرا منطق و هندسه توسط کودکان بهتر تسلط می یابد. همه این برنامه ها در App Store و Google Play در دسترس هستند:

 

سرزمین کد (4 تا 10 سال) که بازی‌هایی را برای تسلط بر مفاهیم اساسی کدگذاری مانند «تشخیص الگو، حل مسئله، ترتیب‌بندی، استدلال منطقی، حلقه‌ها، توابع، شرطی‌ها، رویدادها…» ارائه می‌دهد.

کارت کارت (4-6 سال) را برای برنامه ریزی "ماشین آموزش برنامه نویسی کودکان  و نوجوانان  شما در بیش از 70 مدار با استفاده از نمادها" کد کنید.

Scratch Jr (برای سنین 6-8). این اپلیکیشن به عنوان مقدمه ای برای برنامه نویسی با هدف جوانان طراحی شده است تا به راحتی فیلم یا بازی بسازند. ممکن است برای یادگیری نحو آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ه راهنمایی فرزندتان در استفاده از ویژگی های برنامه، مشورت با آموزش های آنلاین مفید باشد.

Algoblocs (8-12 سال) برای یادگیری برنامه نویسی با حلقه ها، متغیرها، توابع و با رسم اشکال هندسی.

 

آموزش Scratch Jr توسط EduLAB TV در YouTube

کشف هنر برای کودکان 3-12 ساله

این منطقه هنوز کمی مورد بررسی قرار گرفته است و برخی از برنامه های کاربردی با کیفیت ناپدید می شوند و لزوما جایگزین نمی شوند. در اینجا چند مورد برای بررسی آثار هنرمندان بزرگ آورده شده است:

 

کارگاه پیکاسو، برنامه سرگرم کننده برای نمایشگاه Picasso.Mania (RMN). در iPad.

بازی اپرا: شاهکارهای اپرا برای کودکان (5-12 ساله). آمازون.

برنامه های کاربردی برای تمرین هنر:

استودیوی ویرایش عکس PicsArt: برای لذت بردن از تغییر عکس های خود با کلاژ، افکت های جادویی، برچسب ها و غیره. برای گوشی های آیفون، اندروید و ویندوز.

Shadowmatic: بازی تخیلی با دستکاری سه بعدی. برای آیفون، آیپد، گوشی ها و تبلت های اندرویدی.

Incredibox: برای انجام ضربات بوکس با یک گروه 7 شخصیتی. در iOS و اندروید.

StopMo Studio: برای ایجاد یک فیلم انیمیشن فریم به فریم، با جلوه‌های صوتی، موسیقی، میان‌نویس و حتی نقاشی. در iPhone و iPad (iOS).

برنامه های کاربردی مناسب برای دانش آموزان با نیازهای خاص (ADHD، DYS، و غیره)

مزیت فناوری دیجیتال در توانایی آن برای انطباق با همه مخاطبان، از جمله آنهایی که نیازهای خاص دارند، نهفته است. بنابراین، برنامه‌های کاربردی خاص ابزارهای کاری هستند که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند تا بر روی مهارت‌های مشابه همکلاسی‌های خود، در کلاس و خانه کار کنند.

 

Cantoo script: "جعبه ابزار همه در یک برای همه افراد"، ساخته شده با کاردرمانگران، با هدف جوانان مبتلا به DYS (نارساخوانی، دیسپراکسی، دیسکالکولیا، دیسرتوگرافی، و غیره). این شامل ابزارهای عملی بر اساس موضوع، به ویژه برای نزدیک شدن به متون، و یک ابزار تسهیل صوتی برای ارتقای استقلال کودک است. برای استفاده در مدرسه رزرو شده است.

لالیلو: دوره هایی که به لطف هوش مصنوعی برای دانش آموزانی که نیازهای آموزشی دارند تطبیق داده شده است. برای استفاده در مدرسه محفوظ است اما زمانی که کلاس توسط Phone programming training for children  معلمش ثبت شده باشد در خانه قابل استفاده است.

نابوک: بستر مطالعه برای کودکان 7 تا 14 ساله

                                         

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 931
  • بازدید سال : 8,405
  • بازدید کلی : 26,265