loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 44 جمعه 21 آبان 1400 نظرات (0)

در میان دوستان یا همسایگان به دنبال صاحبان سگ شلوغ بگردید و پیشنهاد چگونه در ۱۳ سالگی پول در بیاوریم ؟  دهید حیوان خانگی خود را با هزینه ای ناچیز به پیاده روی ببرند. می توانید جای خالی را در انجمن ها، تابلوهای پیام جستجو کنید یا تبلیغات خود را در آن منطقه ارسال کنید.

پول جیبی به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه امور مالی خود را برنامه ریزی کنید، عشق به کار را القا می کند و احساس استقلال را که در نوجوانی بسیار مهم است را ارضا می کند. آموزش خانواده به شما فرصت های بیشتری برای توسعه و کسب اولین درآمد مستقل می دهد. اما به یاد داشته باشید: یک شغل پاره وقت نباید در تحصیل شما اختلال ایجاد کند.

اینترنت در حال حاضر تقریباً در هر خانه ای در دسترس است. به خصوص آنهایی که در خانواده خود دانش آموز دارند. نوجوانان نمی توانند بدون دسترسی به شبکه جهانی وب کار کنند. این نه تنها مکانی برای یادگیری، جستجوی اطلاعات است، بلکه فرصتی برای کسب درآمد حتی در سنین پایین است. در خانه، دانش آموزان می توانند با انجام کارهای مختلف آنلاین پول دریافت کنند و حتی یک حرفه حرفه ای را شروع کنند. درآمد نه تنها برای پر کردن تلفن همراه، بلکه برای چیزهای ضروری تر نیز کافی خواهد بود.

آماده سازی نوجوان برای  چگونه در ۱۳ سالگی پول در بیاوریم ؟ کار آنلاین

راه های زیادی وجود دارد که یک نوجوان می تواند بدون سرمایه گذاری از طریق اینترنت پول دربیاورد. برخی از کارها حتی به مهارت خاصی نیاز ندارند. یک دانش آموز 12-13 ساله از قبل می داند که چگونه در یک ویرایشگر متن به خوبی کار کند، در اینترنت گشت و گذار کند، از شبکه های اجتماعی و وب سایت ها استفاده کند. این چیزی است که برای شروع کسب درآمد از فعالیت های آنلاین نیاز است.

قبل از اینکه یک نوجوان اولین حقوق خود را از طریق اینترنت دریافت کند، باید در نظر بگیرید که از کجا پول برداشت کنید. برای کودکان 6 تا 17 ساله در روسیه و اوکراین کارت هایی برای کودکان وجود دارد. آنها به حساب والدین گره خورده اند. شما می توانید در شعبه بانکی که کارت از قبل توسط مامان یا بابا صادر شده است، از شرایط کارت کودک مطلع شوید. یک نوجوان از سن 14 سالگی می تواند حساب شخصی خود را باز کند. گزینه دیگر برداشت پول به کارت یکی از والدین است.

علاوه بر این، تقریباً هر سرویسی به شما امکان می دهد پول کسب شده را به حساب تلفن همراه خود برداشت کنید. ما فرض می کنیم که هر نوجوان بالای 12 سال یک گوشی هوشمند دارد. پول تلفن را می توان در هر جایی برداشت، نقد کرد یا برای ایرانیان سایبر خرید هر چیزی چگونه در ۱۳ سالگی پول در بیاوریم ؟ خرج کرد.

انواع کیف پول های اینترنتی و سیستم های پرداخت الکترونیکی شامل محدودیت های سنی هستند، اما آنها امکان پذیرش پرداخت با محدودیت حداکثر 15 هزار روبل را بدون تأیید هویت دارند. با این حال، ما نمی توانیم استفاده از پول الکترونیکی را برای افراد زیر 14 تا 18 سال توصیه کنیم (برای اطلاعات دقیق تر در مورد حداقل سن، باید شرایط خدمات هر سرویس خاص را مطالعه کنید).

سپس باید سایت‌هایی را پیدا کنید که بتوانید در آن‌ها سفارش‌های کاری را دریافت کنید. هم مبادلات یا پلتفرم‌هایی برای کپی‌نویسی با تمرکز محدود برای عکاسان وجود دارد و هم خدماتی با وظایف متنوع، مانند Workzilla یا Freelancehunter. محل ثبت نام بستگی به نحوه برنامه ریزی نوجوان برای کسب درآمد دارد. بیایید چندین فرصت را برای دانش آموزان مدرسه ای برای کسب درآمد آنلاین در نظر بگیریم.

آماده سازی قبل از ایجاد چگونه در ۱۳ سالگی پول در بیاوریم ؟  یک نوجوان در اینترنت

انجام اقدامات در شبکه های اجتماعی

بیشتر نوجوانان هر روز از اینستاگرام، تیک‌توک، وی‌کنتاکت و سایر خدمات استفاده می‌کنند. یک راه آسان برای کسب درآمد یک نوجوان در خانه از طریق اینترنت، کسب درآمد از اقدامات خود در شبکه های اجتماعی است. لایک، ارسال مجدد، اشتراک در حساب ها و گروه ها پرداخت می شود. برای یک تفسیر کوتاه می توانید 2 - 3 روبل دریافت کنید. اگر از چندین جمله طولانی تشکیل شده و شامل 300-350 کاراکتر باشد - 20 روبل.

برای شروع به کسب درآمد از این قبیل، باید در یکی از سایت هایی که در شبکه های اجتماعی شغل ارائه می دهند ثبت نام کنید. آنها یک اصل کار مشترک دارند. مشتریان وظایفی را با شرح الزامات اجرا، تعیین چارچوب زمانی و مبلغی که پیمانکار دریافت خواهد کرد، چگونه در ۱۳ سالگی پول در بیاوریم ؟ قرار می دهند. پس از تایید، امتیاز یا پول به حساب کاربری در پروفایل واریز می شود. زمانی که حداقل مبلغ برداشت به کارت، کیف پول الکترونیکی یا حساب تلفن همراه

کسب درآمد در 13 سالگی  شماره گیری شود، این فرصت فعال می شود. پس از تکمیل درخواست، ظرف چند ساعت یا چند روز، پول به حساب مشخص شده واریز می شود. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 1,062
  • بازدید سال : 8,536
  • بازدید کلی : 26,396