loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 10 سه شنبه 28 فروردین 1403 نظرات (0)

 

خواندن زبان ساده آسان تر از نوشتن است. برای اینکه هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  پیام شما قابل درک باشد، زمان و مهارت لازم است. اما نتیجه ارزش کار را دارد. چرا؟ زیرا زبان ساده محتوای شما را برای همه مخاطبان جذاب تر و قابل دسترس تر می کند. و در نتیجه باعث موفقیت تجاری می شود.

 

در Evolving Web، هنگام ساخت پلتفرم‌های دیجیتال، قابلیت استفاده و گنجاندن را در اولویت قرار می‌دهیم. ما می دانیم که بهترین طراحی وب سایت در جهان نمی تواند محتوای ضعیف را هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  جبران کند! بنابراین ما از اصول زبان ساده در خدمات استراتژی محتوای خود و فراتر از آن استفاده می کنیم.

 

این راهنما نحوه نوشتن محتوای شفاف و لذت بخش برای خواندن را توضیح می دهد. ما توصیه‌های عملی، حقایق سرگرم‌کننده، مثال‌ها و ابزارهای زیادی را برای کمک به شما در مسیرتان گنجانده‌ایم.

 

  

اطلاعات مورد نیاز آنها را پیدا کنید

بفهمند که چه چیزی پیدا می کنند

از اطلاعات برای برآوردن نیازهای آنها استفاده کنید

3 افسانه درباره زبان ساده

برخی تصورات غلط رایج در مورد اینکه زبان ساده چیست  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و چرا اهمیت دارد وجود دارد. در اینجا سه افسانه وجود دارد که باید حقیقت را بدانید!

 

افسانه 1: "زبان ساده به معنای بیهوده کردن اطلاعات است."

زبان ساده به معنای ساده سازی بیش از حد اطلاعات نیست. در واقع بخشی از هدف کمک به مخاطبان برای درک کامل و دقیق پیام شماست. بنابراین موضوع ساده‌تر کردن خود اطلاعات نیست، بلکه ساده‌تر کردن فرآیند درک است.

 

بیایید به یک مثال نگاه کنیم. در اینجا دو روش برای توصیف هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  این راهنما وجود دارد:

 

"این راهنما توضیح می دهد که زبان ساده چیست، چرا اهمیت دارد و چگونه از آن استفاده کنیم."

"این راهنما یک نمای کلی از زبان ساده ارائه می دهد، اهمیت آن را توضیح می دهد و بینش های عملی را در مورد کاربرد آن ارائه می دهد."

هر دو توصیف پیام یکسانی را منتقل می کنند. اما برای فهمیدن مورد دوم کمی زمان و قدرت ذهن بیشتری لازم است.

 

افسانه 2: "نیازی به نوشتن به زبان ساده برای مخاطبان متخصص ندارم."

نوشتن برای متخصصان ماهر، محققین، یا دانشگاهیان؟ هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  ممکن است نگران باشید که زبان ساده اتلاف وقت است یا اینکه کمتر هوشمندانه به نظر می رسد. اما کلمات طولانی و جملات پیچیده کسی را فریب نمی دهند. فقط اطلاعات واقعاً ارزشمند کارشناسان را تحت تأثیر قرار می دهد. همچنین، کارشناسان زبان ساده را ترآموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان جیح می دهند. این باعث صرفه جویی در وقت و انرژی ذهنی آنها در هنگام خواندن می شود - که مهم است زیرا آنها معمولاً مطالب زیادی برای خواندن دارند!

 

افسانه 3: "زبان ساده خسته کننده به نظر می رسد."

در حقیقت، درک آسان اطلاعات با درگیر نگه داشتن  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان مخاطبان شما همراه است. این برخلاف پاراگراف های بزرگ و گیج کننده ای است که افراد را به خواب می برد. نوشتن به زبان ساده شما را از استفاده از طنز، داستان سرایی و حقایق جالب باز نمی دارد. و همچنان می توانید شخصیت سازمان خود را از طریق صدای برند آن بیان کنید.

 

 

 

چرا زبان ساده اهمیت دارد؟

اکنون که فهمیدید زبان ساده چیست (و چه چیزی نیست)، بیایید دو دلیل اصلی برای سرمایه گذاری زمان و منابع برای ایجاد محتوای واضح را بررسی کنیم.

 

زبان ساده شامل است

زبان ساده در میان همه، حتی متخصصان، محبوب است. اما زمانی که با مخاطبان مختلف ارتباط برقرار می کنید، کاملا ضروری می شود. عموم مردم دارای طیف گسترده ای از توانایی ها، سطح سواد و تسلط به زبان انگلیسی هستند.

 

49٪ از بزرگسالان در کانادا سطح سواد دبیرستانی پایین  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان تر دارند و 17٪ نمی توانند دستورالعمل های مکتوب را دنبال کنند یا نقشه ها را بخوانند.

نیمی از بزرگسالان در ایالات متحده برای خواندن کتابی که برای کلاس هشتم نوشته شده است، مشکل دارند.

جمعیت های تازه وارد، بومی و کم درآمد بیشتر تحت تاثیر سواد پایین قرار می گیرند.

بیش از 6.2 میلیون نفر در کانادا با معلولیت زندگی می کنند. متن پیچیده می تواند برای افراد کم بینا، ADHD، نارساخوانی و سایر ناتوانی ها چالش برانگیزتر باشد.

زبان ساده باعث می شود که محتوای شما برای مخاطبان بیشتری قابل دسترسی باشد. بدون آن، شما خطر حذف گروه های خاصی را دارید. نه تنها یک پایگاه مشتری بزرگ را از دست خواهید داد، بلکه در به حاشیه راندن آنها نیز نقشی ایفا خواهید کرد - به خصوص اگر خدمات ضروری مانند اطلاعات بهداشت عمومی، آموزش یا بانکداری را ارائه دهید.

 

به عنوان مثال، سواد می تواند برای پیش بینی سلامت افراد بیش هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  از سن، درآمد، وضعیت شغلی، تحصیلات و نژاد آنها استفاده شود. هر دو دولت ایالات متحده و کانادا نیاز دارند که ارتباطات عمومی خود به زبان ساده باشد.

 

مهم نیست سطح سواد شما چقدر است، اطلاعات بسیار پیچیده انجام کارهای روزمره را دشوارتر می کند. احتمالاً می توانید زمانی را به خاطر بیاورید که تحت تأثیر محتوای پیچیده، Artificial intelligence in plain language for children  چنین شرایط و ضوابط قانونی قرار گرفته اید. به عنوان ساده la

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 927
  • بازدید سال : 8,401
  • بازدید کلی : 26,261