loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 12 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

زیاد. هوش مصنوعی می تواند به راحتی ب سایت های هوش مصنوعی برای کودکان رای آسیب رساندن استفاده شود. برخی افراد برای نشر اکاذیب تصاویر دروغینی می سازند که با این وجود به شدت واقعی به نظر می رسند. هوش مصنوعی توسط هکرها برای ایجاد حملات موثرتر استفاده می شود. همچنین می‌بینیم سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  که شرکت‌ها یا ادارات از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند تا بگویند چه افرادی حق دریافت اعتبار بانکی یا مزایای اجتماعی را دارند.

 

 

این اتفاق می افتد که هوش مصنوعی مبتنی بر داده های تا حدی نادرست است، یا اینکه طراحی ضعیفی دارد و علیه افراد خاص تبعیض قائل می شود. علاوه بر این، مهندسانی که سیستم‌های سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  هوش مصنوعی را ایجاد می‌کنند، گاهی اوقات درک نمی‌کنند که این سیستم‌ها چگونه تصمیم‌گیری می‌کنند، آنها در توضیح آن‌ها کوتاهی می‌کنند. این مشکلات بزرگی ایجاد می کند.

 

سوال دیگر: هوش مصنوعی: آیا باید از ماشین های سخنگو بترسیم؟

 

شنیده ام که هوش مصنوعی می تواند بشریت را نابود کند، آیا این درست است؟

محققان و چهره هایی مانند ایلان ماسک (رئیس تسلا و سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  مالک توییتر) هشدارهای ترسناکی صادر کرده اند. ما می توانیم مطمئن باشیم، انبوهی از ترمیناتورها فردا به بشریت حمله نمی کنند. از سوی دیگر، سربازان در حال حاضر از هوش مصنوعی برای تصمیم‌گیری در میدان نبرد استفاده می‌کنند، که این نگرانی‌ها را ایجاد می‌کند: اگر هوش مصنوعی به تنهایی تصمیم‌هایی با عواقب ویرانگر بگیرد، چه؟

 

در حال حاضر، مهمترین چیز این است که بر روی سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  نقاط منفی هوش مصنوعی در زندگی روزمره تمرکز کنید. اینها مشکلات عینی و جاری است. و این نگرانی ها نباید پتانسیل هوش مصنوعی را تحت الشعاع قرار دهد که می تواند به ما در حل بسیاری از مشکلات کمک کند. هوش مصنوعی چیست؟ آستراپی به سوالات کودکان پاسخ می دهد!

منتشر شده در 29/09/2023

هوش مصنوعی در قلب اخبار قرار دارد و کودکان بیشتر و بیشتر در مورد آن می شنوند. مجله آستراپی برای کمک به درک این انقلاب تکنولوژیکی که سهم فزاینده ای در زندگی آنها  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان خواهد داشت، گزارشی مهم درباره هوش مصنوعی به کودکان 7 تا 11 ساله ارائه می دهد تا در شماره 15 اکتبر آن را مطالعه کنند. و برای یادگیری نحوه تشخیص تصاویر ایجاد شده با استفاده از هوش مصنوعی، با آزمون "ردیاب هوش مصنوعی" ما با خانواده خود سرگرم شوید!

 

مجله آستراپی رازهای هوش مصنوعی را برای کودکان ۷ تا ۱۱ ساله توضیح می دهد

ماریون جوزف، سردبیر مجله آستراپی:

 

دو حرف "IA" برای کودکان 7 تا 11 ساله چه چیز سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ی را نشان می دهد؟ در حال حاضر، مهمتر از همه یک کلمه کوچک است که آنها شروع به شنیدن بیشتر و بیشتر می کنند... و فکر می کنند که می دانند ارتباطی با "ChatGPT" یا حتی "خودروی خودکار" دارد. نوید یک فردای شگفت انگیز، شاید برای گیک ترین آنها...

به نوبه خود، والدین و معلمان از قبل می دانند   آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان که این انقلاب تکنولوژیک چنان جایگاهی در زندگی کودکان خواهد گرفت که ما باید به آنها کمک کنیم تا رفلکس های مناسب را به دست آورند. به زودی، یادگیری استفاده از هوش مصنوعی به اندازه یادگیری مسواک زدن مهم  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان خواهد بود! بر ما بزرگترهاست که در این بیداری آنها را بدون فاجعه و فرشته همراهی کنیم.

به همین دلیل است که آستراپی در شماره 15 اکتبر خود به خوانندگان 7 تا 11 ساله خود یک فایل بزرگ ارائه می دهد تا همه چیز را بفهمند و به بیش از 20 سؤال پاسخ دهند: آیا ربات و هوش مصنوعی یکسان هستند؟ هوش مصنوعی چگونه یاد می گیرد؟ آیا هوش مصنوعی می تواند ما را زیر نظر داشته باشد؟

امیدواریم آستراپیان ها پیامی را به خاطر بسپارند:  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان مانند همه انقلاب های تکنولوژیکی، این انقلاب نیز وعده های خارق العاده و همچنین ترس های مشروع را به همراه دارد. و مانند همه تغییرات مهم تاریخی، آنها می توانند تصمیم بگیرند که بازیگر باشند تا تماشاگر!

 

دانلود مقاله آستراپی در مورد هوش مصنوعی برای فرزندتان که توسط Bayard Jeunesse به مناسبت جشنواره علم ارائه شده است. در زیر نیز بخوانید:

مسابقه ای برای یادگیری نحوه تشخیص تصاویر ایجاد شده با استفاده از هوش مصنوعی

پس از خواندن مقاله آستراپی، به عنوان یک خانواده  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان از دیدن تصاویر ایجاد شده با استفاده از هوش مصنوعی با آزمون ما لذت ببرید. چشمان خود را ببندید!

 

Astrapi Quiz - AI Tracker

تصاویر: لوران بازارت.

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی (یا "AI") یک برنامه کامپیوتری است که هوش انسانی را تقلید می کند. یک هوش مصنوعی را می توان طوری برنامه ریزی کرد که صحبت کند، بنویسد، محاسبه کند، بازی کند، رانندگی کند، ترجمه کند، تجزیه و تحلیل کند، طراحی کند... تفاوت هوش مصنوعی با یک برنامه کامپیوتری کلاسیک در این است که هوش مصنوعی با آموزش توسط انسان قادر به بهبود است یا حتی با تمرین به تنهایی!

 

هوش مصنوعی یک برنامه کامپیوتری است که سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  هوش انسان را تقلید می کند. هوش مصنوعی چیست؟، Astrapi n°1022، 15 اکتبر 2023. تصویر: Laurent Bazart.

یک ربات و یک هوش مصنوعی، آیا آنها یکسان هستند؟

خیر ربات ماشینی است که در شرایط خاص جایگزین انسان می شود. هوش مصنوعی برنامه ای است که این دستگاه را با تجزیه و تحلیل آنچه در اطراف آن اتفاق می افتد و دستورالعمل هایی به آن می دهد کار کند. به نوعی، ربات یک بدن است و هوش مصنوعی ذهن آن. مثلا ربات Ameca احساسات انسان را بازتولید می کند: شادی، ترس، عصبانیت، تعجب... اما همه چیز برنامه ریزی شده است، چیزی را احساس نمی کند!

 

چه مدت است که هوش مصنوعی وجود دارد؟

اولین هوش مصنوعی به سال 1957 برمی گردد. Perceptron که توسط فرانک روزنبلات آمریکایی اختراع شد، قادر به تشخیص حروف الفبای نوشته شده روی کاغذ با استفاده از دوربین متصل به کامپیوتر بود. برای اینکه پرسپترون کار کند، باید سیم های مناسب را به هم وصل می کردید!

 

هوش مصنوعی وظایفی را انجام می دهد که مدت ها به نظر می رسید برای ذهن انسان محفوظ است. هوش مصنوعی چیست؟، Astrapi n°1022، 15 اکتبر 2023. تصویر: Laurent Bazart.

هوش مصنوعی برای چیست؟

گوشی هوشمندی که چهره ها را تشخیص می دهد؟ م سایت های هوش مصنوعی برای کودکان اشینی که تابلوها را می خواند؟ تنظیماتی که با اعمال شخصیت شما در یک بازی ویدیویی سازگار است؟ این همه هوش مصنوعی است، مانند برنامه‌ای که ویدیوهایی را به شما پیشنهاد می‌کند که فکر می‌کنید به آن‌ها علاقه دارید یا پردازشگر کلمه‌ای که اشتباهات شما را تصحیح می‌کند. هوش مصنوعی وظایفی را انجام می دهد که مدت ها به نظر می رسید برای ذهن انسان محفوظ است.

 

چرا در حال حاضر زیاد درباره هوش مصنوعی صحبت می کنیم؟

ChatGPT یک ربات چت است که می تواند به سوالات خاص به صورت کتبی پاسخ دهد. هوش مصنوعی چیست؟، Astrapi n°1022، 15 اکتبر 2023. تصویر: Laurent Bazart.

زیرا هوش مصنوعی در حال پیشرفت است. در نوامبر 2022، ChatGPT راه اندازی شد، یک هوش مصنوعی که قادر به پاسخگویی به انواع سؤالات تنها در چند ثانیه است. دو ماه بعد، 100 میلیون نفر قبلاً آن ر Artificial intelligence sites for children ا در سراسر جهان امتحان کرده بودند! در حال حاضر، تمام شرکت های اطلاعاتی بزرگ

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 925
  • بازدید سال : 8,399
  • بازدید کلی : 26,259