loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 17 شنبه 26 اسفند 1402 نظرات (0)

رویکردهای جدیدتر مانند یادگیری مبتنی بر بازی (GBL) و ساخت مبتنی آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان بر بازی برای ایجاد انگیزه و مشارکت دانش‌آموزان در برنامه درسی تعالی (CfE) در اسکاتلند اتخاذ شده‌اند. GBL و ساخت و ساز مبتنی بر بازی از کمبود شواهد تجربی که اعتبار آنها را به عنوان رویکردهای آموزشی و یادگیری پشتیبانی می کند، رنج می برند. برای پرداختن به این موضوع، این مقاله یافته‌های تحقیقات مشاهده‌ای در سطح PE با استفاده از Scratch به عنوان ابزاری برای ساخت بازی‌های رایانه‌ای ارائه می‌کند. فهرستی از معیارها برای بررسی اجرای هر  آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان شرکت کننده برای سنجش مهارت برنامه نویسی تهیه می شود. این مطالعه 29 بازی را از سطح Primary 4 تا Primary 7 بررسی می‌کند و نتایج و نتایج کلی را برای هر سال ارائه می‌کند. این مطالعه با ارائه نتایج تحقیقات مشاهده‌ای در سطوح مختلف PE به شواهد تجربی در ساخت‌وساز مبتنی بر بازی کمک می‌کند و دستورالعمل‌های آموزش آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ی را برای ارزیابی توانایی برنامه‌نویسی با استفاده از رویکرد ساخت‌وساز مبتنی بر بازی ارائه می‌کند.

.

مجله بین المللی آموزش مبتنی بر بازی، 3(1)، 93-109، ژانویه-مارس 2013 93Copyright © 2013, IGI Global. کپی یا توزیع به صورت چاپی یا الکترونیکی بدون اجازه کتبی IGI Global ممنوع است. کلمات کلیدی: برنامه درسی برای تعالی، ارزشیابی، ساخت و ساز مبتنی بر بازی، آموزش، آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  آموزش ابتدایی، آموزش، مشاهده، مقدمه پیش از این، فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) یکی از حوزه‌های برنامه درسی بود که بازرسی آموزش و پرورش علیاحضرت گزارش داد که باید در بخش مدارس ابتدایی در اسکاتلند بهبود یابد تا فرصت‌های بیشتری برای استفاده از رایانه برای کودکان فراهم شود (HMIE، 2009). در برنامه درسی تعالی (CfE) معلمان تشویق می شوند تا از سبک های مختلف رویکردهای یادگیری بیشتر استفاده کنند که یکی از آنها استفاده از فناوری آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  اطلاعات و ارتباطات در یادگیری است. فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان رویکردی برای یادگیری برای توسعه مهارت‌های سواد دیجیتالی کودکان تشویق می‌شود و برخی از روش‌های پیشنهادی برای اجرای آن از طریق استفاده از اسکرچ با کودکان دبستانی: ارزیابی بازی‌های ساخته‌شده برای سنجش درک مفاهیم برنامه‌نویسی آماندا ویلسون، مدرسه محاسبات، دانشگاه غرب اسکاتلند، پیزلی، بریتانیا توماس هینی، مدرسه کامپیوتر، دانشگاه خارج از کالج کانولی، آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  مدرسه محاسباتی، دانشگاه غرب اسکاتلند، پیزلی، UKABSTRACT رویکردهای Learning how to work with the Scratch program for children  جدیدتر GB  و ساخت و ساز مبتنی بر بازی‌ها برای ایجاد انگیزه و

مدارس اسکاتلند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 231
  • بازدید ماه : 1,059
  • بازدید سال : 8,533
  • بازدید کلی : 26,393