loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 16 یکشنبه 05 فروردین 1403 نظرات (0)

البته، به عنوان یک سازمان دهنده، ساختار انجمنی باید برای محافظت کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  از خود در برابر خطرات احتمالی، ضمانت های مفیدی را ارائه دهد. مخصوصاً اگر از محوطه ای استفاده کند که مالک آن نیست. ناگفته نماند که باید بیمه نامه ای تهیه کند که از نظر مسئولیت مدنی تمام خطرات مرتبط با رویداد برنامه ریزی شده را تضمین کند.

 

چگونه هزینه کارگاه ها و دوره های کارآموزی خود را تامین کنید؟

و ارتباط؟

وقتی صحبت از ارتباط در اطراف رویداد انجمن شما می شود، کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  چندین احتمال وجود دارد.

 

بروشورها

شما به راحتی می توانید بروشورهای کوچکی را برای توزیع در مدارس، مشاغل محلی و غیره ایجاد کنید. البته این پشتیبانی های ارتباطی باید نشان دهند:

 

تاریخ برگزاری کارگاه های کودکان،

برنامه های آنها،

شرح آنها،

آدرس و اطلاعات تماس انجمن (تلفن و ایمیل).

ترجیحاً مشخصات ثبت نام را مستقیماً در برگه ذکر کنید. اگر  کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  وب‌سایتی دارید، دریغ نکنید که آگهی خود را در آنجا پست کنید و آن را برجسته کنید.

 

پشتیبانی های ارتباطی برای شهر و شهر شما

هیچ چیز مانع از رفتن شما به تالار شهر و دفتر گردشگری شهری که دفتر مرکزی انجمن شما در آن است، نیست. در واقع، آنها به خوبی می توانند رویداد شما را به وب سایت خود اضافه کنند. و چرا کارگاه های خود را در خبرنامه بعدی خود ادغام نمی کنید؟ روزنامه‌های محلی و شبکه‌های اجتماعی نیز راه‌های مؤثری برای کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  انتشار اخبار رویداد شما به عموم مردم هستند.

 

رسانه دیجیتال

قرار دادن یک پست در فیس بوک ایجاد "یک رویداد"  آموزش برنامه نویسی نوجوانان را در نظر بگیرید. همچنین می توانید آن را در بالای صفحه خود نگه دارید.

 

اگر وب‌سایتی دارید، می‌توانید یک برگه «اخبار» یا «رویدادها» ایجاد کنید (اگر به طور منظم آنها را ایجاد می‌کنید) و اطلاعات را با یک عکس نمایش دهید.

 

همچنین می توانید در اینستاگرام استوری بسازید. این گزینه باید  کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان در آخرین لحظه استفاده شود زیرا طول عمر داستان ها 24 ساعت است.

 

چگونه ثبت نام ها را مدیریت کنیم؟

مدیریت ثبت نام کودکان و اجتناب از لغو یا غیبت، به ویژه در صورت محدودیت مکان، مهم است. به همین دلیل است که توصیه می شود از یک ابزار آنلاین مانند HelloAsso استفاده کنید تا:

 

ایجاد فرم ثبت نام برای جمع آوری تمام اطلاعات لازم (نام، سن و غیره) در مورد شرکت کنندگان

برای پذیرش پرداخت ها و/یا سپرده ها با کارت اعتباری

برای کنترل برنامه های کارگاه و پیش بینی

برای تعیین و مدیریت شرایط و ضوابط در صورت لغو و بازپرداخت.

رویداد خود را به صورت رایگان مدیریت کنید

یک ابزار آنلاین 100٪ رایگان

 

HelloAsso یک ابزار 100٪ رایگان برای مدیریت ثبت نام ها، پیگیری کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  پرداخت ها در صورت پرداخت هزینه رویداد و متمرکز کردن تمام جزئیات تماس شرکت کنندگان برای تشکر از آنها به همه انجمن ها ارائه می دهد.

 

من ابزار مدیریت 100٪ رایگان -> را کشف کردم

چگونه شرکت کنندگان را مدیریت کنیم؟

برای مدیریت شرکت کنندگان، بر کارکنان نظارتی (توسعه دهندگان و رهبران کارگاه) متشکل از داوطلبان و اعضای انجمن متکی است. اما این دومی باید نکات زیر را در مورد نظارت بر کودکان شرکت کننده در کارگاه ها در نظر بگیرد. در واقع، نظارت برای اجرای روان فعالیت ها و تضمین مشارکت مؤثر کودکان، صرف نظر از سن آنها، اهمیت اساسی دارد.

 

یک مجری می تواند بر چند کودک نظارت کند؟

این بسته به سن کودکانی که در کارگاه شرکت می کنند متفاوت است. کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  بدین ترتیب یک مجری می تواند نظارت بر 8 کودک زیر 6 سال و 12 کودک بالای 6 سال را بر عهده بگیرد. تیم نظارتی همچنین باید شامل حداقل 50 درصد فارغ التحصیلان BAFA (یا معادل آن) یا کسانی باشد که مدرک تحصیلی آنها به عنوان مقامات دولتی درگیر در انیمیشن تایید شده باشد. اعضای هیات نظارت نیز باید حداقل 17 سال سن داشته باشند.

 

بعلاوه، به هیچ وجه نباید مورد منع اداری یا محکومیت قطعی برای ارتکابSummer classes for children and teenagers   کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان جرم یا برخی جرایم با حداقل دو ماه حبس بدون مهلت قرار گرفته باشند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 208
  • بازدید ماه : 1,036
  • بازدید سال : 8,510
  • بازدید کلی : 26,370