loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 15 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

 

برنامه نویسی Hub 20 زبان را برای انتخاب در قالب درس ها و نرم افزار برنامه نویسی کودکان  چالش های کوچک و ساده ارائه می دهد و برنامه نویسی را برای همه در دسترس قرار می دهد. این یکی از بهترین برنامه های برنامه نویسی برای کودکان است.

 

هر برنامه درسی STEM از گنجاندن میکرو: بیت سود می برد. از آنجایی که تراشه کامپیوتری بسیار متنوع است، ممکن است برای آموزش کدنویسی یا کلاس های علوم کامپیوتر یا اجرای یک کلوپ STEM بعد از مدرسه به روش های مختلف استفاده شود. برای دانش‌آموزان، طراحی بازی می‌تواند یک موضوع لذت‌بخش باشد  نرم افزار برنامه نویسی کودکان که به خوبی با میکرو: بیت مطابقت دارد.

 

دانش‌آموزان می‌توانند از micro: bit به تنهایی برای ساخت بازی‌ها یا پیوند آن با Scratch یا کیت آردوینو برای ساخت پروژه‌های پیچیده‌تر استفاده کنند. دروس در مورد نحوه نشان دادن تفاوت بین شتاب و سرعت، ارزیابی تغییرات در سرعت واکنش، و نشان دادن ذرات ماده، از جمله موضوعات دیگر، در وب سایت موجود است.

 

برنامه های برنامه نویسی برای کودکان در دبیرستان (سنین 14 تا 18 سال)

Robozzle نوجوان یا کودک خردسال شما را که از مشکلات منطقی لذت می برد نرم افزار برنامه نویسی کودکان  ناامید نخواهد کرد. این طراحی ساده و بی شرمانه یادآور بازی های آرکید اولیه مانند Pac-Man است. با وجود داشتن تنها چند متغیر، این بازی پایه شامل بیش از هزار سطح است.

 

این منطق شرطی شما را آزمایش می کند و باعث می شود  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان خارج از چارچوب فکر کنید. معمای Robozzle می توانند در انجمن های بازی کمک پیدا کنند. این یک برنامه یادگیری برنامه نویسی برای بچه ها به همراه پازل سودوکو است.

Codea یک برنامه کد نویسی با پایان باز برای جوانان است. شما می توانید بازی نرم افزار برنامه نویسی کودکان  های تعاملی، تجسم ها و تصاویر را با زبان برنامه نویسی Lua ایجاد کنید. Codea به شما امکان می دهد با استفاده از دستورات لمسی ساده از گزینه های مختلف کد بنویسید.

 

Codea یک زبان برنامه نویسی بصری برای ساخت بازی، گرافیک، انیمیشن و سایر محصولات تعاملی است که جوایز متعددی را کسب کرده است. این برای به حداکثر رساندن قابلیت های iPad طراحی شده است. Codea را می توان برای ساخت هر چیزی از یک بازی پایه تا یک تجربه موسیقی کامل استفاده کرد.

 

این یک برنامه یادگیری کد نویسی برای بچه ها است که یک بازی جدید، ی نرم افزار برنامه نویسی کودکان ک روش جدید برای یادگیری ریاضیات یا یک نمایش تصویری جدید از مفاهیم شما ایجاد می کند.

 

کاراکترها، موسیقی، گرافیک و دستورات منو همگی می توانند در طراحی شما گنجانده شوند. گرافیک Codea هم دو بعدی و هم سه بعدی است. از طرف دیگر رابط کاربری کاملاً پیشرفته است. کودکان کوچکتر بیشتر مستعد بی حوصلگی هستند.

 

3) آکادمی خان

 

پلتفرم: iOS و Android

سن: 8+ سال

مجانی

آکادمی خان تمرین‌ها، ویدیوها و مقالات تعاملی را برای کمک به نرم افزار برنامه نویسی کودکان  بچه‌ها در یادگیری کدنویسی ارائه می‌کند. بازخورد سریع و نکات گام به گام در مورد هر تمرین بسیار مفید است. دانش‌آموزان می‌توانند با سرعت خودشان تمرین کنند یا آنچه را که در کلاس یاد می‌گیرند در برنامه دنبال کنند. اگر نوجوان شما بخواهد کدنویسی آفلاین را یاد بگیرد، می‌تواند برای تماشای ویدیوهای دوره بدون اتصال به اینترنت، محتوای مورد علاقه‌اش را نشانه‌گذاری و دانلود کند.

 

4) Grasshopperadventure__coding.svg

 

پلتفرم: iOS و اندروید

سن: 15 سال +

مجانی

Grasshopper یک برنامه گوگل است که جاوا اسکریپت را از  نرم افزار برنامه نویسی کودکان طریق بازی های کوچک آموزش می دهد. Grasshopper دو نوع دوره ارائه می دهد، یکی برای توسعه دهندگان مبتدی و دیگری برای کدنویسان با تجربه تر. برای مبتدیان، این برنامه شما را از طریق یک سری اسلاید راهنمایی می کند که اصول برنامه نویسی را به شما آموزش می دهد.

 

این یکی از برنامه های برنامه نویسی برای کودکان است که پس از هر نرم افزار برنامه نویسی کودکان  جلسه یک مسابقه کوتاه ارائه می دهد تا آنچه را که یاد گرفته اید مرور کند. پس از تکمیل آزمون ها به سراغ پازل های کدگذاری خواهید رفت. متغیرها، رشته ها، حلقه ها، آرایه ها، شرطی ها، عملگرها، توابع و اشیاء همگی در این پازل ها توضیح داده شده اند. قبل از رفتن به سطح بعدی، بعد از هر بخش یک مسابقه وجود دارد تا اطمینان حاصل شود نرم افزار برنامه نویسی کودکان  که آنچه را که یاد گرفته اید درک می کنید.

 

5) رمزگذاری

 

پلتفرم: iOS و Android

سن: 14+ سال

مجانی

درس‌های خودگام در برنامه Encode توضیحاتی در اندازه کوچک، چالش‌های کدنویسی و مثال‌های واقعی ارائه می‌کنند تا به شما در یادگیری کدنویسی کمک کنند. پایتون، جاوا اسکریپت و سوئیفت همه  نرم افزار برنامه نویسی کودکان چیزهایی هستند که نوجوانان می توانند یاد بگیرند. Encode همچنین مهارت های دیگری مانند نرم افزار برنامه نویسی کودکان  خط فرمان، توسعه وب سایت، پرس و جو پایگاه داده و تجزیه و تحلیل داده ها را آموزش می دهد.

 

Glitch یک ابزار توسعه وب است. ابزارهای توسعه‌دهنده در حال توسعه هستند و کاربرپسندتر می‌شوند و آن‌ها را برای کودکان بزرگ‌تر و نوجوانانی که کدنویسی می‌آموزند مناسب می‌سازند. Glitch به بسیاری از افراد اجازه می دهد تا به طور همزمان روی یک پروژه کار کنند، مشابه آنچه Google Docs به آنها اجازه همکاری می دهد نرم افزار برنامه نویسی کودکان . شما نیازی به تنظیم چیزی ندارید و می توانید تغییرات خود را هنگام تایپ در وب مشاهده کنید.

 

بچه ها می توانند روی پروژه ها با هم یا گروهی کار کنند. Children's programming software  در Glitch، بیان خود با کد ساده و لذت بخش است. نه تنها این، بلکه آنها بزرگ هستند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 933
  • بازدید سال : 8,407
  • بازدید کلی : 26,267