loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 9 سه شنبه 28 فروردین 1403 نظرات (0)

هوش مصنوعی (AI) ابزار گسترده‌ای است که به  هوش مصنوعی حل تکالیف مردم امکان می‌دهد درباره نحوه ادغام اطلاعات، تجزیه و تحلیل داده‌ها و استفاده از بینش‌های حاصله برای بهبود تصمیم‌گیری تجدیدنظر کنند - و در حال حاضر در حال تغییر در هر جنبه‌ای از زندگی است. در این گزارش، دارل وست و جان آلن در مورد کاربرد هوش مصنوعی در بخش‌های مختلف بحث می‌کنند، به مسائل مربوط به توسعه آن می‌پردازند، و توصیه‌هایی برای بهره‌گیری از هوش مصنوعی و در عین حال حفظ ارزش‌های مهم انسانی ارائه می‌دهند.

 

 

 

بیشتر مردم با مفهوم هوش مصنوعی (AI) آشنایی چندانی ندارند. به عنوان مثال، وقتی از 1500 رهبر ارشد تجاری در ایالات متحده در سال 2017 در مورد هوش مصنوعی سؤال شد، تنها 17 درصد گفتند که با آن آشنایی دارند.1 تعدادی از آنها مطمئن نبودند که چیست و چگونه بر شرکت های خاص آنها تأثیر می گذارد. آنها درک کردند که پتانسیل قابل توجهی برای تغییر فرآیندهای تجاری وجود دارد، اما روشن نبودند که چگونه هوش هوش مصنوعی حل تکالیف  مصنوعی می تواند در سازمان خود مستقر شود.

 

علیرغم عدم آشنایی گسترده، هوش مصنوعی فناوری است که هر بخش از زندگی را متحول می کند. این ابزار گسترده ای است که به افراد امکان می دهد درباره نحوه ادغام اطلاعات، تجزیه و تحلیل داده ها و استفاده از بینش های حاصل برای بهبود تصمیم گیری تجدید نظر کنند. امید ما از طریق این بررسی اجمالی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  جامع این است که هوش مصنوعی را برای مخاطبانی از سیاست گذاران، رهبران افکار و ناظران علاقه مند توضیح دهیم و نشان دهیم که چگونه هوش مصنوعی در حال حاضر جهان را تغییر می دهد و سؤالات مهمی ر هوش مصنوعی حل تکالیف ا برای جامعه، اقتصاد و حکومت مطرح می کند.

 

در این مقاله، ما در مورد برنامه‌های کاربردی جدید در امور مالی، امنیت ملی، مراقبت‌های بهداشتی، عدالت کیفری، حمل‌ونقل و شهرهای هوشمند بحث می‌کنیم و به مسائلی مانند مشکلات دسترسی به داده‌ها، سوگیری الگوریتمی، اخلاق و شفافیت هوش مصنوعی، و مسئولیت قانونی برای تصمیمات هوش مصنوعی می‌پردازیم. ما با رویکردهای نظارتی ایالات متحده و اتحادیه اروپا مخالفت می کنیم و با ارائه تعدادی توصیه برای استفاده هوش مصنوعی حل تکالیف  حداکثری از هوش مصنوعی در حالی که همچنان از ارزش های مهم انسانی محافظت می کنیم، پایان می دهیم.

 

به منظور به حداکثر رساندن مزایای هوش مصنوعی، ما 9 مرحله را برای پیشرفت توصیه می کنیم:

 

تشویق به دسترسی بیشتر به داده‌ها برای محققان بدون به خطر انداختن حریم خصوصی کاربران،

سرمایه گذاری بیشتر دولت در تحقیقات طبقه بندی نشده هوش مصنوعی،

مدل های جدید آموزش دیجیتال و توسعه نیروی کار هوش مصنوعی حل تکالیف  هوش مصنوعی را ترویج دهید تا کارکنان مهارت های مورد نیاز در اقتصاد قرن بیست و یکم را داشته باشند.

ایجاد یک کمیته مشاوره فدرال هوش مصنوعی برای ارائه توصیه های سیاستی،

با مقامات ایالتی و محلی تعامل کنید تا آنها سیاست های مؤثری را اعمال کنند،

به جای الگوریتم های خاص، اصول گسترده هوش مصنوعی را تنظیم کنید،

شکایات سوگیری را جدی بگیرید تا هوش مصنوعی بی عدالتی تاریخی، بی عدالتی یا تبعیض در داده ها یا الگوریتم ها را تکرار نکند،

مکانیسم های نظارت و کنترل انسانی را حفظ کند و

رفتار مخرب هوش مصنوعی را جریمه کنید و امنیت سایبری را ارتقا دهید.

بازگشت به بالا

فصل اول

کیفیت های هوش مصنوعی

اگرچه هیچ تعریف یکسانی وجود ندارد، اما به طو هوش مصنوعی حل تکالیف ر کلی تصور می‌شود که هوش مصنوعی به ماشین‌هایی اشاره می‌کند که با توجه به ظرفیت انسان برای تفکر، قضاوت و نیت انسان به تحریک سازگار با پاسخ‌های سنتی انسان پاسخ می‌دهند. سیستم‌های نرم‌افزاری «تصمیم‌هایی می‌گیرند که معمولاً نیاز به یک سطح انسانی از تخصص دارند» و به افراد کمک می‌کنند تا مشکلات را پیش‌بینی کنند یا با مسائلی که پیش می‌آیند برخورد کنند.

 

عمدی بودن

الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای تصمیم‌گیری طراحی شده‌اند که اغلب از داده‌های بلادرنگ استفاده می‌کنند. آنها بر خلاف ماشین های غیرفعال هستند که فقط قادر به پاسخ های مکانیکی یا ا هوش مصنوعی حل تکالیف ز پیش تعیین شده هستند. آنها با استفاده از حسگرها، داده‌های دیجیتال یا ورودی‌های راه دور، اطلاعات را از منابع مختلف ترکیب می‌کنند، مطالب را فورا تجزیه و تحلیل می‌کنند و بر اساس بینش‌های حاصل از آن داده‌ها عمل می‌کنند. با پیشرفت های گسترده در سیستم های ذخیره سازی، سرعت پردازش و تکنیک های تحلیلی، آنها قادر به پیچیدگی فوق العاده ای در تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری هستند.

 

هوش مصنوعی در حال حاضر جهان را تغییر داده و سوالات مهمی را برای جامعه، اقتصاد و حکومت مطرح می کند.

 

هوش

هوش مصنوعی به طور کلی در ارتباط Artificial intelligence to solve homework  با یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل داده انجام می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 935
  • بازدید سال : 8,409
  • بازدید کلی : 26,269