loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 90 سه شنبه 04 خرداد 1400 نظرات (0)

برنامه ریزی برای آموزش برنامه نویسی به کودکان

 

برنامه تابستانی 2019 برای آموزش برنامه نویسی به نوجوانان

اگرچه هنوز بیرون از پنجره کوههای برف و یخبندان وجود دارد ، بسیاری از والدین (و گاهی اوقات خود نوجوانان) فکر می کنند که چگونه کودک را در تعطیلات طولانی تابستان اسیر کنند. اگر متوجه شدید که کودکان در تابستان آنقدر آرام هستند که درگیر شدن در مراحل آموزشی پاییز برای آنها بسیار دشوار است ، در چنین شرایطی ،  آموزش برنامه نویسی نوجوانان من همیشه به شما توصیه می کنم فرزندتان را به اردوی آموزشی تابستانی بفرستید.

کار من مربوط به تجارت مهاجرت است ، بنابراین اغلب شرکت من مجبور است برنامه های آموزشی خارج از کشور را انتخاب کند. و طی سالها ، محبوب ترین برنامه نویسی به برنامه هایی برای آموزش و مشاغل مرتبط با آن تبدیل شده است.

 

با کمک چنین اردوهایی ، کودک می تواند انگلیسی آموزش دهد و اصول حرفه ای ایرانیان سایبر را که به دنبال آن است ، بیاموزد. برای من ، راهی عالی برای ایجاد تنوع برای استفاده مناسب از تعطیلات.

من پیشنهادهای جالبی را برای تابستان 2019 از کالج ها و مراکز آموزشی مختلف برای کودکان بین 10 تا 18 سال در اروپا و انگلیس و ایالات متحده جمع آوری کردم. امیدوارم برای شما و فرزندتان مفید باشد. شاید در نگاه اول به نظر برسد که هزینه چنین آموزشی تا برنامه نویسی کودکان و نوجوانان حدودی کمتر از انتظارات استاندارد ما است - هزینه اردوی آموزشی کودکان ممکن است چقدر باشد. اما در اینجا باید به سطح بالای آموزش ، و یک مجموعه کامل از مواد آموزشی ، و سطح ایمنی کودک توجه داشت. در حقیقت ، این آموزش ، تفریح ​​+ استراحت است ، به نظر من ، یک سیستم مکانهای فراگیر است.

دانش آموزان در اختیار میکرو رایانه Raspberry Pi خود قرار می گیرند که در آن اصول پایتون را فرا می گیرند. به طور کلی ، برنامه درسی از نظر برنامه های آموزشی و سرگرمی بسیار متعادل است.

https://weekly-geekly-es.imtqy.com/articles/hi438802/index.html

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 303
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 746
  • بازدید سال : 8,220
  • بازدید کلی : 26,080