Coding که توسط والدین کدنویس طراحی و ایجاد آموزش الگوریتم وفلوچارت شده است، به رایانه لوحی شما متصل می شود، که بچه ها می توانند با استفاده از مجسمه ها در سه بازی مختلف مبتنی بر داستان با بیش از 200 چالش از طریق برنامه رایگان تعامل داشته باشند.
این برنامه بر روی برنامهنویسی فقط مبتنی بر جهت تمرکز دارد و مفاهیم اساسی کدگذاری را شامل میشود: ورودی-خروجی، حلقهها، توالییابی، تجزیه و انشعاب.
این یک بازی است که با کودک رشد می کند زیرا آنها با این اصول برنامه نویسی بیشتر هماهنگ می شوند، از این رو محدوده سنی گسترده ای دارد.
دو قاب و پنج مجسمه وجود دارد (کشیدن، چرخش، اسلاید، و مجسمه های دو کاره).
Tacto با طیف وسیعی از تبلتها کار میکند: iPads 5 و بالاتر، تبهای Android 7 اینچی و بالاتر، با آموزش الگوریتم وفلوچارت حداقل 2 گیگابایت رم، Fire HD 8 (2018، 2020) و Fire HD 10 (2021).1x1 پیکسلبازی های رومیزی OJO STEMنیروی اتمی OJO24.99 دلارسن: 3-8
OJO مجموعه ای از بازی های STREAM را می سازد که موضوعاتی از نجوم گرفته تا روباتیک را پوشش می دهد.این بازیهای رومیزی رنگارنگ با شخصیتپردازی که نیازی به باتری یا ساختار پیچیده ندارند، برای کودکان 3 تا 8 ساله مناسب هستند و باید کنجکاوی، خلاقیت و مهارتهای تفکر انتقادی کودک را تحریک کنند.
نیروی اتمی (6+) یک راه سرگرم کننده برای یادگیری در مورد شیمی، جمع آوری پروتون ها، نوترون ها و الکترون ها، و ترکیب اتم های مختلف برای تشکیل ترکیبات است. در حالی که بدون باتری میتوانید برنامه OJO را برای ویژگیهای AR و محتوای اضافی آموزش الگوریتم وفلوچارت دانلود کنید.
کارگاه ربات (5+) در مورد طراحی ربات ها (با استفاده از کاشی های مقوایی به ایرانیان سایبر جای قطعات فلزی، چرخ دنده ها و چرخ ها) برای ماموریت های فضایی است. بخش یادگیری درک آنچه برای انجام وظایف مورد نیاز است است.
Space Rescuers (5+) به بچهها درباره منظومه شمسی آموزش میدهد و بخش سرگرمکننده آن با پاکسازی زبالههای فضا به نجات کیهان کمک میکند.
Shape Factory (4+) با ترغیب بچه ها به ساختن اشکالی که دیگران باید به درستی حدس بزنند تا آنها امتیاز بگیرند، به اصول هندسه می رسد.1x1 پیکسلBotley The Coding Robot 2.0 – اولین اسباببازی برنامهنویسی مناسبBotley 2.0 The Coding Robot64.99 دلارسن: 5-9
Botley The Coding Robot برنده جایزه نوآورانه اسباببازی سال در سال 2019، کودکان 5 تا 9 ساله (EYFS & KS1) را در نظر گرفته است آموزش الگوریتم وفلوچارت . آخرین نسخه، Botley 2.0، ویژگیهای جدیدی مانند عملکرد پیشرفته تشخیص اشیا، و امکان نمایش نور رنگی و نمایش رقص را اضافه میکند.
بچهها مهارتهای اولیه برنامهنویسی را از طریق کدنویسی مرحلهای و منطق با وادار کردن ربات به مانور دادن و چرخاندن، اجتناب و حرکت دادن اشیا، به علاوه صداگذاری، یاد میگیرند.یک مزیت بزرگ این است که بدون صفحه نمایش و ماهیت لمسی آن بسیار مونته سوری است.
Botley 2.0 را می توان برای ایجاد یک توالی تا 150 مرحله در شش جهت مختلف برنامه ریزی کرد. در زیر آن یک سنسور وجود دارد که به آن اجازه می دهد تا یک خط سیاه ایجاد شده با 40 کارت کدگذاری شامل، به علاوه تشخیص اشیا را دنبال کند.
16 تعامل می تواند Botley 2.0 را به چهره های مختلفی از جمله قطار، ماشین پلیس الگوریتم وفلوچارت یا روح تبدیل کند. چشمانش حتی در تاریکی روشن می شود.
یک مجموعه 78 تکه فعالیت Botley 2.0 بزرگتر شامل برنامه نویس از راه دور، بازوهای جداشدنی، شش تخته دو طرفه، برچسب و 27 لوازم جانبی مانع است. آن را با دو "ماسک صورت" (نه، نه آن نوع) ارائه می شود، بنابراین می تواند ظاهر متفاوتی در نارنجی یا آبی داشته باشد.