loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 47 شنبه 10 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

بسیاری از کلاس های برنامه نویسی رایگان برای بچه ها در دسترس هستند  برنامه نویسی کودکان که ادعا می کنند درس های آنها به طور موثر کدنویسی را آموزش می دهد. وب‌سایت‌های کدنویسی پولی اغلب از شما می‌خواهند که فرصتی برای محصولشان بیابید بدون اینکه بدانید که آیا برای شما مناسب است یا خیر. وقتی نوبت به آن می رسد، فقط می خواهید بدانید کدام وب سایت های برنامه نویسی، چه رایگان و چه تجاری، واقعا مفید هستند.

برنامه نویسی چیست؟

برنامه کامپیوتری مجموعه‌ای از دستورالعمل‌هایی است که برای انجام کارهای خاص بر روی کامپیوتر اجرا می‌شوند. برنامه نویسان مسئول ایجاد این کد هستند. برنامه نویسان با نوشتن کد منبع در یک ویرایشگر کد یا محیط توسعه یکپارچه برنامه نویسی کودکان (IDE) شروع می کنند. این مجموعه ای از کد نوشته شده در یک زبان برنامه نویسی است که توسط برنامه نویسان دیگر قابل خواندن است.

برنامه نویسی فرآیند ارائه مجموعه ای از دستورالعمل ها به رایانه ها است که نحوه اجرای یک برنامه را مشخص می کند. ممکن است قبلاً روزانه از انواع برنامه های کامپیوتری استفاده کرده باشید. برای مثال، مرورگر وب، نرم افزار رایانه ای است که برای جستجوی اخبار روز از آن استفاده می کنید. این برای اتصال به یک سرور راه دور و دریافت آخرین اخبار روز ساخته شده است. نمونه دیگری از نرم افزارهای کامپیوتری، ماشین حساب روی گوشی است.

چرا بچه ها باید کدنویسی  برنامه نویسی کودکان را یاد بگیرند؟

آموزش کدنویسی و برنامه‌نویسی به بچه‌ها یکی از راه‌های آماده‌سازی بهترین آنها برای آینده، پیشرفت آنها در مدرسه یا حمایت و تقویت یادگیری فعلی آنهاست. این فقط در مورد مزایای آموزشی و حرفه ای کدنویسی نیست. برنامه های کدنویسی برای بچه ها می تواند از جهات مختلفی برای آنها مفید باشد.هر والدینی می‌خواهد فرزندشان از نظر تحصیلی، در فعالیت‌های فوق‌درسی سرآمد باشد و شخصیت کلی خود را به شکلی سالم رشد دهد.

حال، چرا والدین باید فرزندان خود را به یادگیری کدنویسی تشویق کنند؟ طبق تحقیقات، یادگیری کدنویسی می تواند به فرزند شما در توانایی های دیگر مانند سازماندهی، سرسختی، حل مسئله و حتی اعتماد به نفس کمک کند.

برای مدیریت ایده ها و برنامه نویسی کودکان محتوای خلاقانه

برنامه نویسی کامپیوتری همچنین می تواند به کودک شما کمک کند تا مهارت های نوشتاری خود را بهبود بخشد و به او امکان می دهد رویکرد دقیق و سیستماتیک تری برای داستان سرایی و زبان انگلیسی ایجاد کند. بسیاری از وب‌سایت‌ها کلاس‌های کدنویسی رایگان برای بچه‌ها ارائه می‌دهند که می‌تواند به آن‌ها کمک کند رویکردی نوآورانه‌تر برای نوشتن و ایده‌ها پیدا کنند.

هنگام کدنویسی، یک جوان اغلب متوجه می شود که راه حل های متعددی برای یک مشکل وجود دارد. می‌تواند با تحلیل تفکر انتقادی و توانایی‌های حل مسئله به کاربرد معنادارتر زبان نوشتاری و گفتاری منجر شود. آنها یاد خواهند گرفت که با آزمایش کدهای کامپیوتری، رویکرد جدیدی را برای مقابله با چالش ها اتخاذ کنند، چیزی که ممکن است قبلاً به آن توجه نکرده باشند. هنگامی که یک کودک کدنویسی را یاد می گیرد، می تواند یاد بگیرد که محتوای دیجیتال ایجاد کند.

یک زبان کاملاً جدید و جذاب برای یادگیری!

کد کامپیوتر، مانند انگلیسی یا هر زبان دیگری، تکنیکی برای توصیف چیزها و همه چیز در اطراف شما است. یک زبان برنامه نویسی مانند هر زبان طبیعی دیگری قواعد دستوری و نحوی خود را دارد. یادگیری کدنویسی برای کودکان بسیار برنامه نویسی کودکان شبیه به یادگیری زبان دوم است و بسیاری از مزایای مشابه را ارائه می دهد. هر زبان جدید دیدگاه جدیدی را برای ما فراهم می کند که برای یک محیط خاص طراحی شده است. تسلط بر زبان های کدنویسی مانند جاوا اسکریپت، پایتون یا اسکرچ واژگانی عالی برای تعامل با دنیای اطراف در قرن بیست و یکم برای کودکان فراهم می کند. جای تعجب نیست که به برنامه نویسی "سواد جدید" لقب داده شود.

دانش‌آموزان می‌توانند از مهارت‌های کدنویسی برای ایجاد تصاویر متحرک، بهترین کلاس‌های کدنویسی و وب‌سایت‌ها، و بازی‌های ویدیویی تعاملی از اوایل مهدکودک استفاده کنند. این یک افزونه عالی برای سایر رسانه های خلاق است، زیرا به دانش آموزان اجازه می دهد تا خود را متفاوت بیان کنند.

راه ساده تر برای یادگیری برنامه نویسی کودکان روش ها و فرمول های پیچیده.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 303
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 121
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 639
  • بازدید ماه : 585
  • بازدید سال : 8,059
  • بازدید کلی : 25,919