loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 48 دوشنبه 26 مهر 1400 نظرات (0)

که چنین مواقعی وجود خواهد داشت ، از آنها درس بگیرید و دفعه بعد بهتر عمل کنید. تمرین کنید تا بتوانید روانتر خود را بیان کنید.

4 - اشکالات اشکال زدایی مشکل این سناریو را اشتباهات رایج برنامه نویسی  تصور کنید. پس از روزها کار برای تکمیل یک برنامه ، به خانه می روید و مطمئن هستید که آنطور که باید کار می کند. وقتی روز بعد به آنجا می آیید ، شریک کنترل کیفیت شما فهرستی طولانی از اشتباهات را به شما می دهد که باید آنها را برطرف کنید.

دکمه "لغو" در فرم وب را نمی توان فشار داد ، پیام های خطا نادرست هستند و نرم افزار دارای خطاهای دیگری است که باعث ایجاد مشکل در تجربه کاربر می شود. اشکال زدایی همه اینها بسیار زیاد به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ و حتی بیشتر برای برنامه نویسان جدید است.

برخی از خطاها به راحتی اشکال زدایی می شوند ، اما بسیاری دیگر اینطور نیستند ، که می تواند منجر به اتلاف وقت زیاد و ناامیدی بیش از حد برای یک برنامه نویس جدید شود. اما خبر خوب این است که اشکالات در برنامه نویسی بسیار رایج است. حتی بهترین کد می تواند آنها را داشته باشد و برنامه نویسان با تجربه تر نیز باعث اشکال می شوند. و می توان آنها را برطرف کرد.

چه باید کرد در فوتبال حرفه ای گفته می شود که بهترین دفاع حمله خوب است. اگر از آن برای برنامه نویسی استفاده کنیم ، بهترین دفاع در برابر خطاها ، یک استراتژی اشکال زدایی خوب است. به عنوان یک برنامه نویس جدید ، ترکیب استراتژی های اشکال زدایی نیز می تواند به شما کمک کند. در اینجا چند مرحله وجود دارد:

سعی کنید خطا را تکرار کنید: صرف ساعت های بیشمار برای رفع مشکلی که اشتباهات رایج برنامه نویسی نمی فهمید می تواند طاقت فرسا باشد. برای رفع اشکالات خود ، باید علت وقوع آنها را بفهمید. چگونه؟ با تلاش برای بازتولید آنها شروع کنید. اگر آن را دریافت کنید ، حداقل چند گاو داریدرررررررررردر مورد سرنخ های نحوه رفع آنها

کمک بگیرید: این توصیه ممکن است واضح باشد ، اما وقتی پروژه ها دارای مهلت بحرانی هستند ، اکثر برنامه نویسان جدید تمایل دارند ابتدا وحشت کرده و بعداً فکر کنند. اگر نمی توانید خطایی را تکرار کنید ، از کمک کمک بخواهید. آزمایش کننده ای که خطا را پیدا کرده است می تواند به شما در بازسازی آن کمک کند.

5- برآورد مهلت ها مشکل شاید نمی دانید چگونه یک برآورد خوب انجام دهید. یا شاید شما مهلت داده اید ، اما آن را رعایت نکرده اید. در نهایت ، شما نتوانستید با بقیه اعضای تیم همگام باشید و پروژه شما فراتر از تاریخ تعیین شده پیش رفت. به عنوان یک حرفه ای که در صنعتی کار می کند و تحت مهلت مقرر است ،

ممکن است از شما خواسته شود که مدت زمان لازم برای تکمیل یک کار ، مانند اشکال 

ایرانیان سایبر زدایی کد یا انجام برخی از عملکردها در دو سرعت را مشخص کنید. برآورد مهلت ها یک عامل بسیار مهم در توسعه نرم افزار است. آنها می توانند پایه ای برای پیشنهادات بودجه و تقویم های پروژه باشند. تأخیر در ضرب الاجل مشکلات ایجاد می کند و می تواند اعتماد را به خطر بیندازد.

به عنوان یک برنامه نویس جدید ، ممکن است وسوسه شوید که بیشتر از زمان اشتباهات رایج برنامه نویسی  لازم در یک کار سرمایه گذاری کنید ، با این اعتقاد که این کار می تواند رئیس شما را تحت تأثیر قرار دهد و برای پروژه بهتر باشد. اما انجام این کار می تواند نتیجه معکوس برای شما داشته باشد.

 این می تواند شما را بسیار به تأخیر بیندازد و تیم شما را به تاخیر بیاندازد ، که باعث می شود ظاهر بدی داشته باشید. چه باید کرد برای حل این مشکل: تقسیم وظایف: بهترین راه برای مدیریت بیشتر وظایف ، تقسیم آنها به مجموعه ای از کارهای کوچکتر است.

آیا همکار شما در حال بررسی کد شما فقط ده خطا در کار شما شناسایی کرده است؟ هر تصحیح را به عنوان یک کار کوچک در نظر بگیرید و زمان تکمیل هر یک از آنها را برای خود محاسبه کنید. شکستن حجم کار به این ترتیب از سنگین شدن فعالیت ها جلوگیری می کند.

زمان خود را به خوبی محاسبه کنید: برای تکمیل هر کار زمان دهید ، اما به خودتان یک تشک نیز بدهید. به عنوان مثال ، اشتباهات رایج برنامه نویسی  اگر فکر می کنید کاری برای شما حدود 1 ساعت به طول می انجامد ، یک فضای پیش بینی نشده را 30 دقیقه بیشتر تنظیم کنید. هرگز مشخص نیست که چه نوع تغییراتی می تواند رخ دهد.

با گذشت زمان شما بیشتر و بیشتر تصفیه می شوید و درست انجام دادن آن برای شما دشوار نخواهد بود. 6 - عدم درک کاربر نهایی مشکل در توسعه نرم افزار ، نقش اصلی کاربر نهایی نرم افزار یک گزینه نیست ، بلکه یک اولویت است. البته ، برای تمرکز هر نرم افزاری بر روی کاربر ، باید از قبل بدانید اشتباه کدنویسی که اشتباهات رایج برنامه نویسی آنها چه می خواهند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 351
  • بازدید ماه : 1,179
  • بازدید سال : 8,653
  • بازدید کلی : 26,513