loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 41 پنجشنبه 04 آذر 1400 نظرات (0)

بازی دارای سطوح مبتدی تا پیشرفته است – با پیشروی بازیکنان با موانعی مانند دیوارهای آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان یخی روبرو می‌شوند و از کارت‌های کد پیچیده‌تر (مانند لیزر برای ذوب کردن دیوارها) استفاده می‌کنند.

 دو تا پنج بازیکن می توانند به طور همزمان بازی کنند و هر کسی که Robot Jewel را دریافت کند برنده می شود.

 در سال 2015، ایالات متحده خانه نزدیک به 8.6 میلیون شغل STEM بود که 6.2 درصد از اشتغال را تشکیل می داد. بسیاری از بزرگترین مشاغل STEM مربوط به کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی هستند و تحلیلگران سیستم های کامپیوتری بیش از نیم میلیون شغل را تشکیل می دهند. با افزایش اتوماسیون و هوش مصنوعی، جای تعجب نیست که کدنویسی در سیستم آموزشی امروز به طور فزاینده ای محبوب شده است.

 کدنویسی به توسعه دهندگان و مهندسان اجازه می دهد تا نرم افزارهای کامپیوتری، اپلیکیشن ها و وب سایت ها را بسازند. این فرآیند ایجاد دستورالعمل برای رایانه ها با استفاده از زبان های برنامه نویسی است. گاهی اوقات برنامه نویسی کامپیوتری نامیده می شود، کدنویسی راهی برای تعامل افراد آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان با فناوری و بهره مندی از آن است. با یادگیری کدنویسی، افراد می توانند به رایانه ها بگویند که چگونه به روشی بسیار سریعتر رفتار کنند.

 اگرچه ممکن است مربیان و والدین مزایای کدنویسی را درک کنند، اما انگیزه زیادی برای گنجاندن آن در اکثر برنامه های درسی برای نوجوانان و کودکان وجود ندارد. به عنوان مثال، 90 درصد از والدین می‌خواهند فرزندشان در رشته علوم رایانه تحصیل کند، اما تنها 25 درصد از مدارس برنامه‌نویسی رایانه را آموزش می‌دهند. علاوه بر این، تنها 11 درصد از مدارک لیسانس STEM در علوم کامپیوتر است، در حالی که 67 درصد از تمام مشاغل جدید STEM در زمینه محاسبات است. به نظر می رسد با وجود نیاز روزافزون به برنامه نویسان، برنامه درسی در بسیاری از سیستم های آموزشی عقب مانده است.

 

با این حال، بسیاری از متخصصان صنعت شکاف یادگیری را مشاهده کرده‌اند و منابعی را برای کمک به والدین و مربیان ایجاد کرده‌اند تا به فرزندان و دانش‌آموزان خود نحوه کدنویسی را آموزش دهند. این راهنما به جزئیات منابع آموزشی و آموزشی، و همچنین فرصت های بورسیه برای کودکان و نوجوانانی که می خواهند آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در صنعت کدنویسی موفق باشند، می پردازد.

 

چرا بچه ها باید کدنویسی را یاد بگیرند؟

این رشته مهارت های بسیاری را آموزش می دهد که نه تنها به علوم کامپیوتر، بلکه به زندگی بزرگسالان نیز مربوط می شود. کدنویسی مجموعه ای از فرصت های شغلی را باز می کند، زیرا به طور فزاینده ای در حوزه حرفه ای امروزی مورد استفاده قرار می گیرد. کودکانی که کدنویسی را یاد می گیرند، برای دنیایی آماده می شوند که به طور فزاینده ای به فناوری وابسته است و توسط برنامه های رایانه ای اجرا می شود.

 

مهارت هایی که کدنویسی می آموزد

بسیاری از مردم اغلب تصور می کنند که کدنویسی فقط مهارت های فنی را به کسانی که آن را یاد می گیرند، می دهد. با این حال، کدنویسی می تواند خیلی بیشتر به کودکان بیاموزد. برخی از مهارت هایی که کدنویسی می تواند به کودکان خردسال و نوجوانان آموزش دهد عبارتند از:

نه تنها بچه ها یاد می گیرند که از فناوری و نحوه کار با آن قدردانی کنند، بلکه مهارت های مادام العمر را نیز یاد خواهند گرفت که به آنها کمک می کند تا موفق شوند.

 

جایی که کدنویسی می تواند شما را ببرد

اگر به کدنویسی علاقه دارید، متقاضیان کالج باید مدرک علوم کامپیوتر را در نظر بگیرند. این نوع مدرک آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان بر ایجاد مهارت‌های فنی عمومی خوب، از جمله نوشتن و اجرای برنامه‌های سفارشی‌سازی شده برای هدایت سیستم‌های عامل تمرکز دارد.

 

علوم کامپیوتر می تواند به آماده سازی دانش آموزان برای کار در زمینه طراحی نرم افزار، برنامه نویسی، و نگهداری ایرانیان سایبر نرم افزار و همچنین برای مطالعه پیشرفته تر کدنویسی و توابع برنامه نویسی تخصصی تر کمک کند. دانش‌آموزانی که به دنبال مطالعه پیشرفته کدنویسی هستند، اغلب کد، سیستم‌های عامل و برنامه‌های نرم‌افزاری را ترجمه می‌کنند و از داده‌های مهم در برابر مجرمان سایبری محافظت می‌کنند.

 

به دلیل استفاده روزافزون از شبکه های کامپیوتری و داده ها در مشاغل در سراسر جهان، مشاغل کمتری نسبت به مشاغل امنیت سایبری تقاضای بیشتری دارند. حرفه ای در امنیت سایبری نه تنها می تواند به دستمزد بزرگتر منجر شود، بلکه چشم انداز شغلی بهتری را برای کسانی که مهارت ها و آموزش های مناسبی دارند، به همراه دارد.

 

جرایم سایبری و نقض داده ها در حال افزایش است، به این معنی که متخصصان امنیت سایبری برای سلامت کسب و کار حیاتی هستند. علاوه بر این، کسانی که به دنبال ورود به حوزه امنیت سایبری هستند می توانند میانگین حقوق 99730 دلار را پیش بینی کنند - و کسانی که با مدرک کارشناسی ارشد وارد امنیت سایبری می شوند می توانند در موقعیت های مناسب حقوق بیشتری دریافت کنند.

 

با این حال، این تنها متخصصان امنیت سایبری نیستند که شانس دریافت دستمزد بالا را دارند. سایر فرصت های شغلی عبارتند از:نویسی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک زبان اصلی در این دنیای کامپیوتر محور است. بسیاری از کسب و کارها برای کارآمدتر شدن به هوش مصنوعی و اتوماسیون روی می آورند. در حالی که ظهور اتوماسیون بسیاری از کارگران را از جایگزینی با روبات ها ترسانده است، این نقطه عطف عملاً درها را به سمت موقعیت های جدید باز می کند.

 

به عنوان مثال، از آنجایی که بسیاری از بخش‌های بازاریابی نیاز به ارسال ایمیل‌های انبوه برای مشتریان دارند تا محصولات را در ذهن خود نگه دارند، برنامه‌نویسانی که می‌توانند نرم‌افزاری ایجاد کنند که ایمیل‌ها را به صورت خودکار ارسال می‌کند، تقاضای بالایی دارند، زیرا به شرکت‌ها کمک می‌کنند کارایی بیشتری آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ایجاد کنند و زمان را برای تکمیل پروژه‌های دیگر آزاد کنند. . بسیاری از مشاغل آینده بر مهارت های کدنویسی متکی خواهند بود و تقاضا و فرصت های بیشتری را برای نیروی کار ایجاد می کنند.

 

آموزش کدنویسی به کودکان و نوجوانان

لازم نیست والدین در این زمینه متخصص باشند

کدنویسی برای آموزش به فرزندانشان با این حال، دانستن اینکه از کجا شروع کنید کمک می کند. قبل از شروع برنامه درسی، مهم است که در مورد رایج ترین زبان های برنامه نویسی، نحوه کار آنها و اینکه فرزندتان بسته به سنی که دارد شروع کنید، بدانید.

 

بهترین زبان های برنامه نویسی برای شروع

یک زبان برنامه نویسی شامل مجموعه ای از دستورالعمل ها است که خروجی های مختلفی تولید می کند. بسیاری از زبان ها الگوریتم ها را پیاده سازی می کنند و مانند رشته ای از اعداد، کلمات و نمادها به نظر می رسند. با این حال، درست مانند زبان های انسانی، زبان های برنامه نویسی را می توان آموخت آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان و برنامه نویسان می توانند به آنها مسلط شوند. در زیر بهترین زبان های برنامه نویسی برای شروع آورده شده است:

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 338
  • بازدید ماه : 1,166
  • بازدید سال : 8,640
  • بازدید کلی : 26,500