loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 44 چهارشنبه 16 فروردین 1402 نظرات (0)

کدنویسی است. از سال 2014، بیش از 40000 فارغ‌التحصیل freeCodeCamp مشاغل برنامه نویسی کودکان  مهندسی نرم‌افزار (و موقعیت‌های مشابه) را در شرکت‌های بزرگ فناوری مانند Spotify، Amazon و Microsoft تضمین کرده‌اند.

FreeCodeCamp با پوشش طیف گسترده ای از دروس علوم کامپیوتر مانند HTML5، طراحی پاسخگو، JQuery، Back-End Development، Automated Testing، Python و Kanba، یک مرکز منبع کدنویسی فوق العاده گسترده است. سبک تدریس آنها بر یادگیری عملی و کاربرد عملی تمرکز دارد. ممکن است از دانش‌آموزان خواسته شود که پروژه‌های کدگذاری واقعی را که در دنیای واقعی سنگین هستند، انجام دهند، مانند ساختن یک وب‌سایت برای یک NGO.

دانش‌آموزان FreeCodeCamp حتی می‌توانند گواهی‌های تایید شده برای طراحی وب واکنش‌گرا، کتابخانه‌های فرانت اند، محاسبات علمی با پایتون، تجزیه و تحلیل داده‌ها با پایتون و سایر دوره‌های مشابه دریافت کنند.

اگرچه این برنامه به طور خاص برای کودکان هدف گذاری نشده است، اما freeCodeCamp به دلیل داشتن ماژول های مبتدی گسترده هنوز می تواند یک وب سایت برنامه نویسی مناسب برای کودکان در نظر گرفته شود. اگر نه بچه ها، پس نوجوانان. در هر صورت، این یک پلت فرم  برنامه نویسی کودکان عالی و برنده جایزه است که استفاده از آن 100٪ رایگان است.

استنسیل

Stencyl یک «مجموعه ابزار قدرتمند ساخت بازی» است که از سیستم کشیدن و رها کردن، بلوک‌های snapping استفاده می‌کند. درست مانند Scratch، Blockly و mBlock، استفاده از گرافیک بصری آن را به یک پلت فرم برنامه نویسی عالی برای برنامه نویسان جدید و برنامه نویسان جوان تبدیل می کند.

Stencyl با تمرکز بر توسعه بازی برای کودکان، یک پلتفرم بصری و تعاملی است که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد بازی‌های خود را در اپ استور iOS و گوگل پلی بسازند، توسعه دهند، آزمایش کنند و – در نهایت – توزیع کنند. بنابراین اگر کودک شما به فکر طراحی و توسعه بازی‌ها علاقه دارد، این می‌تواند برنامه‌ای باشد که حرفه امیدوارکننده او را در سنین بسیار پایین شروع کند.

Stencyl به جای معرفی مفاهیم برنامه نویسی با بازی کردن، کاربران را تشویق ایرانیان سایبر می کند تا مفاهیم برنامه نویسی کودکان  گفته شده را برای ساخت بازی یاد بگیرند.

Stencyl از نزدیک با مدارس همکاری می کند تا محتوای بهتری را برای برنامه درسی علوم کامپیوتر خود ارائه دهد. معلمان و مدیران مدرسه می توانند از بسته آموزشی رایگان Stencyl برای طراحی برنامه های درسی یا ایجاد دوره های تکمیلی در منزل استفاده کنند. کودکان کوچکتر - 6 تا 12 ساله - ممکن است یادگیری مفاهیم اولیه کدنویسی و مهارت های مرتبط با سیستم برنامه نویسی مبتنی بر بلوک Stencyl برایشان آسان تر باشد.

برای برنامه نویسان با تجربه و کودکان بزرگتر که به دنبال چالش هستند، Stencyl همچنین دروسی را ارائه می دهد که تمرین بیشتر با استفاده از کدنویسی مبتنی بر متن را تشویق می کند. اگر بچه‌ها می‌خواهند با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی متنی معمولی مانند جاوا یا پایتون تلاش خود را انجام دهند، Stencyl منابع و مواد زیادی برای یادگیری آنها دارد.

با توجه به قیمت، Stencyle گزینه های رایگان را برای دانش آموزان با بودج برنامه نویسی کودکان ه ارائه می دهد. اما اگر با سرمایه گذاری در آن خوب هستید، برنامه های پولی حرفه ای آنها برای برنامه نویسان آگاه که به دنبال بهبود مهارت های خود هستند عالی است.

کد HS

کد HS که به عنوان یک «پلت‌فرم یادگیری آنلاین تعاملی» توصیف می‌شود، یک مرکز منبع است که کاملاً به گسترش دانش گسترده علوم رایانه و تشویق مهارت‌سازی در همان حوزه اختصاص دارد. این کلاس های آنلاین و خود گام و مطالب آموزشی را در قالب درس های ویدیویی، تمرین ها و آزمون ها ارائه می دهد.

همچنین معلمان زنده و از راه دور برای کاربران پولی در دسترس هستند.

مواد آموزشی کد HS برای دانش‌آموزان مستقلی که به دنبال توسعه مهارت‌های کدنویسی خود هستند و  برنامه نویسی کودکان مؤسساتی که به دنبال محتوای علوم رایانه هستند، عالی است. آنها بر اساس برنامه درسی حرفه ای کد HS طراحی شده اند که برای دانش آموزان در تمام سنین و

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 972
  • بازدید سال : 8,446
  • بازدید کلی : 26,306