loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 47 پنجشنبه 11 شهریور 1400 نظرات (0)

مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد چگونه کاربرد برنامه نویسی چیست تفکر ریاضیاتی که هنگام استفاده از زبان های برنامه نویسی باید اعمال شود ، تأثیر مثبتی بر مغز دارد. به عنوان مثال ، دانشجویان دانشگاه پاساو ، آلمان ، تحقیقاتی را بر اساس تشدید مغز انجام شده بر روی 17 نفر اختصاص داده شده به علوم کامپیوتر و توسعه نرم افزار انجام دادند. نشان داده شد که این وظایف همان مناطق مغز را که به یادگیری یک زبان ، حافظه و درک جدید اختصاص داده شده است ، فعال می کند.

 

برای متخصصانی مانند carscar Dueñas ، مدیر شرکت آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات ، Cymetria ، ایده آل این است که کودکان بفهمند فناوری نه تنها برای مصرف بلکه برای تفکر است. او می گوید: "از طریق یادگیری زبان های برنامه نویسی ، آنها می توانند خالق راه حل ها شوند و جهان را تغییر دهند."

 

از نظر وی ، موارد بسیار موفقی از گروه های کاری با کودکان - به ویژه دختران - وجود دارد که ظرفیت خلاقیت آنها را با کمک توسعه کاربرد برنامه نویسی چیست  برنامه افزایش می دهد.

 

اما سن ایده آل برای شروع چیست؟ بازی های بسیار ساده ای وجود دارد که کودکان را صرف نظر از سن آنها با دنیای توسعه کد آشنا می کند. Minecraft نمونه ای از این مورد است ، یک بازی بسیار محبوب که به کودکان می آموزد که چیزها را از طریق کامپیوتر و برنامه ایجاد کنند.

 

با این حال ، یک متخصص ، که کار او آموزش افراد از سراسر جهان در زمینه توسعه و طراحی ابزار برای اینترنت است ، می گوید: "سن ایده آل از 12 سالگی است ، زمانی که خردسالان دانش ریاضی و مفهومی کافی کافی برای شروع رشد دارند. به طور جدی - وگا حفظ می کند. در 16 سالگی می توانید یک توسعه دهنده حرفه ای شوید ".

اگر چیزی در مورد کد نویسی نمی دانید ، به مکان مناسب آمده اید. ما شما را در مورد نحوه یادگیری کد نویسی راهنمایی iranian cyber  می کنیم. امروز ما در مورد برنامه نویسی صحبت می کنیم. ما به این س answerال پاسخ می دهیم: کدگذاری چیست؟ نحوه استفاده از کدگذاری نحوه عملکرد برنامه نویسی و مزایای یادگیری. کاربرد برنامه نویسی چیست  کد نویسی چیست؟ رایانه ها شگفت انگیز هستند ، اما هنوز نمی توانند خودشان فکر کنند. کدنویسی روشی برای برقراری ارتباط با رایانه است. برنامه نویسی برای نوشتن خطوط سیستماتیک دستورالعمل هایی که اقدامات خاصی را انجام می دهند ، استفاده می شود. در برنامه نویسی از زبان های برنامه نویسی رایانه استفاده می شود تا مجموعه ای از دستورالعمل ها را برای انجام وظایف به رایانه ها و ماشین ها بدهد. برنامه نویسی به ما اجازه می دهد چیزهایی مانند نرم افزار رایانه ، وب سایت ها ، برنامه ها و بازی های ویدئویی ، سیستم عامل و غیره ایجاد کنیم ...

 

زبانهای برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

زبان برنامه نویسی اصطلاحات و مجموعه ای از قوانین نحوی است که به دستگاه های رایانه ای دستور می دهد تا وظایف خاصی را انجام دهند. برنامه نویسان که از کد نویسی استفاده می کنند "زبان سطح بالا" نامیده می شوند. و پس از تدوین ، کد به "زبان سطح پایین" تبدیل می شود که کامپیوتر می تواند درک کند. تقریباً همه زبانهای برنامه نویسی به طور یکسان کاربرد برنامه نویسی چیست  کار می کنند ، اما هر زبان برنامه نویسی نحو متفاوتی دارد.

 

نمونه هایی از زبان های برنامه نویسی وجود دارد.

مثال: Python ، JavaScript ، Java ، Ruby ، ​​C Language ، C ++ ، C#، Go و غیره…

 

در اینجا نمونه ای از چاپ Hello World با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون آورده شده است.

print ("سلام ، جهان این Apoorve Verma است")

برنامه نویسی چگونه کار می کند؟

به سادگی ، کد چیزی است که به رایانه شما می گوید کاربرد برنامه نویسی چیست  چه کاری انجام دهد. بیایید یک شیرجه عمیق تر بزنیم ، رایانه ها کلمات را نمی فهمند. آنها فقط مفاهیم روشن و خاموش را درک می کنند. قابلیت های رایانه توسط سوئیچ ها و ترانزیستورها روشن و خاموش می شوند. کد باینری ترانزیستورهای روشن و خاموش را به صورت 1 و 0 رقم نشان می دهد. بی نهایت ترکیب این کدها باعث می شود کامپیوتر شما کار کند. برای اینکه کد دودویی قابل مدیریت باشد ، زبانهای برنامه نویسی رایانه ای شکل گرفت. این زبانها اهداف مختلفی را ارائه می دهند ، اما همه آنها به برنامه نویسان اجازه می دهند  کاربرد برنامه نویسی چیست دستورات مهم را به کد باینری ترجمه کنند.

 

 

در اینجا لیستی از برنامه ها و خدمات آنلاین ایده آل برای شروع بازی کودکان و اتفاقاً غرق شدن در دنیای تفکر ریاضی حل مسئله است که به معنی ایجاد خطوط کد است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 1,262
  • بازدید سال : 8,736
  • بازدید کلی : 26,596