loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 30 جمعه 29 دی 1402 نظرات (0)

می تواند همراه با نام کاربری شما ذخیره شو ر   دانلود اسکرچ د و دیگران می توانند آن را مشاهده کنند.

چه نوع داده هایی را می توان در متغیرهای ابری ذخیره کرد؟

فقط اعداد را می توان در متغیرهای ابری ذخیره کرد.

اگر دیدم شخصی محتوای نامناسبی را با استفاده از متغیرهای ابری پست می کند، چگونه آن را گزارش کنم؟

برای گزارش محتوای نامناسب در متغیرهای ابری، روی دکمه "گزارش این" (در زیر پخش کننده پروژه در صفحه پروژه) کلیک کنید. هنگام تایپ دلیل خود در گزارش، مطمئن شوید که "متغیرهای ابری" را ذکر کرده اید.

آیا می توانم اتاق های گفتگو را با متغیرهای ابری ایجاد کنم؟

در حالی که از نظر فنی امکان ایجاد اتاق های گفتگو با متغیرها ی  ابری وجود دارد، آنها در وب سایت Scratch مجاز نیستند.

چگونه می توانم یک متغیر ابری بسازم؟

به بخش "متغیرها" در پالت بلوک ها بروید، "Make a Variable" را انتخاب کنید و سپس روی کادر کنار "متغیر ابر (ذخیره شده در سرور)" کلیک کنید. داده های مرتبط با متغیر ابری شما در سرور ذخیره می شود، در طول زمان حفظ می شود و برای هر کسی که پروژه را باز می کند قابل دسترسی خواهد بود.

چه کسی می تواند اطلاعات یک متغیر ابری را تغییر دهد؟

فقط شما و بینندگان پروژه خود می توانید داده ها را در متغیرهای  دانلود اسکرچ ابری پروژه خود ذخیره کنید. اگر افراد کد شما را «درون ببینند» یا دوباره میکس کنند، یک کپی از متغیر ایجاد می‌کند و متغیر اصلی را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد یا تغییر نمی‌دهد.

من وارد شده ام، اما نمی توانم از پروژه هایی با متغیرهای ابری استفاده کنم. چه خبره؟

اگر همچنان در وب سایت «Scratcher جدید» هستید، نمی توانید از پروژه هایی با متغیرهای ابری استفاده کنید. برای دسترسی به متغیرهای ابری باید یک «خراشنده» شوید. برای اطلاعات بیشتر در مورد انتقال از "Scratcher جدید" به "Scratcher" به بخش حساب ها (بالا) مراجعه کنید.

آیا می توان بازی های چند نفره با متغیرهای ابری ساخت؟

به دلیل سرعت شبکه و مشکلات همگام‌سازی ممکن است ایجاد بازی‌های چند نفره دشوار باشد. با این حال، برخی از Scratchers راه‌های خلاقانه‌ای برای استفاده از متغیرهای ابری برای بازی‌های گام به گام و دیگر انواع بازی‌ها ارائه می‌کنند.

خراش در مدارس

چگونه از اسکرچ در مدارس استفاده می شود؟

Scratch در صدها هزار مدرسه در سراسر جهان، در بسیاری از زمینه  دانلود اسکرچ های درسی مختلف (از جمله هنرهای زبان، علوم، تاریخ، ریاضیات و علوم کامپیوتر) استفاده می شود. می‌توانید درباره استراتژی‌ها و منابع استفاده از Scratch در مدارس و سایر محیط‌های آموزشی (مانند موزه‌ها، کتابخانه‌ها و مراکز اجتماعی) در صفحه مربیان ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آیا راهی برای دانش آموزان وجود دارد که بدون اتصال به اینترنت از Scratch استفاده کنند؟

آره. برنامه Scratch یک نسخه قابل دانلود از Scratch است که می تواند بر روی لپ تاپ و دسکتاپ اجرا شود. در حال حاضر، برنامه Scratch در دستگاه های Windows و Mac در دسترس است.

آیا می توانم انجمن آنلاین را برای دانش آموزانم خاموش کنم؟

انجمن آنلاین Scratch راهی را برای جوانان فراهم می کند تا بتوانند با همسالان  دانلود اسکرچ خود در یک جامعه تعدیل شده که توسط دستورالعمل های انجمن Scratch اداره می شود به اشتراک بگذارند، همکاری کنند و یاد بگیرند. با این حال، ما درک می کنیم که برخی از مربیان ترجیح می دهند که دانش آموزان آنها در یک جامعه آنلاین شرکت نکنند. این مربیان ممکن است بخواهند برنامه Scratch را نصب کنند که به صورت آفلاین و به صورت محلی روی رایانه رومیزی یا لپ تاپ اجرا می شود.

حساب Scratch Teacher چیست؟

یک حساب Scratch Teacher به معلمان و سایر مربیان ویژگی های دانلود اسکرچ  اضافی برای مدیریت مشارکت دانش آموزان در Scratch ارائه می دهد، از جمله توانایی ایجاد حساب های دانش آموزی، سازماندهی پروژه های دانش آموزی در استودیوها و نظارت بر نظرات دانش آموزان. برای اطلاعات بیشتر در مورد حساب‌های Scratch Teacher، به سؤالات متداول حساب Scratch Teacher مراجعه کنید.

چگونه می توانم یک حساب Scratch Teacher درخواست کنم؟

می‌توانید یک حساب Scratch Teacher از صفحه Educators on Scratch درخواست کنید. ما در طول مراحل ثبت نام اطلاعات بیشتری را درخواست می کنیم تا نقش شما به عنوان یک مربی را تأیید کنیم.

Scratch چه داده هایی را درباره دانش آموزان جمع آوری می کند؟

وقتی دانش‌آموزی برای اولین بار در Scratch ثبت‌نام می‌کند، ما اطلاعات اولیه جمعیت‌شناختی از جمله جنسیت، سن (ماه و سال تولد)، کشور و یک آدرس ایمیل را برای تأیید می‌خواهیم. این داده ها (به صورت انبوه) در مطالعات تحقیقاتی به منظور بهبود درک ما از نحوه یادگیری افراد با Scratch استفاده می شود. وقتی یک دانلود اسکرچ  مربی از یک حساب Scratch Teacher برای ایجاد حساب‌های دانش‌آموزی به صورت انبوه استفاده می‌کند، دانش‌آموزان نیازی به ارائه آدرس ایمیل برای تنظیم حساب ندارند.

آیا نسخه آنلاین Scratch با قوانین حریم خصوصی داده های محلی  ایرانیان سایبر و فدرال ایالات متحده مطابقت دارد؟

Scratch عمیقاً به حریم خصوصی دانش آموزان و همه افرادی که از پلت فرم ما استفاده می کنند اهمیت می دهد. ما رویه‌های فیزیکی و الکترونیکی را برای محافظت از اطلاعاتی که در وب‌سایت Scratch جمع‌آوری می‌کنیم، در نظر گرفته‌ایم. اگرچه ما در موقعیتی نیستیم که با هر نهادی که از محصول آموزشی رایگان ما استفاده می‌کند، ضمانت‌های قراردادی ارائه دهیم، اما با تمام قوانین فدرال ایالات متحده که برای MIT و بنیاد اسکرچ، سازمان‌هایی که Scratch را ایجاد و نگهداری می‌کنند، قابل اجرا هستند، مطابقت داریم. ما شما را تشویق می کنیم برای اطلاعات بیشتر، خط مشی رازداری Scratch را بخوانید.

 

اگر می‌خواهید بدون ارسال اطلاعات شخصی به Download scratch  ما پروژه‌هایی با Scratch بسازید، می‌توانید برنامه Scratch را دانلود کنید. پروژه های ایجاد شده در برنامه Scratch توسط Scra قابل دسترسی نیستند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 1,264
  • بازدید سال : 8,738
  • بازدید کلی : 26,598