loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 50 سه شنبه 12 بهمن 1400 نظرات (0)

انگیزه، یعنی بازی ماینکرافت چیست؟ مبارزه برای بقا

به همین دلیل است که باید از همان لحظه اول شروع به ترتیب دادن یک سرپناه برای شب کنید. برای انجام این کار، نزدیکترین درخت را بیابید و ... آن را با مشت بکوبید تا مکعب در موجودی شما بیفتد. اما نگران نباشید، چنین روش پوچ برای به دست آوردن مواد تنها در ابتدا استفاده می شود، زیرا بازیکن به سرعت یک جدول ویژه برای ایجاد آیتم ها ایجاد می کند. در آنجاست که با استفاده از مکان‌های مختلف منابع در 9 فیلد تخته، می‌توانیم موارد دیگری مانند شمشیر یا ابزار را دریافت کنیم. آنها هنگام ساخت یک سرپناه شبانه اساسی ضروری خواهند بود. وقتی در تاریکی امنیت و اشیاء را تضمین کنیم، می توانیم در این دنیای خصمانه احساس اطمینان کنیم.

این خونه چه شکلیه...

پس از قرار دادن چهار دیوار خود، نگرانی بازی ماینکرافت چیست؟ های بازیکن از بین می رود و لذت واقعی شروع می شود. ما در حال حاضر در طول شب امن هستیم. ما از منطقه بازدید می کنیم، اما باید قبل از غروب برگردیم. در یک چنین بازگشتی، ما پناه رقت انگیز خود را می بینیم. اگر یک خانه یا بهتر از آن یک قلعه کامل بسازیم چه؟ برای این کار به مقدار زیادی سنگ نیاز خواهید داشت. بنابراین یک بیل برداشته و شروع به کندن می کنیم. با یک لایه سنگ روبرو می شویم، کلنگ انتخاب می کنیم و آهنگری می کنیم. اولین معدن ما اینگونه ساخته شده است. ما در تاریکی کار خواهیم کرد، مگر اینکه خوش شانس باشیم و سریعاً خواباننده زغال سنگ را پیدا کنیم. آره! ما اولین مشعل را داریم! یک وسواس شروع می شود. ما عمیق تر حفاری می کنیم، مشعل های بیشتری قرار می دهیم.

به زودی با اولین غار پر از تاریکی روبرو می شویم. در این مرحله، Minecraft به یک بازی ترسناک بقا تبدیل می شود. شما باور نمی کنید؟ و چه احساسی خواهید داشت که بدانید هر لحظه یک تیر یا یک خزنده می تواند از این سیاهی نفوذ ناپذیر پرواز کند و درست در صورت شما منفجر شود. شاید به نظر برسد که چنین بازی حق ترسناک بودن را ندارد، اما خونین نیز هست. با صداهایی که هیولاها ایجاد می کنند، رفاه بهبود نمی یابد. به خصوص مشخصه "SSSSSSsssss" در 99٪ موارد با صدای بلند "بوم!" دنبال می شود.

قدرت بر جهان

در این مرحله، ما قبلاً برای همیشه به دنیای بازی ماینکرافت چیست؟ Minecraft کشیده شده‌ایم و با آنچه در حال حاضر می‌سازیم زندگی می‌کنیم. ما در مورد شکل محیط تصمیم می گیریم. تنها تفاوت ما با خدا این است که باید زمان زیادی را صرف هر آفرینشی کنیم. با این حال، هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین این حس بی‌نظیر رضایت با پروژه‌ای شود که ابتدا در ذهن ما متولد شد و سپس به لطف فداکاری، به واقعیت تبدیل شد. مملو از غرور بر فراز گنبدی شیشه‌ای عظیم ایستاده‌ایم که درون آن آب با شادی در فواره‌ها می‌ریزد. درست در کنار آن، گدازه های نارنجی رنگی از دیوار می ریزند و شب ها اطراف را روشن می کنند. البته ما یک کتابخانه کوچک و یک شومینه را فراموش نکرده ایم. همه را گذاشتندما یک کف چوبی ظریف داریم. پناهگاه ما

باغ های معلق؟ ایرانیان سایبر مشکلی نیست

جذابیت Minecraft عمدتاً آزادی خلقت است که حتی با قوانین فیزیک محدود نمی شود (فقط ماسه، خاک رس و مایعات می ریزند). جزیره معلق؟ مشکلی نیست کانال آب در ارتفاع 20 متری از سطح زمین؟ این نیز قابل انجام است. بازیکنان مسن‌تری که مجبور نیستند پتویی را روی زمین پهن کنند، آجرهای لگو را روی آن بیندازند و هر چیزی را که دوست دارند بسازند، مورد استقبال قرار خواهد گرفت. Minecraft پناهگاهی است که ساعت ها شما را به خود جذب می کند و حتی وقتی کامپیوتر خود را خاموش می کنید سرتان را ترک نمی کند. در واقع، شاید این را باید از معایب  بازی ماینکرافت چیست؟ این بازی دانست؟

کار گروهی

فرمولی که در بالا توضیح داده شد وقتی سعی می کنید به صورت چند نفره بازی کنید، به شما بال می دهد. در اینجا، منابع را می توان در یک چشم به هم زدن (... یا تاخیر در سرور) با استفاده از یک دستور ایجاد کرد. بنابراین، می‌توانیم پروژه‌های بازی ماینکرافت چیست؟ بزرگ‌تری را انجام دهیم که سایر بازیکنان می‌توانند به ما کمک کنند. بازی‌های موجود در بازار مدت‌هاست که حالت چندنفره را ارائه می‌کنند، اما در 90 درصد موارد بر اساس رقابت، یعنی کشتن یا از بین بردن چیزی است. در اینجا، پاداش نه فعالیت است و نه امتیاز، بلکه احساس رضایت از ایجاد چیزی به عنوان بخشی از کار گروهی است. البته، افرادی هستند که بازی ماینکرافت  دوست دارند کار دیگران را خراب کنند، اما مدیران سرور برای این کار هستند تا این قبیل متخلفان سریعاً ممنوع شوند.

و این فقط آلفا است ...GramTV ارائه می دهد:

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 268
  • بازدید ماه : 1,096
  • بازدید سال : 8,570
  • بازدید کلی : 26,430