loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 52 پنجشنبه 04 آذر 1400 نظرات (0)

برای آموزش کودکان خود، از جمله بازی های کدگذاری آفلاین، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ارائه می دهد. این سایت همچنین دارای انواع دانلود رایگان برای استفاده است تا بچه ها بتوانند در STEM غوطه ور شوند.

ThinkFun: این سایت برای کمک به الهام بخشیدن به کودکان، بازی ها، بازی های فکری و پازل ایجاد می کند. تمرکز آن بر غوطه ور کردن کودکان در یک محیط STEM تعاملی به منظور آغاز تفکر خلاق است. ThinkFun بازی های قابل دانلود رایگان را هم برای معلمان و هم برای والدین فراهم می کند.

GearHungry: این مجله دیجیتال مخاطبان مرد را هدف قرار می دهد و بر اساس بررسی ها راهنمای خرید ایجاد می کند. در حالی که مخاطب اصلی آنها بزرگسالان هستند، برخی از پست‌ها مربوط به کودکان هستند.

منابع کدنویسی برای والدین و مربیان

برای کمک به معلمان و والدین در گسترش دانش صنعت STEM، بسیاری از سازمان‌های غیرانتفاعی و مشارکت‌کنندگان در صنعت کدنویسی، وب‌سایت‌ها، راهنماهای آموزشی و سایر منابع را ایجاد کرده‌اند - عمدتاً رایگان. در زیر وب سایت هایی وجود دارد که برنامه های درسی متنوعی را برای دانش آموزان مدارس دولتی و خانگی به اشتراک می گذارند.

 

KidsRuby: این وب سایت به کودکان اجازه می دهد تا از طریق بازی ها و مشق شب کد بنویسند آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان و امتحان کنند. دانلود رایگان است و به کدنویسان در سرتاسر جهان اجازه می دهد تا با ایجاد درس کمک کنند.

کد با گوگل: گوگل برنامه درسی و برنامه های رایگان برنامه نویسی را برای کمک به کاهش شکاف یادگیری ارائه می دهد. این برنامه ها طرح های درسی، آموزش ها، فعالیت ها و منابعی را در اختیار معلمان قرار می دهد تا با دانش آموزان خود به اشتراک بگذارند.

Scratch: این یک وب سایت رایگان است که به شما امکان می دهد داستان ها، بازی ها و انیمیشن های تعاملی را برنامه ریزی کنید. همچنین یک جامعه آنلاین را برای بچه ها گرد هم می آورد تا با هم همکاری کنند و خلاقیت های خود را به اشتراک بگذارند.

Hour of Code: این رویداد جهانی برای روشن کردن کدنویسی به عنوان یک دوره مقدماتی طراحی شده است. این نشان می دهد که هر کسی می تواند کدنویسی را یاد بگیرد و در هفته آموزش علوم کامپیوتر انجام می شود. مربیان و والدین می توانند با راهنمای رایگان رویدادی را در جامعه خود برنامه ریزی کنند.

Glitch: Glitch یک انجمن برنامه نویسی رایگان است که در آن می توانید نحوه کدنویسی، ساختن یک برنامه در ایرانیان سایبر سطح تولید یا همکاری در یک تیم را بیاموزید. کاربران می توانند از افراد همفکر بازخورد بگیرند و به طور همزمان روی پروژه ها کار کنند.

Coursera: این وب سایتی است که به افراد امکان می دهد یاد بگیرند، گواهینامه ها و مدارک تحصیلی دریافت کنند و در توسعه حرفه ای شرکت کنند. Coursera در آموزش STEM تخصص دارد و از 39 دلار برای یک دوره شروع می شود.

CS Unplugged: این وب سایت مطالب آموزشی رایگان برای برنامه های درسی علوم کامپیوتر ارائه می دهد. بچه ها می توانند از طریق بازی ها و پازل ها بدون اینکه تمام مدت جلوی صفحه نمایش باشند، یاد بگیرند.

منابع کدنویسی برای نوجوانان بعد از دبیرستان

از آنجایی که STEM در بخش آموزشی یکپارچه شده است، بسیاری از کمپ ها و بورسیه های آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان تحصیلی برای کمک به دانش آموزان ایجاد شده اند تا مشاغل موفق را کشف کنند. STEM یک مقوله گسترده است و این منابع به دانش آموزان و بزرگسالان کمک می کند تا مزیت مورد نیاز برای موفقیت در این صنعت را به دست آورند.

 

بوت کمپ های کدنویسی/STEM و کمپ های تابستانی

در زیر لیستی از کمپ های بوت تابستانی که کودکان را در زمینه برنامه نویسی، توسعه نرم افزار، طراحی بازی و غیره آموزش می دهند، آورده شده است. بسیاری از اینها اکنون گزینه های مجازی را ارائه می دهند، اما بیشتر آنها اردوهای حضوری هستند که از یک روز تا چند هفته طول می کشد.

 

کمپ های ملی کامپیوتر (NCC):

 

این اردو از سال 1977 وجود داشته است و بچه ها را در علوم رایانه، خلاقیت، ورزش و سایر فعالیت هایی که بر آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان افزایش عزت نفس تمرکز دارند غرق کرده است. چادرنشینان می توانند از بین دوره های مختلف انتخاب کنند و همچنین به صورت مجازی، در طول روز یا برای چندین هفته شرکت کنند. این کمپ برای دانش آموزان دبیرستانی ایده آل است زیرا اکثر اردوها در محوطه دانشگاه برگزار می شود.

iD Tech: این اردوگاه فناوری مجازی به بچه‌ها امکان می‌دهد از اساتید دانشگاه استنفورد، کال‌تک، و UCLA و همچنین یک جامعه آنلاین از دانشجویان همفکر یاد بگیرند. کلاس‌ها فقط با اجازه دادن به حداکثر پنج دانش‌آموز شخصی‌سازی می‌شوند و شامل یادگیری گیمیفی برای موفقیت بلندمدت می‌شوند.

آکادمی رسانه های دیجیتال: کودکان می توانند در دوره های طراحی، داستان سرایی دیجیتال، علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی، طراحی بازی، و همچنین رباتیک و مهندسی ثبت نام کنند. با مکان هایی در سراسر ایالات متحده، دانشجویان علاقه مند به STEM می توانند دانشی را به دست آورند که به آنها در دانشگاه و دنیای آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان حرفه ای برتری می دهد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 340
  • بازدید ماه : 1,168
  • بازدید سال : 8,642
  • بازدید کلی : 26,502