loading...
باید ها و نباید های برنامه نویسی کودکان
عشق به کودکان بازدید : 2 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

سازه هایی که برنامه نویسی پایه معمولی به  مسابقات اسکرچ   شکل دیگری انجام می دهد: if/else، for/while حلقه ها، توابع.

 

برخلاف پارادایم جریان داده در بسیاری از ابزارهای مبتنی بر جعبه و خطوط، ویرایشگرهای گره.

 

خیلی خوب است که بچه ها یا هرکسی می تواند بدون نیاز به به خاطر سپردن و تایپ کلمات کلیدی، نام متغیرها، نگرانی در مورد اشتباهات تایپی، برنامه بسازد. اما همچنان ساختارمسابقات اسکرچ   ، بلوک هایی که استفاده می کنید همان چیزی است که اگر همان را بنویسید، خواهید داشت. چیزی به عنوان مثال سی یا پایتون

 

قدیمی یا

 

عکس پروفایل برای اندی ووتن

اندی ووتن

توسعه، عملیات، InfoSec، Bus.Analysis، Agile SW dev.Author دارای 3.2 هزار پاسخ و 1.2 میلیون بازدید از پاسخ است.

 ·

2 سال

مربوط

آیا اسکرچ یک زبان برنامه نویسی جدی است؟

این یک زبان برنامه نویسی جدی برای آموزش است که مسابقات اسکرچ  همان «بخش بازار» را هدف قرار می دهد که BASIC در ابتدا انجام می داد. این «چرخ‌های آموزشی» برای یک چرخه است. از شما انتظار می رود که ادامه دهید.

 

به نظر می رسد اکثر مدارس بریتانیا که برنامه نویسی را آموزش می دهند، از اسکرچ و سپس از پایتون یا جاوا اسکریپت استفاده می کنند.

 

عکس پروفایل آدیتیا سینگال

آدیتیا سینگال

فیزیک، شیمی و ریاضیات (گروه‌بندی علوم) را در ویدیاماندیر آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  آناند ویهار (فارغ التحصیل 2023) خوانده است. نویسنده دارای 74 پاسخ و 75.8 هزار پاسخ است.

 ·

2 سال

مربوط

زبان کدنویسی اسکرچ چیست؟

Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری مبتنی  مسابقات اسکرچ  بر بلوک سطح بالا و وب سایت است که در درجه اول برای کودکان 8 تا 16 ساله به عنوان یک ابزار آموزشی برای برنامه نویسی هدف قرار گرفته است. کاربران در سایت که Scratchers نام دارند، می توانند با استفاده از یک رابط بلوک مانند پروژه هایی را در وب سایت ایجاد کنند. این یک زبان برنامه نویسی رویداد محور و مبتنی بر بلوک است.

کد نویسی اسکرچ چیست؟

Scratch یک زبان برنامه نویسی و یک جامعه آنلاین است که در آن کودکان می توانند برنامه ریزی کنند و رسانه های تعاملی مانند داستان، بازی و انیمیشن را با مردم از سراسر جهان به اشتراک بگذارند. همانطور که کودکان با اسکرچ خلق می کنند، یاد می گیرند خلاقانه فکر کنند، مشارکتی کار کنند و به طور سیستماتیک استدلال کنند.

 

عکس پروفایل مت پی.

مت پی.

30+ سال توسعه‌دهنده حرفه‌ای با زمینه صنعت و پلتفرم متعدد. نویسنده دارای 22.9 هزار پاسخ و 159.7 میلیون بازدید از پاسخ است.

 ·

1 سال به روز شد

مربوط

آیا Scratch (زبان برنامه نویسی) توسط برنامه نویسان حرفه ای استفاده خواهد شد؟

Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری است مسابقات اسکرچ.  این لوگو به عنوان یک لوگوی مدرن برای آموزش مفاهیم برنامه نویسی به کودکان طراحی شده است. برنامه های اسکرچ به گونه ای طراحی شده اند که ساده باشند. حداکثر چند ده تا چند صد بلوک.

 

زبان های برنامه نویسی بصری در گذشته آزمایش شده اند. و آنها خارج از ابزارهای طراحی WYSIWYG به یک دلیل ساده پذیرفته نشده اند: تراکم اطلاعات.

 

نمودارهای بصری، در حالی که توانایی مشاهده روابط بین اجزا را فراهم می کنند، نسبت به مقدار فضایی که اشغال می کنند، چگالی اطلاعات کمی دارند. یک زبان برنامه نویسی بصری از فضای زیادی برای برقراری ارتباط کوچک استفاده می کند

 

عکس پروفایل رابرت باتزینگر

رابرت باتزینگر

مدرس ممتاز در دانشگاه پایاپ نویسنده دارای 216 پاسخ و 145.3 هزار بازدید پاسخ

 ·

3 سال

مربوط

مزایا و معایب زبان برنامه نویسی اسکرچ چیست؟

Scratch یک زبان عالی برای درک مفاهیم اولیه محاسبات است. این یک زبان شی گرا با ارسال پیام، پردازش رویداد، آرایه ها، متغیرهای اسکالر است. نحو گرافیکی است و معمولاً شامل افزودن ویژگی هایی به اشکال است که می توانند به اشکال دیگر متصل شوند. استفاده از آن به قدری ساده است که میانگین سنی برنامه نویسان نسخه آنلاین متوسطه است. برای بزرگسالانی که برای اولین بار برنامه‌نویسی می‌آموزند و برای آموزش مسابقات اسکرچ   دانشجویانی که با زبان‌هایی مانند C، Python و Java آشنا هستند، اما هرگز آموزش داده نشده‌اند، مفید بوده است.

 

عکس پروفایل راهول کومار

راهول کومار

18، Content @ Fueler.ioAuthor دارای مسابقات اسکرچ   192 پاسخ و 191.1 هزار بازدید از پاسخ است

 ·

3 سال

مربوط

اسکرچ از چه زبان برنامه نویسی استفاده می کند؟

قبل از Scratch 2.0، با Squeak (نسخه ای از Smalltalk) کدگذاری شده بود. در حال حاضر، آن را با Adobe Flash (که بر اساس ActionScript) برنامه ریزی شده است. فسفر Scratch competitions  پروژه های Scratch را به جاوا اسکریپت تبدیل می کند تا پروژه های خاصی بتوانند سریعتر اجرا شوند

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 338
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 522
  • بازدید سال : 13,320
  • بازدید کلی : 31,180